Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kan dit betekenen, en hoe verder te gaan?!

Wat kan dit betekenen, en hoe verder te gaan?!

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
PurpleFlower zei:
psychopsychedelic zei:
add, adhd, enzz, ,in princiepen allemaal maar een stomme stempel, hoewel er wel hele ernstige gevallen kunnen zijn natuurlijk
Klik om te vergroten...

Nou weet je ik ben ook niet dol op labeltjes enz. Maar in mijn geval had ik dit graag geweten toen ik kind was, dan had er een hele hoop bespaart gebleven. Want er zijn wel medicijnen voor. Ik vraag me al jaren af waarom ik geen steek verder kom, waarom ik me 200% op een project kan storten en de volgende dag gewoon geen energie meer heb om verder te kunnen, waarom ik mijn lichaam niet zover kan krijgen om iets te ondernemen in het huishouden, waarom ik altijd en eeuwig alles kwijt ben, enz, enz. Ik word echt compleet gestoord van mezelf af en toe. Het werd altijd afgedaan met "ze is wel hoogbegaafd maar erg gevoelig voor haar omgeving". Mijn rapporten waren standaard hetzelfde "V. kan veel meer dan ze laat zien. Ze is dromerig maakt teveel snelheidsfouten" of jawel "V. is gewoon lui en ongemotiveerd". Ik was juist helemaal niet lui ik had de energie niet meer. Ik wilde dolgraag hoge cijfers halen en laten zien dat ik het kon. Maar mijn hoofd zit zo vol en is zo chaotisch dat ik niet meer weet wat nou waarbij hoort.

Sorry voor het lange verhaal, het is niet de bedoeling om het topic te jatten...
Klik om te vergroten...

Ik kwam er ook achter op mijn 22e. Reden dat ze er vroeger nooit werk van gemaakt hebben is dat mijn resultaten altijd zeer goed waren met de gedachte "die komt er wel". Nou mooi niet dus, en het zou idd een berg ellende bespaard hebben...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
add, adhd, enzz, ,in princiepen allemaal maar een stomme stempel, hoewel er wel hele ernstige gevallen kunnen zijn natuurlijk
Klik om te vergroten...

Wat evrschrikkelijk kortzichtig.. Verdiep je eens in het onderwerp en zeg het dan nog eens...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
PurpleFlower zei:
psychopsychedelic zei:
add, adhd, enzz, ,in princiepen allemaal maar een stomme stempel, hoewel er wel hele ernstige gevallen kunnen zijn natuurlijk
Klik om te vergroten...

Nou weet je ik ben ook niet dol op labeltjes enz. Maar in mijn geval had ik dit graag geweten toen ik kind was, dan had er een hele hoop bespaart gebleven. Want er zijn wel medicijnen voor. Ik vraag me al jaren af waarom ik geen steek verder kom, waarom ik me 200% op een project kan storten en de volgende dag gewoon geen energie meer heb om verder te kunnen, waarom ik mijn lichaam niet zover kan krijgen om iets te ondernemen in het huishouden, waarom ik altijd en eeuwig alles kwijt ben, enz, enz. Ik word echt compleet gestoord van mezelf af en toe. Het werd altijd afgedaan met "ze is wel hoogbegaafd maar erg gevoelig voor haar omgeving". Mijn rapporten waren standaard hetzelfde "V. kan veel meer dan ze laat zien. Ze is dromerig maakt teveel snelheidsfouten" of jawel "V. is gewoon lui en ongemotiveerd". Ik was juist helemaal niet lui ik had de energie niet meer. Ik wilde dolgraag hoge cijfers halen en laten zien dat ik het kon. Maar mijn hoofd zit zo vol en is zo chaotisch dat ik niet meer weet wat nou waarbij hoort.

Sorry voor het lange verhaal, het is niet de bedoeling om het topic te jatten...
Klik om te vergroten...


ik heb precies dezelfde symptone bijhalve dat ik hoog begaafd ben dan:P, maar de rede dat ik niet zo een test ofzo laat doen is dat een vriend van mij een p.o. heeft gedaan, en dat kan niet iedereen zomaar doen, is tog iets van 3000 euries, maar daar kwam uit dat hij een soort van autisme heeft, pddnos ofzo, maar hij heeft dat maar een heel klein beetje, met iedereen is er wel iets mis, en iedereen heeft wel bepaalde symptone van iets, net zoals mn zusje dan add heeft, en depresief is, wat wel allemaal klopt, maar verder zijn het gewoon normale mensen, mijn ouders vinden dat ik ook moet uitvinden wat ik heb, en daarvoor moet ik naar allemaal shit, maar ik ga er nooit medicatie voor slikken enzo, hoe graag de dokter het ook zou willen
m
morph123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de symptomen zijn heel bekend voor mij.maar ik heb dan ook adhd.van speed word ik ook veel rustiger zelfs zo erg dat ik er soms van in slaap val.behalve wanneer ik echt veel gebruik dan krijg ik hetzelfde effect dat iemand anders ook zou krijgen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
morph123 zei:
de symptomen zijn heel bekend voor mij.maar ik heb dan ook adhd.van speed word ik ook veel rustiger zelfs zo erg dat ik er soms van in slaap val.behalve wanneer ik echt veel gebruik dan krijg ik hetzelfde effect dat iemand anders ook zou krijgen.
Klik om te vergroten...

ik heb geen adhd, maar van pep word ik wel rustig in mn kop, verder kan ik wel energiek zijn, maar is niet persee nodig, ik kan ook lekker liggen of zitten ofzo en genieten van de speedeuforie!, erg lekker ik ben nu ook aant genieten,, en ik typ lekker snel :mrgreen: :stoned:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#6
[SF] Safiertje zei:
Ik herken een aantal van je punten wel. Ik heb zelf een speedverslaving gehad en de speed hielp me in eerste instantie op dezelfde manier dat t jou helpt. Echter, naarmate je langer verslaafd bent wordt alles omgedraaid en presteer je nog veel slechter dan voor de speed.. Ik hoop dat je de speed kunt laten liggen, want een speed verslaving gun ik niemand.. Good luck!
Klik om te vergroten...

Dit is nu eens een uitspraak die zo voledig klopt en 100% waarheid bevat.Ik ben zelf een dagelijkse gebruiker sedert een jaartje of 10 en ik moet je bij het lezen van je uitspraak je 100% voledig gelijk geven.Mijn raad naar deze poster van dit draadje als je uw gebruik gaat verderzetten zal je ooit op een bepaalde dag beseffen dat al je opgenoemde punten van nu helemaal gekeerd gaan zijn dus please man blijf er van af of probeer het te gebruiken met mate
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#7
ikzelf gebruik eerder uit verveling en is gewoonte geworden ofzo :-s

maar ben een weeknd junk zeg maar bijna elk weeknd wel pep

maar doordeweeks opzich niet
met uitzonderingen na wat alcohol soms doordeweeks maar komt niet veel voor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."