Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreselijk droge keel, maar echt vreselijk

vreselijk droge keel, maar echt vreselijk

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
als drinken niet werkt kun je iets om op te kauwen/zuigen gebruiken zoals een snoepje of een koaugompje,, dan zet je je speekselklieren weer ffkes aant werk :wink:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,
heb de search al gebruikt maar vind niet echt een onderwerp over droge keel
iemand ook zo ervaringen mee?
mijne zijn:
normaal rook ik wel jointje of 2-3 nadat ik de rush en het happy energiek gevoel heb
maar ik krijg er echt zo een verschrikkelijke droge keel en mond van
zo droog dat ik soms heel diep in en uit moet ademen om zo niet te overgeven en kokhalzen :confused:
ok ik drink dan wel tussendoor maar als ik gedronken heb (water, frisdrank, geen alcohol)
heb ik na een goede 10 minuten weer een super droge bek.
kan dit door de weed zijn dat ik het ongelooflijk droog krijg?
want is nogal irritant als je bij vrienden zijt en je probeert niet over geven

alvast bedankt! :stoned:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha vergeten om kauwgom te kopen
maar goed morgen nog eens en deze keer eens pakje kauwgom bijhalen
bedankt voor je hulp :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep droogt uit dus is goed water drinken belangrijk. Inderdaad een kaugum voor de speeksel klieren te activeren is ook wel goed. Beetje je lippen nat maken is soms ook wel prettig :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Pep droogt uit dus is goed water drinken belangrijk. Inderdaad een kaugum voor de speeksel klieren te activeren is ook wel goed. Beetje je lippen nat maken is soms ook wel prettig :grin:
Klik om te vergroten...

labello!!.. of zoiets vergelijkbaars., heb ik vaak egt nodig,, krijg allemaal shit om mn lip en droogt uit :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychopsychedelic zei:
labello!!.. of zoiets vergelijkbaars., heb ik vaak egt nodig,, krijg allemaal shit om mn lip en droogt uit :smoke:
Klik om te vergroten...
Wat doe jij met je lip dan?
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm kauwgom heeft nog veel geholpen
speed is nu beetje uitgewerkt
de afkick is dikke bullshit :(
ben voor een deel wel blij dat je er niet van kan slapen want het is door die 2 redens dat ik het niet elke dag zou willen doen.
nog eens: afkick = hell
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Droge bek kan heel irritant zijn, want drinken kan idd niet altijd werken, en als je dat doet moet je letterlijk elke 20 minuten pissen..

Afkick hoef geen hel te zijn, voldoende drinken, eten en slapen werkt perfect..
Als je nachten doorhaalt heb je natuurlijk wel een speedkater, maar als je het in de hand houd en dezelfde nacht of de avond erna goed slaapt valt het reuze mee
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
mee eens, hoewel ik nu niet egt een kater heb na 2 nachten en 2 gram, maar soms had ik wel een dikke kater na 1 nachtje,, en int begin soms zelfs na 4 kleine lijntjes ofzo :P :P heel raar,, soms heb ik een kater, soms ben ik wat meer moe en neerslagtig, soms wat aggresiefer(het aller kutste van pep, ben een reustig en vredelievend persoon :stoned: )
:tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bekend verhaal, heb het ook wel eens. Soms lukt het me niet eens meer om goed te slikken, denk ik dat ik ga stikken en word ik parra. Meestal helpt een Fischerman's friend of een ander heftig snoepje me wel weer van het probleem af. Van die dingen begin ik meestal spontaan te kwijlen en heb ik totaal geen droge bek meer. Echter, wel vaak tijdelijk dan. Zodra het snoepje op is, ben ik na tien minuten weer terug bij af. Maar ja, dan neem ik gewoon weer zo'n snoepje en een glas water....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."