Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek van oude Pep???

Ziek van oude Pep???

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
eergisteravond was ik me kamer op en top aan het opruimen, ook de fotolijstjes, waaronder het fotolijstje waar ik me lijntjes altijd op fix, en vind ik er 0,4g tussen de randjes en snoof dat volgende ochtend op voor dat ik naar school ging.
Deze pep was van kerst want toen maakte ik me laatste lijn.
Opeens werd ik gistermiddag niet zo lekker en me keel werd droog en ik begon te hoesten???
er zijn ook wat andere mensen die ziek zijn in mij omgeving, kan het door de pep komen of omdat er een virus rond gaat???

Paulus de Snuifkabouter
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het er al zolang ligt gaat er natuurlijk allemaal stof en 'rommel' tussen de pep zitten, het kan zijn dat je dus wat 'bacterien' of ongezonde troep je neus hebt binnen gewerkt..
Of het 100% zeker door de pep komt kan niemand je vertellen denk ik
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou zomaar kunnen, maar er heerst op dit moment ook een griepepidemie. Ik denk dat het de griep is ook omdat er meerdere mensen in je omgeving hetzelfde hebben. Beterschap
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Griepje !

p.s.
Snuif jij wel vaker 0,4 gram in een keer en dat ook nog voor je naar school gaat.
Oja pep verlaagd wel je weerstand. Ik zou er dus even af blijven tot je uitgeziekt bent.

Cheers
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
jep ik doe dat wel vaker, maar in de laatste 3 weken heb ik het 3 keer gedaan ik ben wel verstandig genoeg om het niet vaak te doen (denk aan 2 keer per jaar).
en waarom ik het voor school deed weet niemand, maar ik zag het liggen en me onbewuste drang neemt de controle over, denk ik :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk niet dat het van de pep komt als je hem met kerst vrij vers had. Pep opzich kan lang mee gaan namelijk. Maargoed er zal op dat fotolijstje meer hebben gezeten dan pep (bacterien etc)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
paulXTC zei:
jep ik doe dat wel vaker, maar in de laatste 3 weken heb ik het 3 keer gedaan ik ben wel verstandig genoeg om het niet vaak te doen (denk aan 2 keer per jaar).
en waarom ik het voor school deed weet niemand, maar ik zag het liggen en me onbewuste drang neemt de controle over, denk ik :grin:
Klik om te vergroten...

ehm je bedoeld dat je het 2x in het jaar 3x doet neem ik aan?
Oeh gevaarlijk je hebt je gebruik niet onder controle :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
paulXTC zei:
ehm je bedoeld dat je het 2x in het jaar 3x doet neem ik aan?
Oeh gevaarlijk je hebt je gebruik niet onder controle :)
Klik om te vergroten...

nee 2x in het jaar pep. maar laatste 3weken iets vaker dan normaal, ivm vakantie en het moest op vind ik.
Klik om te vergroten...

haha, als je jezelf maar gelooft :grin:
Wat jij zegt betekent dat je dit volledige jaar niet meer zult gebruiken. Dat wordt lastig aangezien je nog een week of 10 vakantie gaat krijgen dit jaar. :wink:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
ehm je bedoeld dat je het 2x in het jaar 3x doet neem ik aan?
Oeh gevaarlijk je hebt je gebruik niet onder controle :)
Klik om te vergroten...

nee 2x in het jaar pep. maar laatste 3weken iets vaker dan normaal, ivm vakantie en het moest op vind ik.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#10
pep is niet mij drug over het algemeen, want ik wil em altijd gewoon kunnen spacen, in plaats van nuchter en energiek( is ook leuk maar liever spacen)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je pep was duidelijk over de borging heen. Laat de keuringsdienst van waren het maar niet horen... :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."