Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 37 jaar en in the old days veel extreme uit gegaan mzt alles wat erbij hoort. Nu dat is vies geminderd maar sommige dingen blijven hangen. Ik gebruik geregeld eens wat speed(snelle zeggen ze bij ons) en vroeg me af of dagelijks een lijntje of 2-3 kwaad kan als de kwaliteit goed is.Het komt echt soms goed van pas op men werk en andere gelegenheden. Ne maat ven me die zelfstandig is met een eigen zaak en reeds rond de 50 is doet da al bijna 20jaar en die zegt dat het dikwijls echt help... Maar ik ben soms bang dat het verkeerd zou kunnen gaan achter x aantal tijd?? ps.ik zag gister docu voor 2de keer op nat geo over meth,hoop echt nooit zon effecten te krijgen Grdz"
"wat ik gebruik is echt maar weinig imo,ma ken da van altijd eigen willen goe praten .... Nu wat zou er slechter zijn mensendie dagelijks wie roken of paar lijntjes snelle?"
"Ff klein vraagske,ik heb redelijk wat snelle snelle gekregen maar als da alleen voor mij is kom ik mega lang toe haha Hoe kan ik dit het best bewaren en is deze nog goed na 5-6 maanden,heb het nu in diepvrieskist gestopt in palstiek zakje en alu folie... ps.kan zijn dat ik het zou kunnen vinden via search ma tis maandagmorgen he ge kent da wel vriendelijke grdz F"