Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan Xtc naar speed?

Van Xtc naar speed?

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oei niet nagelzen:tongueout:
Dus als ik het goed begrijp is 100mg speed van boven de 40% zuiver genoeg?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
100mg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
TESTEN! Is de kwaliteit goed, dan is:
Solidius zei:
100mg.
Klik om te vergroten...
Wel oke.

Edit: Je keus is dus al gemaakt betreffende dat andere topic? Dat was snel.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
TESTEN! Is de kwaliteit goed, dan is:
Solidius zei:
100mg.
Klik om te vergroten...
Wel oke.

Edit: Je keus is dus al gemaakt betreffende dat andere topic? Dat was snel.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je van dat andere topic :) ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?
Klik om te vergroten...
Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komt
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leugens zijn je antwoord? Dat duurt nooit lang.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijaser zei:
ExceptionalInsight zei:
Is dat niet duidelijk? Je moet toch kiezen tussen drugs en je meisje? Je gaat weer nieuwe dingen proberen dus ik ga er vanuit dat je je chick gedumpt hebt?
Klik om te vergroten...
Ahzo, nou het is mijn bedoeling dat ze het niet te weten komt
Klik om te vergroten...

Succes. :rolleyes:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yu
Ik ben normaal een gewone mdma gebruiker maar omdat ik tegenwoordig meeer en meer rommel krijg voor een belachelijke prijs dacht ik, we zullen maar eens iets anders gaan proberen he
Maar hoeveel is een noraal lijnte?
merci
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gok op 2 weken!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Leugens zijn je antwoord? Dat duurt nooit lang.
Klik om te vergroten...
ja ik weet het :(
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
Klik om te vergroten...
xD, wat bedoel je met eenspeedkop?
T
TimTumLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijaser zei:
lysergine25 zei:
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
Klik om te vergroten...
xD, wat bedoel je met eenspeedkop?
Klik om te vergroten...





:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, want stoned word je er niet van.
Maar 100mg van redelijk zuivere amfetamine (boven de 40%) is meer dan genoeg om lekker op door te gaan voor 8 uur.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
Klik om te vergroten...
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijaser zei:
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
Klik om te vergroten...
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt het IQ van een visstick hè? Laat je shit testen, kom hier terug met de percentages, dan vertellen wij je wel hoeveel je moet nemen, goed? En als je stoned wilt worden, beter geen speed gebruiken.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#19
xD ik bedoel gsn hoeveel je ongeveer moet nemen als je hard wilt gaanen het vrij goeie speed is?:tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijaser zei:
xD ik bedoel gsn hoeveel je ongeveer moet nemen als je hard wilt gaanen het vrij goeie speed is?:tongueout:
Klik om te vergroten...

Jezus, jij kan écht niet typen he.
En als je ook nog eens goed kon lezen, had je het al gezien.
100mg van geteste amfetamine boven de 40% zuiverheid doet 't hem.

GETEST

Nu is 't mongolen vraaguurtje weer over,
doorlopen mensen niets te zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."