Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis het speed of dex ?

is het speed of dex ?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst heb ik wat "spul" gekocht waarvan de verkoper/dealer zei dat het 73% amfetamine was, getest.
Nou ga ik al wat langer mee dus ik weet dat 73% amfetamine in de pep versie dan, er goed in knalt en van 2 redelijke lijnen slaap je niet !

De eerste keer dat ik het probeerde deed ik het met een lijntje, maar het lijkt dan wel of je neus letterlijk in de fik staat, het is niet te snuiven.
Dat is het eerste vreemde al want hoe sterk speed ook is , zo branden doet het nooit. (het is vergelijkbaar met 4fmp)

Die lijntjes voelde ik wel op komen maar het was niet te vergelijken met echte pep, beetje wazig meer.
Daarna bommetjes gedaan daar werd ik nog waziger van, en hoe meer ik nam hoe minder ik er van voelde.
Langzaam kreeg ik het idee dat het wel eens dex kon zijn maar dat had ik nooit gehad dus mijn dealer gevraagd maar die zei dat het geen dex was maar gewoon pep.

wat zou het kunnen zijn ? pep is het niet, want zelfs pep met maar 15% amf. werkt lekkerder.
Het is net of de leuke dingen uit de speed zijn gehaald zeg maar.

Wat ik gelezen heb over dex is dat het sterker is dan speed en dat je daar niet van kan slapen.
Als ik op een avond 3 bommetjes neem, bij elkaar zo'n 200 mg, kan ik nog wel slapen :confused:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Testen!
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat Wacky zegt ja, ongelukkige formulering van mij :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Best kun je laten testen, dan weet je 't tenminste zeker.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat 't dex is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geloof niet dat ze bij een testservice aan zullen tonen of het gewone speed of dex is. Volgens mij testen ze alleen het percentage amfetamine en mogelijk andere rommel. Weet ik niet zeker overigens, maar ik dacht dat eens gehoord te hebben.

Een kenner merkt wel het verschil tussen gewone speed en dexamfetamine, maarja, daar heb je nu ook niks aan.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat dex een isomeer is van 'gewone' (racemische?) speed kunnen ze dit bij de testservice waar jij je spulletjes inlevert niet testen...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
leppeh zei:
Omdat dex een isomeer is van 'gewone' (racemische?) speed kunnen ze dit bij de testservice waar jij je spulletjes inlevert niet testen...
Klik om te vergroten...


Bedoel je dat ze niet kunnen zeggen of het gewone- of dextroamfetamine is, of bedoel je dat ze geen dextroamfetamine kunnen testen?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ok, dat klopt ook, maar ik dacht ff dat hij bedoelde dat ze geen Dex konden testen :)

Persoonlijk merk ik trouwens goed het verschil tussen zuivere amfetamine en dextroamfetamine, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik prefereer dex, mijn vrouw gewone speed.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
3970 zei:
leppeh zei:
Omdat dex een isomeer is van 'gewone' (racemische?) speed kunnen ze dit bij de testservice waar jij je spulletjes inlevert niet testen...
Klik om te vergroten...


Bedoel je dat ze niet kunnen zeggen of het gewone- of dextroamfetamine is, of bedoel je dat ze geen dextroamfetamine kunnen testen?
Klik om te vergroten...

dat ze niet kunnen zeggen of het gewone- of dextroamfetamine is,
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
peppie zei:
De eerste keer dat ik het probeerde deed ik het met een lijntje, maar het lijkt dan wel of je neus letterlijk in de fik staat, het is niet te snuiven.
Klik om te vergroten...
Haha en dat is persoonlijk natuurlijk. Ik vind het namelijk prima te doen. En volgens mij wist je van tevoren best dat het dex is.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha en dat is persoonlijk natuurlijk. Ik vind het namelijk prima te doen. En volgens mij wist je van tevoren best dat het dex is.
Klik om te vergroten...

Nee dat wist ik niet, helaas.
Als ik alles nakijk over dex dan klopt het helemaal en is het idd dex, alleen dat het harder en langer werkt dan pep amfetamine is bij mij (en mijn vrouw ook) niet het geval.
Al het leuke van pep is er gewoon uitgehaald eigenlijk is het meer een beetje GHB achtig.
Het is wel dat als ik het snuif dat het beter werkt, is er misschien een manier om dat scherpe een beetje weg te krijgen, zonder de kwaliteit te verneuken :confused:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn ervaring (en die van mijn vrouw), alsmede die van enkele vrienden van me die het ook gebruiken, is dat Dex oraal juist harder inslaat en langer werkt...ik slaap er gewoon 24u niet van.(150 mg bommetje).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
peppie zei:
Nee dat wist ik niet, helaas.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet zeker, sorry voor dat verwijt.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
sorry voor dat verwijt.
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit, btw : de verkoper zei mij zelfs dat de kans dat dit dex is minimaal is ...

Helaas niets aan te doen, maar nog steeds snap ik niet waarom zowel ik, als mijn mijn vrouw er niet zoveel van voelen.
Vooral met bommetjes niet, je mist gewoon iets vergeleken met pep vooral de dingen samen doen (oa sex) je bent meer op je zelf gericht zeg maar.
Ieder doet zijn ding. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je niet gewoon je receptoren naar de klote geholpen? Of verwachtte je er misschien te veel van? Het kan van zoveel factoren afhangen. Ik weet wel dat het goed spul is dat je daar hebt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zolang het maar een trein is.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Heb je niet gewoon je receptoren naar de klote geholpen? Of verwachtte je er misschien te veel van? Het kan van zoveel factoren afhangen. Ik weet wel dat het goed spul is dat je daar hebt.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf inmiddels ook wel het idee dat de uitwerking van een bepaalde soort speed er afhankelijk is van je verwachtingen...misschien heeft het wel iets met het placebo-effect te maken, misschien niet, maar het speelt denk ik wel zeker mee.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja de verwachting was natuurlijk heerlijke onversneden pep van 73% amfetamine :grin:

Maar het is zeker niet zo dat ik een veelgebruiker ben.
Normaal gesproken met goed spul gebruik(en) we/ik ongeveer 1 vrijdag in de 3 maanden, dat was toen ik nog gewoon mijn vaste dealer had met pep van +/- 40 a 50 %.

Dan haalde ik een paar dagen vantevoren 1 a 2 gram op.
Helaas heeft ie een tijdje vastgezeten en zal ie het waarschijnlijk niet meer doen. (beetje lullig om langs te komen nu hij net weer thuis is)

Bij de een werkt dex wel, bij de ander niet waarschijnijk.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Edit
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
edit ....

deleted ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."