Speed pluggen is wel een fijne manier van inname. Je omzeilt de lever met de eerste doorbloeding waardoor je drugs veel harder inkickt als snuiven of slikken, omdat dat altijd eerst langs de lever komt.
Het brand een beetje en helemaal gezond zal het niet zijn maar je endeldarm is wel wat gewend. Het afval van je lichaam komt hier langs en ook daarin zitten soms stoffen die toxisch zijn voor de darmwand.
Zorg voor een lege endeldarm.
Ik adviseer de speed op te lossen in een 3ml warm water. Dus doe de speed in een spuitje (zonder naald) en hou je vinger op het gaatje terwijl je vult. Zet de plunjer in de spuit, draai hem om en druk de plunjer zover mogelijk in zonder dat je de speed plet en het dus poeder blijft. Zeker met natte speed aan te raden. Hou de spuit onder de warme kraan en zuig er rustig water in. Niet te veel want dat geeft een heel erg vol gevoel na het pluggen. Zuig er weer meer lucht bij zodat je goed kan schudden.
Schud nu tot alles, of bijna alles, dat ligt aan de zuiverheid van je speed, is opgelost.
Gebruik glijmiddel of babyolie voor het inbrengen en zorg dat je op je knieën ligt of goed gebukt staat.
Verder is het fijn om rustig te blijven liggen want je krijgt geheid aandrang. Adem rustig in en uit tot de aandrang over is en voel hoe de speed zijn werk begint te doen.
(Ik krijg meteen zin in speed, gelijk maar weer de reden waarom ik niet zo vaak in dit subforum kom....
![:grin:]()
)