Testen!
leppeh zei:Omdat dex een isomeer is van 'gewone' (racemische?) speed kunnen ze dit bij de testservice waar jij je spulletjes inlevert niet testen...
3970 zei:leppeh zei:Omdat dex een isomeer is van 'gewone' (racemische?) speed kunnen ze dit bij de testservice waar jij je spulletjes inlevert niet testen...
Bedoel je dat ze niet kunnen zeggen of het gewone- of dextroamfetamine is, of bedoel je dat ze geen dextroamfetamine kunnen testen?
Haha en dat is persoonlijk natuurlijk. Ik vind het namelijk prima te doen. En volgens mij wist je van tevoren best dat het dex is.peppie zei:De eerste keer dat ik het probeerde deed ik het met een lijntje, maar het lijkt dan wel of je neus letterlijk in de fik staat, het is niet te snuiven.
Haha en dat is persoonlijk natuurlijk. Ik vind het namelijk prima te doen. En volgens mij wist je van tevoren best dat het dex is.
Ik ook niet zeker, sorry voor dat verwijt.peppie zei:Nee dat wist ik niet, helaas.
Maakt niet uit, btw : de verkoper zei mij zelfs dat de kans dat dit dex is minimaal is ...sorry voor dat verwijt.
ExceptionalInsight zei:Heb je niet gewoon je receptoren naar de klote geholpen? Of verwachtte je er misschien te veel van? Het kan van zoveel factoren afhangen. Ik weet wel dat het goed spul is dat je daar hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."