#1
zelf al heb ik echt geen honger, ik probeer toch wel te eten, s'morgens , is het altijd een glas sinaasappel, met een tab multivitamine met havermout of muesli, ik probeer ook veel,mager vlees ( kip rood vlees), met rijst of zo te eten, minstens 1 banaan en af en toe ananas (niet uit blik echte), af en toe vette vis voor te goede vetten, k'neem ook shakes, whey poeder en aminozuren was vroeger grote sporter, nu is het gewoon om te onderhouden.. weet iemand nog andere voedingsoorten?