#1

donsiciliano zei:ja was high. Was dus inderdaad om te verkopen. 0,6g speed en 0,3g dextro. Zo was het verdeeld. Kwaliteit weet ik niet, maar na test met deel zonder dextro was hij echt goed, al meer dan een jaar geleden dat ik zon peps had. Grtz
Cole zei:Nu heb je dextro-amfetaminegoed toch
![]()
Als de speed echt goed was, kun je hem gewoon snuiven hoor ... Meestal word hij toch versneden en of je maat dit nu gedaan heeft of een andere dealer. Zoveel maakt het niet uit![]()

Para zei:Hoi,
Iemand weleens gehoord van pep die vermengd is met methadon?
Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam.
Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht?
Marla Singer zei:Para zei:Hoi,
Iemand weleens gehoord van pep die vermengd is met methadon?
Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam.
Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht?
Nee nooit van gehoord. Volgens mij is het ook echt bullshit, je bent als dealer wel heel erg stupide als je een pepmiddel gaat vermengen met een opiaat als methadon. Dat heeft namelijk juist een zeer kalmerende werking!
Nou er bestaan ook pil vormen methadon genaamd Symoron ... even chop chop er doorheen en klaar is kees. Die pilletjes zijn wit dus krijg je ook geen bruine pep. Als we tegenwoordig al wild gaan doen van tandpasta moet je die voortaan ook maar in het schap laten staan!W.F.L. zei:Je moet goed opletten met dat soort verhalen. Het hangt er allemaal vanaf waar je het vandaan hebt. Er zijn redelijk wat mensen met 73% amfetamine. Maar dat betekent niet dat ze er daarom om het even welk poeder tussen mengen. Daarbij is methadon volgens mij als het voorgeschreven is een vloeistof, en het lijkt mij sterk dat een versnijder zich gaat bezighouden met methadon uit te koken of whatever voor een beetje wit poeder te krijgen. Dat is zoals dat verhaaltje van "er zit hero in de pep".. Als je weet wat heroine kost (Die hier bovendien bruin is.. hallo.. bruine pep?) voor dat klein beetje gewichtstoename gaan ze zich echt niet die moeite troosten. De bedoeling is om het gewicht te vermeerderen en toch nog een werkend middel te hebben. Dextrose in je speed getuigt van heel wat amateurisme eigenlijk. Caffeine is verreweg het meest gebruikte. Wat er verder nog in je speed zit (tandpasta wellicht) lijkt mij maar een klein procent te zijn en zijn meestal idioot makkelijk te krijgen witte poeders. Denk niet dat je je echt zorgen moet maken om methadon in pep, want die kans is wel heel klein..
Para zei:Marla Singer zei:Para zei:Hoi,
Iemand weleens gehoord van pep die vermengd is met methadon?
Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam.
Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht?
Nee nooit van gehoord. Volgens mij is het ook echt bullshit, je bent als dealer wel heel erg stupide als je een pepmiddel gaat vermengen met een opiaat als methadon. Dat heeft namelijk juist een zeer kalmerende werking!
Ja en van pep ga je "hard"dus dat botst aardig tegen elkaar op , dan gaat je lijf toch aardig raar doen lijkt me?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."