Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexedrine: wie heeftut handboek?

Dexedrine: wie heeftut handboek?

33 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duo penotti.. 2 kleuren in een shottie?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Topic uit 2007.
Maarja 5 jaar snuiven oke gewenning komt dan ja.

Maar hier in omgeving is er een die al 30 jaar regelmatig snuift ongeveer.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pimmetje is legandarisch als ze zijn neus zouden mogen onderzoeken.

:wave:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Pimmetje is legandarisch als ze zijn neus zouden mogen onderzoeken.

:wave:
Klik om te vergroten...

Die snuift niet meer hoor, hij smeert de pasta gewoon op z'n brood.. :wink: :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik hou van bruin ik hou van wit ik hou van brood waar pasta op zit.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hou het voortaan bij de "normale" Amfetamine variant.. ik snap ook niet de verhalen dat het altijd "ooh zo" beter is van iedereen.

Je mist iets? Met Lake toevallig erover gehad kort in ander topic, maar ik weet niet wat ik mis. Zou best kunnen zijn dat normale Speed ook meer op je lichaam werkt, en Dex niet. Ik wacht nog steeds op een goede vergelijking met harde feiten, wat dus de verschillen zijn qua werking.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ik van Marla Singer begreep is dat de werking van dex langer aanhoudt.. 24 uur na dr laatste lijn was ze nog wakker. Tsja, ik ben nog bezig dus daar kan ik weinig over zeggen.. maar ik krijg de indruk dat dl-amf iets meer pieken en dalen is in iets kortere tijd.. en dat dex wat afgevlakter is, maar langer aanhoudt.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raar, dat dit topic net bovenaan staat. heb nu net dit weekend voor het eerst dex geprobeerd.
Uitstékend spul. Ik vond het meer 'anders' dan verwacht. Een stuk minder opgefokt en zenuwachtig. Meer een constante 'flow', geen ups en downs.

Het doet wat het moet doen zonder rare neveneffecten. Geen last gehad van hartkloppingen of huiduitslag die ik met andere speed soms wel krijg. Het voelt gezonder. nuja. gezond... Zeg maar 'minder brak'.

Het werkt een stuk langer, maar ik vond wel dat het lang duurde eer het pas goed begon te werken. Het allergrootste voordeel is de bijna onbestaande kater. voorlopig onbestaand toch.=)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker spul he, die Dex :rolleyes: Ik heb vannacht in ieder geval geen oog dicht gedaan, en ben nog steeds "fris en fruitig" :wink:

Hemi
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat wat Marla zei van die 24 uur kan ik beamen.. om 1 uur snachts mn laatste lijn gedaan en gisteren dus in principe daar op gedraaid.. en 's avonds werd ik weer gewoon normaal moe en heb ik heerlijk geslapen. En nu er ook geen last van. Vriendelijk spul, dat dex.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Phreakingout zei:
Ik hou het voortaan bij de "normale" Amfetamine variant.. ik snap ook niet de verhalen dat het altijd "ooh zo" beter is van iedereen.

Je mist iets? Met Lake toevallig erover gehad kort in ander topic, maar ik weet niet wat ik mis. Zou best kunnen zijn dat normale Speed ook meer op je lichaam werkt, en Dex niet. Ik wacht nog steeds op een goede vergelijking met harde feiten, wat dus de verschillen zijn qua werking.
Klik om te vergroten...

Ik heb een tripreport geschreven over mijn eerste ervaring met dex en daarin ook uitvoerig de verschillen met gewone amfetamine genoemd. Hoe mijn vriend en ik het dus hebben ervaren, het wordt door anderen misschien weer heel anders gevoeld, maar misschien herken je jezelf in onze ervaring met dex....
j
jessietjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
:)

Euh... een jaar na dato maargoed..
wat ik merk met dexamfetamine en spacecake is dat de cake de dex opheft..
dus stonert... misschien zou het beter werken als je niet zoveel zou blowen..
(of misschien ben ik gewoon een mietje en zoek elk excuus om niet te studeren...)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#14
dexedrine = dexamfetamine of d-amfetamine.
perventin = methamfetamine = crystal = crank.

hoezo op zoek zijn naar het zelfde middel als je er al een tolerantie van hebt? O_o
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou ook wel weer eens een paar goede lijnen dex kunnen gebruiken.
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi,

Ik ben nieuw hier, maar ik steek meteen van wal met Mijn Verhaal: ik ben knetterbert, 26 jaar...ik knal al zo'n 5 jaar (op doktersrecept+dealer) dextro-amfetamine. Komt omdat ik adhd heb, zogenaamd...in feite ben ik zo autistisch als de pest (Asperger! Ook een zegen & vloeck) Verder ben ik een behoorlijke stoner (van huis uit) en ook niet vies van een lijntje kook of een bommetje meth. Alcohol kan ik niet goed tegen. Men zegt dat ik drink als een wijf, het zal wel...who cares?

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb na 5 jaar toch wel zo'n ontiegelijke dijk van een tolerantie opgebouwd voor 'amfies' dat ik me toch wel serieus achter de oren begin te krabben over hoe het nu verder moet.

Daarom mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die ervaring hebben met het langdurig gebruik van Dex? Zo ja: wanneer zit je met dex aan je tax? Na 5 jaar? Na 15 jaar? Ik weet dat ze dit spul ook in het amerikaanse leger gebruiken, jarenlang...dus het zal wel loslopen, op de gewenning na.

Dan mijn tweede vrage: hoelang moet ik stoppen om de tolerantie terug te brengen? Moet ik denken aan weken? Of eerder één jaar ofzo? Wat zou ik gedurende dat jaar kunnen gebruiken als alternatief? Ik zat zelf te denken aan Modafinil...da's die shit uit amerika...G.W. Bush staat daar constant strak van. Maarja: zie daar maar eens aan te komen! Misschien dat ik die psychiater van mij zo ver kan krijgen om een ruime dosis van dat spul voor te schrijven, kleine kans echter dat ie mij genoeg voorschrijft voor mijn gebruik...ik ben nogal workaholic namelijk, en hou er een strak gemiddeld-4u-slaapregime op na. Die schrink gaat er bij de dosering gewoon vanuit dat ik een 'burgerlijk' 9 uur slaaprithme heb...maar fuck slapen!

Verder: tof forum is dit! Ai laaike!

:stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Frisko zei:
ik denk als je om te beginnen al eens wat weken er tussen laat het al veel beter zou zijn...
pak zelf ook dex,en vind ut ook top spul... :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Wat vind jij geen top spul :rolleyes: :P :stoned:
Klik om te vergroten...
och westvlaams trutteke toch :P gij zijt gewoon jaloers geef ma toe :smoke: :stoned: :P

dat ze dan gvd stoppen met mij zo goeie kwaliteit drugs aan te bieden,en wa voor prijzen dan nog wel!!!
tis precies solden bij de prijzenklopper :openmouth: :grin: :grin: :grin: :wave: :wave: :wave:
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken!

Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."