Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan je minder tolerant worden voor Speed?

Hoe kan je minder tolerant worden voor Speed?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou dat kunnen door bv een half jaar niks te gebruiken? Of "blijft" de tolerantie zeg maar al na 3 a 4 keer gebruiken? Ben benieuwd naar jullie mening! :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe, nou alsje elke dag gaat gebruiken dan voel je er voor je gevoel niks meer van, omdat het een erg snelle groote tolerantie heeft, maar als je een half jaar niks hebt gebruikt dan is naar mijn mening je tolerantie wel weg, je merkt al verschil als je een maandje niks doet, zelfs een week, maar de meeste doen het zoizo niet elke dag ofzo :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij treedt er tolerantie op als ik wekelijks gebruik. Over het algemeen is de tolerantie weg als ik het een maandje niet meer gedaan heb...
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooooh dat valt dus reuze mee qua toleratie. Ik dacht echt je moet paar maanden niet gebruiken ofzo. Thanks people!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zover ik weet nooit last gehad van tolerantie met speed. Een bommetje met 100 mg blijft bij mij altijd voor voldoening zorgen ook als ik meedere keren in 1 week gebruik. Ik heb het idee dat tolerantie alleen optreed bij overmatig gebruik.
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herman Brood kwam tolerantie dagelijks tegen uiteindelijk. Zelfs een shot zetten van een gram pure speed voelde hij niet meer....en toen vond hij er ook niets meer aan. May he RIP
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon van af blijve.
ik ben jaren verslaafd geweest en op het begin had ik bv 1 gram nodig om zeg maar goed strak te staan en daarna heb je steeds meer en meer en meer nodig om dat zelfde effect te hebbe
het kost hopen geld,je verkloot je neus en gewoon alles en als je voldoende gebruikt word je depressief na een tijdje
dus blijf er van af

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."