#1
Laatst heb ik wat "spul" gekocht waarvan de verkoper/dealer zei dat het 73% amfetamine was, getest.
Nou ga ik al wat langer mee dus ik weet dat 73% amfetamine in de pep versie dan, er goed in knalt en van 2 redelijke lijnen slaap je niet !
De eerste keer dat ik het probeerde deed ik het met een lijntje, maar het lijkt dan wel of je neus letterlijk in de fik staat, het is niet te snuiven.
Dat is het eerste vreemde al want hoe sterk speed ook is , zo branden doet het nooit. (het is vergelijkbaar met 4fmp)
Die lijntjes voelde ik wel op komen maar het was niet te vergelijken met echte pep, beetje wazig meer.
Daarna bommetjes gedaan daar werd ik nog waziger van, en hoe meer ik nam hoe minder ik er van voelde.
Langzaam kreeg ik het idee dat het wel eens dex kon zijn maar dat had ik nooit gehad dus mijn dealer gevraagd maar die zei dat het geen dex was maar gewoon pep.
wat zou het kunnen zijn ? pep is het niet, want zelfs pep met maar 15% amf. werkt lekkerder.
Het is net of de leuke dingen uit de speed zijn gehaald zeg maar.
Wat ik gelezen heb over dex is dat het sterker is dan speed en dat je daar niet van kan slapen.
Als ik op een avond 3 bommetjes neem, bij elkaar zo'n 200 mg, kan ik nog wel slapen![:confused:]()
Nou ga ik al wat langer mee dus ik weet dat 73% amfetamine in de pep versie dan, er goed in knalt en van 2 redelijke lijnen slaap je niet !
De eerste keer dat ik het probeerde deed ik het met een lijntje, maar het lijkt dan wel of je neus letterlijk in de fik staat, het is niet te snuiven.
Dat is het eerste vreemde al want hoe sterk speed ook is , zo branden doet het nooit. (het is vergelijkbaar met 4fmp)
Die lijntjes voelde ik wel op komen maar het was niet te vergelijken met echte pep, beetje wazig meer.
Daarna bommetjes gedaan daar werd ik nog waziger van, en hoe meer ik nam hoe minder ik er van voelde.
Langzaam kreeg ik het idee dat het wel eens dex kon zijn maar dat had ik nooit gehad dus mijn dealer gevraagd maar die zei dat het geen dex was maar gewoon pep.
wat zou het kunnen zijn ? pep is het niet, want zelfs pep met maar 15% amf. werkt lekkerder.
Het is net of de leuke dingen uit de speed zijn gehaald zeg maar.
Wat ik gelezen heb over dex is dat het sterker is dan speed en dat je daar niet van kan slapen.
Als ik op een avond 3 bommetjes neem, bij elkaar zo'n 200 mg, kan ik nog wel slapen