Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed spuiten

Speed spuiten

60 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan kent hij er nu 2 :beer:

Ik wist niet eens dat Meneer Brood ook speed gebruikte :)
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus dan hebben we nog ff te gaan.... :stoned: :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
MrWitte zei:
Dus dan hebben we nog ff te gaan.... :stoned: :wink:
Klik om te vergroten...
daar komt ge nog wel van terug...
das alles behalve stoer hoor(geen enkele vorm van inname of geen enkele vorm van drugs btw...)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
MrWitte zei:
Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
Klik om te vergroten...
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggen :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
MrWitte zei:
Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen.
Klik om te vergroten...
je zou zeggen dat op je 25ste je al verstand hebt maar dat durf ik hier niet te zeggen :beer:
Klik om te vergroten...
^ Zegt hij terwijl hij wijzelijk ze mond houd :wink:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is toch mn eige keuze, dat ten eerste.
Ik vraag jullie gewoon om een tip(behalve het niet doen)

en dan word ik nog een beetje afgeschilderd als een idioot!!

Mooi volk zijn jullie!!!!!!!!!!

Kijk eerst ff naar je zelf en dan pas een mening over iemand anders hebben, wil je.

Jullie kennen mij niet eens, ik jullie ook niet. Hoor je mij negatief over jullie?? Nee dacht het niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ruuuuuustig jonge, ruuustig.

:P
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben volkomen rustig, ik hou er alleen niet van als mensen mij veroordelen zonder dat ze mij kennen.

De shot is uitgesteld, helaas. We waren 1 van de belangrijkste dingen vergeten: DE NAALD.

Als ik ze nou online bestel: WELKE MOET IK DAN HEBBEN?? EN bij wie online??

Die dijk zit lekker te wezen achter in mn neus....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het ligt eraan of je speed in de spieren of in de ader moet spuiten... ik denk in de aderen dus een dunne... je kan ze ook halen bij de apotheker.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Het ligt eraan of je speed in de spieren of in de ader moet spuiten... ik denk in de aderen dus een dunne... je kan ze ook halen bij de apotheker.
Klik om te vergroten...

jah leuk

apotheker : kan ik u helpen

mrwitte : mag ik een naald

apotheker : waarvoor ?

mrwitte : om speed te spuiten :tongueout:
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#11
In principe is alle drugs lekker!! Als je het voor me legt, ik ge(mis)bruik het wel. Heb er geen moeite mee. hahahaha
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm misschien wat voor je, wij hebben een kat, als een kat medicijnen nodig heeft dan moeten we die inspuiten... Misschien dat je op die manier medicijnen kan krijgen (bij de dierenarts)

Moet je gewoon zeggen dat je je naald kwijt bent, kan best :P

Nou ja ik wens je iig heel erg veel plezier =)
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je spuit in je ader, dat spreekt voor zich.

Ik kan ze hier wel bij onze plaatselijke apotheek halen, alleen ik woon in een klein dorpje waar nog al veel geouwehoert word. En daar zit ik net niet op te wachten!!

Online bestellen is dan wel een uitkomst.


Weet iemand een goede site???
M
MrWitteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat bedoel ik precies Dutch- Lycan.


Daar zit ik nou niet op te wachten..

Daar kunnen jullie je ook wel in vinden!!
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Debris zei:
kunlan zei:
OP = DOOD ?
Klik om te vergroten...
Denk ik niet.

Dus volgens jou is spuiten = dood?
Klik om te vergroten...

Gewoon opvallend dat hij vrij actief was tot voor deze post en toen niks meer ...

Conclusies moet je zelf trekken, maar met wat anders dan 73% aan deze opdracht beginnen vindt ik toch zeker een halve doodswens :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
kunlan zei:
Debris zei:
kunlan zei:
OP = DOOD ?
Klik om te vergroten...
Denk ik niet.

Dus volgens jou is spuiten = dood?
Klik om te vergroten...

Gewoon opvallend dat hij vrij actief was tot voor deze post en toen niks meer ...
Klik om te vergroten...

25 posts noem ik nou niet echt vrij actief.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
25 posts noem ik nou niet echt vrij actief.
Klik om te vergroten...
Verspreid over 4 dagen is dat toch best acceptabel?
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dacht et wel....
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#19
nu ben ik nieuwsgierig hoe het gegaan is :grin:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#20
spuiten niks voor mij :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."