Ja ik heb wel enig idee wat dat is man...
-schijten zal je minder moete doen omdat je nu eenmaal niets eet (dus doe dat alvast, je lijkt het wel uit te moeten kotsen tijdens het kauwen maar je maag is je dankbaar achteraf)
-pissen kan je best zittend doen omdat je dan telkens je blaas volledig ledigt en er minder speedresten telkens op blijven liggen tov rechtstaand zeiken..
Maar vanaf het punt dat je het gevoel hebt dat je constant dringend moet, maar er komt maar een zielig druppeltje uit...tja dan heb je je "aanbevolen dagelijkse hoeveelheid" al bereikt en hou je je voor de rest van de dag met nuttigere dingen bezig..
-de klachten waar je het over hebt zijn dus de volgende stap want blijkbaar heb je niet goed genoeg geluisterd naar je lichaam toen je pietje al niet meer wou plassen en hebt nog meer bijgesnoven..Even logisch nadenken zou je tot de conclusie moeten brengen dat nu alle organen die te maken hebben met afvalstofverwerking (nieren, blaas, lever, darmen, etc.) wel eens zouden kunnen gaan steken.
Ook je bloeddruk weet het even niet meer want breekt plots alle records dus daarom wordt het even zwart voor je ogen telkens je rechtstaat en kan je even duizelig zijn..
oplossing:
- neem 12mg bromazepam zodat je je niet zo veel meer aantrekt van de steken en 20mg diazepam voor te slapen en ga in je bed liggen tot morgevroeg..
- denk dan morgevroeg es goed na of en hoe je gaat omgaan met je speed want het is dus blijkbaar toch gevaarlijker dan je dacht
- Als je besluit door te gaan ermee eens je terug onder de levenden kan komen, hang dan niet de overmoedige held uit en zoek je dosis uit door niet te snel bij te nemen en lijn per lijn te zien hoelang het werkt...
vergeet niet: zolang je je goed voelt ( ook al rusht de speed niet meer zo als net na het snuiven) is alles toch in orde, toch? pak niet meteen bij want denk dan maar eens even terug aan al die lekkere steekjes en krampjes overal..
komaan joh, nu lekker naar de dokter lopen en als een junkie aanbellen omdat je absoluut valium nodig hebt GO GO GO!!!!!!!!
oh ja..veel geluk met minderen my friend!