Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik zit er al een poosje over te denken om SPEED te gaan spuiten. Hoe moet ik het PRECIES doen??? Wie kan mij helpen????"
"Wat voor speed heb ik nodig dan? Waarom ik wil gaan spuiten, omdat ik nu sinds mn 14e speed gebruik, ben er nu 25 en heb dit altijd nog gewild maar nog nooit van gekomen."
"Gesproken wel, maar nog nooit doorgezet. Kreeg net bericht dat he vanmiddag/avond gaat gebeuren. Super, Wish me al the rush i can get!!!!!"
"Dat komt wel goed, ik kan wel tegen een stootje wat hoeveelheden drug inname. javascript:emoticon('') Surprisedjavascript:emoticon('') Rollijavascript:emoticon('') stonedng Eyes"
"Heeft er iemand nog tips voor het spuiten, behalve dan dat het niet verstandig is enzo. dat weet ik al eventjes."
"Ergens heb je ook gelijk, maar laat mij lekker zo denken, heb ik nog een beetje een goed gevoel. Ik weet wel wat een verslaving in houd, ben al eens verslaafd geweest. Ben ook afgekickt, 2 jaar en 9 maanden volgehouden, ik dronk zelfs geen alcohol meer. Maar jah das nou ook al weer naar de maan."
"Hey mensen, Ik heb Dextro-Amphetamine ook wel bekend Dexamyl/Dexedrine/DexAmphetamin. Ik heb capsules en ben bewust met de bind/vulmiddelen Dit ga ik spuiten Nog bruikebare tips?????"
"Hoe minder je pakt , des te meer wil je uit eindelijk. Je blijft kleine beetjes pakken bv met een bullit. Zo kun je het ook opvatten....."
"Slecht idee, je kunt dan beter zoeken in smartshops of in de homeopathie naar uppers, want speed is een upper. Maar zo schadelijk voor je lichaam. Er bestaan zogenaamde "gezonde" Uppers of pepmiddelen. FF zoeken op internet en je kan aan de slag."
"Je kan het beste gewoon je eigen snuifbuis hebben. Weet je zeker dat je er in ieder geval geen gekke dingen aan overhoud. scoren op straat: of het nou echt op straat is of in een cafe of discotheek is maakt niet uit. Kijk uit met wie je aanspreekt, Je weet nooit of iemand een man der wet is. Mij is het een keer overkomenin een megadancing in belgie. Ik had al aan een aantal gasten gevraagd voor speed, coke en pillen. Ik had de speed en pillen in mn zak, alleen de coke nog niet. Op een gegeven moment komt er een gozer naar me toe en vroeg mij of ik wat nodig had. Ja zei ik toen: 2 grammetjes Coke. We wilden net de overdracht doen en werd ik in mn kraag gevat. Politie, Fuck dacht ik toen. De gozer van wie ik kocht bleek undercover te zijn. Heb mn dope moeten inleveren, de hele nacht ondervraagt van wie ik kocht. Maar ik naai niemand, iedereen moet zn poen kunnen verdienen, ja toch. Mn strafeis luidde: 6 maanden zitten , wel hele hoge strafeis. mn uitspraak luidde: Zaak geseponeerd, reden was beetje vreemd te weinig cellen en de hoeveelheid was meer voor eigen gebruik."