Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshart onrustig

hart onrustig

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi hoi,

Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst speed genomen. Ik denk ongeveer een halve gram, zowel gesnoven als geslikt, steeds kleine beetjes.

Die nacht uiteraard niet geslapen, daar had ik gelukkig wel rekening mee gehouden. De nacht van zaterdag op zondag wel goed geslapen (12 uurongever), dit was wel na 2 oxazepam.
Echter heb ik dus nu al 2 dagen last van een versnelde hartslag. Niet als ik lig of zit maar als ik iets ga doen dan gaat ie aardig tekeer.

Is dit normaal dat dit zo lang duurt? Verder eigenlijk nergens last van, alleen dat... :confused:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja kan wel zijn, heb hiervan ook last van als ik speed pak, maar dan bv meer dan 1gr in een weekend.

Ik zat eens 6 dagen op speed, dus 6gr, en ik heb wekenlast last gehad van zo'n hartklopppingen, heel snel, en dat mijn borst op & neer ging...

Maar nog nooit bewusteloos ofzo hiervan
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van speed gaat je hartslag omhoog, dit kan soms nog wel een paar dagen na je gebruik aanhouden. Ik zou me niet erg zorgen maken (van stress gaat je hartslag ook omhoog), waarschijnlijk is het morgen al een stuk minder!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoeft je nog niet ongerust te maken. Na speedgebruik kan het voorkomen dat de dagen erna je hart nog wat ontregeld is en je dus een hogere hartslag hebt.
Gewoon even rustig aandoen, goed uitrusten, gezond leven en dan zal het in orde komen denk ik
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
en van sporten ook!! :tearsofjoy:

ik heb er ook last van hoor :wink: tot/m 3 dagen erna voelik me nog herstellend van de amf.ik heb het er voorover :stoned:
B
BonoLid
01-01-2024, 00:00
#6
He bedankt voor jullie reacties! Dat stelt de mens weer gerust! :mrgreen:

Het is vandaag al stukken minder, morgen zal het wel over zijn. Een vriend waarmee ik het deed heeft er duidelijk meer last van, overal uitslag en een enorm pijnlijke keel :confused: .

Best wel een kutdrug eigenlijk dat speed :grin: :tearsofjoy:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had het pas ook, voor het eerst in een avond ongeveer 1,5 gram gesnoven. Voelde me superchill in m'n hoofd maar m'n hart ging tekeer als een idioot. Ik vond het eerlijk gezegd doodeng. Wat bij mij wel redelijk hielp was rustig op je rug gaan liggen en langzaam en diep inademen en lang uitademen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bono zei:
Een vriend waarmee ik het deed heeft er duidelijk meer last van, overal uitslag en een enorm pijnlijke keel :confused: .Best wel een kutdrug eigenlijk dat speed :grin: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Uitslag kun je inderdaad ook krijgen van speed, net als die pijnlijke keel.
Geen leuke bijwerkingen maar het gaat allemaal vanzelf weg.
Veel uitrusten en goed jezelf verzorgen (lichamelijk en geestelijk) scheelt een stukje aan het herstellingsproces :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste keer dat ik dat opmerkte, volledig doorgeslagen, dacht dat ik dood ging. Volledig slecht gegaan tot ik uiteindelijk uitgeput in slaap viel.
Nu kan ik rustig op de bank zitten, luisteren naar de hersencellen die gedood worden en m'n hart dat tekeer gaat. Maar tot nu toe nog geen lasten van gehad.
Maar ik ga zoiezo wel een tijdje stoppen na de zomer, en een gezondere amfetamine zoeken.

Daarstraks lag ik in bad (gister speeddagje gehad), en 't water trilde van m'n hart dat tekeer ging :confused: (niet extreem ofzo, merkte 't heel toevallig op).
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
een speed overdosis is wel erg gestoord.. je ziet ook mensen daaagen wakker zijn op crystal meth dagenlijks.. en ook nog thuis knetterleip psycho rondspacen.. maar van normale pep een overdosis istog wel tegen de 4/5 gram aan (zonder tolerantie) opeen nacht dan ofzo he :sunglasses: en egte lekkere zuivere knetterpep.. maar dan ben je ook zwaar gestoord bezig,, ken wel mensen die dat makkelijk doen(met (hoge) tolerantie.. zij snuiven 1 gram om de avond intekomen in 10 min op.. (ook niet altijd zuivere shit tg/zijn egte die-hards :wink: ) maar meestal fixen ze wel goed poeder :stoned: maargoed,,ik vraag me nog steeds af of je eerder een overdosis bereikt als je geen tot weinig tolerantie hebt dan alsje hoge tolerantie hebt.. je hebt inmiddels meernodig om het zelfde effect te bereiken dus ook om overdosis te bereiken??? :confused: weet iemand dit??|ik heb wel eens meer dan 2 gram gesnoven van ong: 5/6 uur savonds tot volgende dag 5 uur.. maar was wel de hele avond flink doorhalen,,(houd maar op over de kater)
maargoed, ben nu ook aan mn 2e gram bezig,. was zaterdag avond tot zondag middennacht doorgegaan op een grammetje.. 5 uurtjes geslapen en vanaf maandag nacht 1 uur(paar uurtjes geleden) weer aan mn 2e gram begonnen.. (de rest van de dag niks gebruikt en goed.gezond gegeten wat ik morgen ook nog doe.. en dan stop ik:grin: daarna mischien nog 1 x iinde zomervakantie,, en na de vakantie word het sporadisch op feesten enzo(H) :hearteyes:

maargoed,., verder spijt het me vreselijk dat ik nu met mn leipe spacekop een verschikkelijk lang off topic bericht aan het plaatsen ben,, maar door omstandigheden (:wink: ) blijft deze kerel(ikdus :rock: ) maar praatjes hebben :rock: hehehe :tearsofjoy: :stoned: dus ik kap nu maar fftjes af :stoned:

(en voor de wakkere, poeder freakende, stuiterende, knetterkoppersonen die nu ook nog lekker eventjes doorflippen geduurende de hele nacht :openmouth: :beer: heb ik deze nutteloze mededeling :sunglasses: : ga er eens lekker voor zitten met muziek na keuze aangepast aan de situatie:en leg een mooi vormpje van je witte/geele/roze of mischien zelfs blauwe spacetroep, maak er vervolgens weer een mooi hoopje van :beer: en leg een lekkere dosis neer op een spiegeltje/cdhoesje of andere creatieve ''hak-ondergrondje.. droog en hak je koekje tot mooi ''poeder'' en snuif met een daarvoor bestemde/gemaakte kokertje dat ookwel snuifbuis word genoemd,,, jou juiste dosis zo diep je neus in, dat je in een fractie van een seconden je traantje wegpinkt, neus vast houd(omdat hij pijn doet :stoned: ) en nog een nakkie legt met de gedachten dat je alleen kan vissen als je daar een geschikte vissershoed op hebt die je kan wassen op 130 graden zonder bang te hoeven zijn dat je je hoedje in de oven hebt gestopt inplaats van de wasmachine.......

conclusie: ik kan veel maar dan ook egt veelste veel bullshit lullen onder de pep, zonder te stoppen,, en er gaat deze nacht waarscheinlijk ook niet veel zinnigs uitkomen omdat ik simpelweg te space ben en maar onbewust roekeloos door blijf typen (ondertussen al lang niet meer wetend wat ik allemaal heb getyped(enik ga het ook egt niet proberen.. ) )
en ik lul alles veelste uitgebeid uitgelegt(af en toe wel handig,, maargoed,,) verder betrap ik mij bij elke toets die ik indruk weer dat ik WEER uitgebreid poep aan het praten ben.. het lijkt net alsof ik een gesprek met mezelf voer en vind het best gezellig :stoned:

dus ik ga maar eens even andere topics verrassen met mijn gestoorde geouwe hoer(maar ga het niet al te bond maken :beer: wel reacties blijven geven waar mensen iets aan hebben :rock: ...



verder raad ik jullie niet aan dit te gaan lezen ofzo,, of seriues op te vatten(op wel een paar dingen na) :stoned:
""LEES OP EIGEN RISICO'''' (gaat namenlijk eventjes heerlijk nergens over, maar tog lul ik eigenlijk geen onzin want het klopt op de een of andere manier vast wel :rock:
ik ben tog allang vergeten wat ik allemaal heb getyped en waarom ik uberhoubt een reactie plaats :xtc: :openmouth: :rock:

nog een fijne wakkernacht voor de wakkeren onder ons(jullie begrijpen me vats wel :stoned: )
en droom lekker verder voor de slapende wezens onder ons :)

geniet maar lees met maten :wave:

typische psychopsychedelic gekte :rock:


ik ben allang vergeten
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Complicity zei:
Ik had het pas ook, voor het eerst in een avond ongeveer 1,5 gram gesnoven. Voelde me superchill in m'n hoofd maar m'n hart ging tekeer als een idioot. Ik vond het eerlijk gezegd doodeng. Wat bij mij wel redelijk hielp was rustig op je rug gaan liggen en langzaam en diep inademen en lang uitademen.
Klik om te vergroten...

Ik snap echt niet hoe mensen hoeveelheden als 1,5 gram in 1 avond weg kunnen werken. :confused:
Neem aan dat zoiets alleen kan als je speed heel erg onzuiver is? Ik denk als ik 1,5 gram zou nemen dat ik zeker in het ziekenhuis zou belanden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol^^ zwaar gestoord typen levert dus ook resulaten op waar je egt zwaar strak voor moet staan :openmouth: relaxed.. ik hoop dat er mensen zijn die door dat lange ding hierboven een dikke lachkick krijgen ofzo,, (uitlaggen is ook zeker niet verboden en word aangeraden!! :tearsofjoy: ) ik lag mezelf namenlijk ook al de hele tijd uit :P :mrgreen:

is alleen maar gezond en goed voor de lachspieren :tearsofjoy: heb ik tenminste iets bereikt :smoke: geeft me gelijk een goed gevoel :rock:

oke nogmaals excuses voor de toetsenbordchaos die ik post :tearsofjoy: :wave:






gekke gerrit :rock:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Complicity zei:
Ik had het pas ook, voor het eerst in een avond ongeveer 1,5 gram gesnoven. Voelde me superchill in m'n hoofd maar m'n hart ging tekeer als een idioot. Ik vond het eerlijk gezegd doodeng. Wat bij mij wel redelijk hielp was rustig op je rug gaan liggen en langzaam en diep inademen en lang uitademen.
Klik om te vergroten...

Ik snap echt niet hoe mensen hoeveelheden als 1,5 gram in 1 avond weg kunnen werken. :confused:
Neem aan dat zoiets alleen kan als je speed heel erg onzuiver is? Ik denk als ik 1,5 gram zou nemen dat ik zeker in het ziekenhuis zou belanden.
Klik om te vergroten...
Klopt, had het nog niet gezuiverd. Vorigere keren (wel gezuiverd) was 0,5g geen probleem. Voelde me prima en kon gewoon na een paar uur eten en slapen. Was toch benieuwd hoe ver ik kon gaan.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
je hebt gezuiverde (van caff tg?) pep op,, een halve gram, en jij kon slapen en eten na paar uurtjes??
je bent tog zeker wel een nachtje wakker en 2 dagen.. als je goede pep hebt,,
of je word afgezet in gewicht??
na 1 dikke nak kan ik zeker lange tijd niet eten slapen :wink:
:wave:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
....
Klik om te vergroten...
Amai, zulke goeie heb ik nooit :grin:.
Of hoeveel had ge binnen?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
is dat niet beetje normaal ? je hebt net een aanslag gepleegt op je lichaam en om dante kunne slapen pleeg je nog een aanslag. je moet zonder die rommel inslaapvallen (kan dan wel ff duren maar die pep moet eerst je lichaam uit ) en dan nog paar pilletjes slikke zodat meneer/mevrouw kan slapen ! je lichaam moet al die stofjes uit je lichaam zien te krijge en zo blijft het lichaam bezig met het verwerke en dit gaat egt nergens over m'n excuus danku.

maak je niet druk gaat wel over je lichaam is gewoon uitgeput enwil rust ds geen pilletjes slikke om tot rust te kome maar natuurlijk tot rust komen. (stay of the energy drinks en coffee)

greetz mattsi
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychopsychedelic zei:
je hebt gezuiverde (van caff tg?) pep op,, een halve gram, en jij kon slapen en eten na paar uurtjes??
je bent tog zeker wel een nachtje wakker en 2 dagen.. als je goede pep hebt,,
of je word afgezet in gewicht??
na 1 dikke nak kan ik zeker lange tijd niet eten slapen :wink:
:wave:
Klik om te vergroten...
Klopt, 2 uur s'avonds zakje leeggemaakt. 4 uur feestje afgelopen. Toen ik thuiskwam wat gegeten en daarna meteen in slaap gevallen (rond 5 uur). Een vriend van mij ook trouwens. Dat was de tweede keer dat ik speed gebruikte. Eerste keer ook een halve gram op maar dan al begonnen in het begin van de middag. Speed was overigens gezuiverd met aceton, geen idee wat voor versnijdingsmiddel erin zat. Ik denk caffeine. Overigens wel altijd gecombineerd met alcohol.

Maar in mijn ervaring reageren mensen allemaal heel anders op speed. Een andere vriend van mij kon op dezelfde speed de hele nacht niet slapen terwijl hij een rond de 200mg op had.

Ik ben het trouwens met mattskovic eens. Als je last hebt van een onrustig hart zou ik geen speed en benzo's combineren. Ik weet niet of alchohol een beter alternatief is (ik betwijfel het eigenlijk) maar dat werkt voor mij prima om in slaap te komen. Ik zou de volgende keer iig. beter opletten vanaf waar je je hart gaat voelen zodat je weet waar je grens ligt. Helaas gaat je hart niet altijd gelijk met hoe je je verder in je lichaam en hoofd voelt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uppers (speed bv) en downers (benzo / alcohol) is geen geen goede combinatie!
Zeker niet als je al hart al onrustig is zou ik het niet adviseren!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Debris zei:
psychopsychedelic zei:
....
Klik om te vergroten...
Amai, zulke goeie heb ik nooit :grin:.
Of hoeveel had ge binnen?
Klik om te vergroten...

soow dat was wel lekkere pep ja :rock: :rock:
intotaal alle nachtjes 2gram, niet meer dan 1 g pr nacht
:rock:
totaal van zaterdag avond tot eergisternacht/(gister ook ng 2 nakkies) :wink: met zondag een 5 uurtjes slaap en vanacht 6 uurjes slaap,,
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Uppers (speed bv) en downers (benzo / alcohol) is geen geen goede combinatie!
Zeker niet als je al hart al onrustig is zou ik het niet adviseren!
Klik om te vergroten...

+1 !!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."