#1
Duo penotti.. 2 kleuren in een shottie?

lysergine25 zei:Pimmetje is legandarisch als ze zijn neus zouden mogen onderzoeken.
![]()

Ik heb vannacht in ieder geval geen oog dicht gedaan, en ben nog steeds "fris en fruitig" Phreakingout zei:Ik hou het voortaan bij de "normale" Amfetamine variant.. ik snap ook niet de verhalen dat het altijd "ooh zo" beter is van iedereen.
Je mist iets? Met Lake toevallig erover gehad kort in ander topic, maar ik weet niet wat ik mis. Zou best kunnen zijn dat normale Speed ook meer op je lichaam werkt, en Dex niet. Ik wacht nog steeds op een goede vergelijking met harde feiten, wat dus de verschillen zijn qua werking.

Frisko zei:ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul...![]()
![]()
![]()
:P 
och westvlaams trutteke toch :P gij zijt gewoon jaloers geef ma toeSaivy zei:Frisko zei:ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul...![]()
![]()
![]()
Wat vind jij geen top spul:P
![]()
:P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."