Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoudbaarheid ?

houdbaarheid ?

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
FlemishRav3rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ff klein vraagske,ik heb redelijk wat snelle snelle gekregen maar als da alleen voor mij is kom ik mega lang toe haha :rolleyes:
Hoe kan ik dit het best bewaren en is deze nog goed na 5-6 maanden,heb het nu in diepvrieskist gestopt in palstiek zakje en alu folie...

ps.kan zijn dat ik het zou kunnen vinden via search ma tis maandagmorgen he ge kent da wel :beer:

vriendelijke grdz F
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staat er geen tht datum op? :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
verkoop je het per kilo of per ons ? haha :rolleyes:

In de vriezer zit het goed hoor voor een half jaar.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze is maar een paar maanden goed, beter verdeel je hem onder de mensen die geen goede speed kunnen vinden op dit moment :rolleyes:


But serious; in de vriezer, in een luchtdicht zakje, is het wel langer houdbaar dan een half jaartje :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jawel, is zeker lang genoeg houdbaar :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon koel,donker en ik dacht droog bewaren.
maar ik verstopte het altijd in mijn neus is ook donker :mrgreen:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahhaha nou heb ik ook weer wat geleerd, wist niet dat je het in de diepvries kon doen,
Sowieze vindt ik het knap dat je zolang kan bewaren, ik snuif/rook of slikte altijd alles gelijk op.
Ik vind dan ook de nadeel, als je veel in huis heb liggen, je gauwer tot gebruik aangezet wordt,
ik bedoel dat je denk ach laten we er eentje nemen haha

\\Of hebben jullie daar geen last van?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."