Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums80 mg Temazepam naar speed gebruik

80 mg Temazepam naar speed gebruik

19 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb om 6:00 40 mg gepakt en om 8:00 nog eens maar kan nog steeds niet slapen ben alleen beetje dol in hoofd iemand ervaring mee??? Wil toch graag nog minimaal 4 uurtjes slapen vandaag want moet vanavond werken (nachtdienst).
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is je totaallijstje wat je naar binnen hebt inclusief amfetamine (graag in mg's uitgedrukt) ?
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook nog diazepam 10mg en oxazepam 10mg maar die zal ik maar denk ik geen meer pakken of wel??? Toch nog 50mg oxazepam erbij gegooid hoop nu dat ik een beetje kan slapen ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Euhm.. niet zo goede planning dan he.
Zoveel slaappillen tegen speed in kan nooit zo goed zijn.
2/3 diazepam en ik slaap na speed (7 uur na de laatste lijn speed)
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#5
vertel mij wat ik heb nog eens 50 mg oxazepam erbij gepakt nu maar nog niks
:confused:
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 gram speed om op gang te komen vandaag. heb nog 10 grammetjes om de week mee door te gaan, hoop dat dat genoeg is
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Temazepam weet ik het max niet van maar oxazepam is max per dag 150mg ...
En inderdaad was helemaal van het padje af heb in totaal dus 120 mg temazepam en 100 mg oxazepam gepakt in ongeveer 5 a 6 uur de tijd. Zal het ook nooit meer doen en nog maar een uurtje of vier geslapen :confused:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat ik ongeveer een gr speed op had gisteren vanaf een uurtje of twee s'middags. En dan in totaal 120mg temazepam en 100 mg oxazepam en heb eindelijk 4 uurtjes geslapen. Weet ookm dat dit niet gezond kan zijn........ :P
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
nito98 zei:
Ik denk dat ik ongeveer een gr speed op had gisteren vanaf een uurtje of twee s'middags. En dan in totaal 100mg temazepam en 100 mg oxazepam en heb eindelijk 4 uurtjes geslapen. Weet ookm dat dit niet gezond kan zijn........ :P
Klik om te vergroten...

Wees blij dat je dit nog kan typen. Weet niet wanneer je de laatste lijn van die gram hebt gelegd, maar die hoeveelheid speed en benzo's binnen 24 uur ... :cry:

Voor temazepam staat in 't medisch compas een absolute max van 40 mg, voor oxazepam 4x20 mg (verdeeld over de dag). Nuja, je zal er in principe niet dood van gaan, maar je hart krijgt een optater en in het ergste geval stik je in je eigen kots. Cheers!
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mnjaa oké, you're right, maar die 150 mg ox. is ook niet bedoeld om in één keer in te nemen :P

Maar soit! Tis gelukt en je hebt geslapen.
Moet je nu vanavond nog een nachtdienst draaien? :openmouth:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Yep dadelijk om 00:00 beginnen tot 08:00 :( :( :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had het niet zo opgelost met die benzo's.
Was eerder gewoon rustig aan doorgegaan op speed en dan naar het werk.
Maargoed,leer er wat van zou ik zeggen :tearsofjoy:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja heb ik ook aan zitten denken maar morgen kan ik ook niet super lang slapen hoogstens een uurtje of 5 en dan later weer nachtdienst. Dat wordt wel heel erg veel dan niet ...zou niet weten of ik het uberhaupt zou aankunnen en daarbij moet ook nog een beetje werken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dit weekend voor het eerst Temazepam gebruikt na het gebruik van Speed. 100mg Dex heb ik genomen en 5 uur later heb ik 20mg Temazepam ingenomen, Ik sliep als een roos. Heb ongeveer 7-8 uur geslapen en werd goed uitgerust wakker. Ik ben benieuwd hoe schadelijk deze combinatie eigenlijk is. Het werkt voor mij perfect om in slaap te komen. :)
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat is waar he ....nu heb ik weer een beetje zin in gekregen mischien dat ik nu maar mijn power dipje doe ........en dan kijken wie er allemaal vannacht nog online zijn :grin:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan geen kwaad, die combi. Al vind ik slechts 5 uurtjes genieten van 100 mg dex (nasaal/oraal/hoe zuiver?) wel een beetje zonde :wink:

Bijzonder dat je 8 uur aan een stuk sliep, een inslaper als temazepam wil (zeker in combi met dex) er dikwijls voor zorgen dat je na 4 uurtjes slaap weer klaarwakker bent! Maar 't blijft een ideale kortwerkende knock-out benzo, al is het voor een paar uur.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja en die paar uur slaap kunnen het verschil maken he.... :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
jawel hoor, als je moe bent en je doet ff een "power-nap" (= een tukkie doen van 30 minuten)
dan kan je er ook weer ff tegenaan
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
kildeer zei:
Kan geen kwaad, die combi. Al vind ik slechts 5 uurtjes genieten van 100 mg dex (nasaal/oraal/hoe zuiver?) wel een beetje zonde :wink:

Bijzonder dat je 8 uur aan een stuk sliep, een inslaper als temazepam wil (zeker in combi met dex) er dikwijls voor zorgen dat je na 4 uurtjes slaap weer klaarwakker bent! Maar 't blijft een ideale kortwerkende knock-out benzo, al is het voor een paar uur.
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat het geen kwaad kan, Het is geloof ik niet echt bepaald goed voor delen in je lichaam om upper en downers te mixen. En buiten dat vind ik 100mg dex voldoende voor een hele dag of nacht, De dex die ik op het moment heb liggen is 70%+ en ik gebruik het altijd door middel van een bommetje. Werkt bij mij vaak tussen de 6 en 8 uur waarvan ongeveer 3/4 uur de echte rush.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je benzo's niet het gewenste effect hebben moet je er gewoon een biertje bij pakken. Ook belangrijk is dat je beseft dat het geen wondermiddel is waardoor je uit het niets ineens half om tuimelt van moeheid (of je moet je klem zuipen).

Veel mensen verwachten overrompeld te worden en wachten dus tevergeefs. Het is nou eenmaal zo dat een inslaper pas echt tot zijn recht komt als je in bed ligt en probeert te slapen. Het is tenslotte slechts een zetje in de goede richting :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."