#1
Ik heb om 6:00 40 mg gepakt en om 8:00 nog eens maar kan nog steeds niet slapen ben alleen beetje dol in hoofd iemand ervaring mee??? Wil toch graag nog minimaal 4 uurtjes slapen vandaag want moet vanavond werken (nachtdienst).
nito98 zei:Ik denk dat ik ongeveer een gr speed op had gisteren vanaf een uurtje of twee s'middags. En dan in totaal 100mg temazepam en 100 mg oxazepam en heb eindelijk 4 uurtjes geslapen. Weet ookm dat dit niet gezond kan zijn........ :P
kildeer zei:Kan geen kwaad, die combi. Al vind ik slechts 5 uurtjes genieten van 100 mg dex (nasaal/oraal/hoe zuiver?) wel een beetje zonde![]()
Bijzonder dat je 8 uur aan een stuk sliep, een inslaper als temazepam wil (zeker in combi met dex) er dikwijls voor zorgen dat je na 4 uurtjes slaap weer klaarwakker bent! Maar 't blijft een ideale kortwerkende knock-out benzo, al is het voor een paar uur.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."