Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar voorval

raar voorval

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie zegt dat je nu dezelfde pep had als een maand geleden? zelfde daelaer wilt niet zeggen zelfde pep
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk je dat je dealer je zou vertellen dat het niet getest is of dat het zooi is?

Daar heb ik met de meiden van het testcentrum ook al om gelachen, ik ging een pilletje testen, ze vroegen wat de dealer erover vertelde waarop ik antwoordde dat hij zei dat het knallers waren.
Toen zei dat vrouwtje al dat ze nooit gehoord heeft dat een dealer zei dat het kutpillen waren ofzo of hele slechte.
Overigens beaamde het testcentrum dat het knallers waren :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het klinkt inderdaad alsof je gewoon teveel caffeïne op had, laten testen is het enige wat een fatsoenlijk antwoord zal geven op je vraag.
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm oke, thx :)
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

afgelopen weekend had ik ook weer pep genomen , ik doe dit wel regelmatig als ik uitga. maar deze keer was het toch iets anders... ik had het kokend heet en was abnormaal 'zenuwachtig' en onrustig... heel heel raar, ik probeerde eerst frisdrank maar dat hielp niet echt, dan alcohol en dat uiteindelijk ook niet, eigenlijk heb ik het die avond niet zo echt naar mijn zin gehad, door dit 'voorval'
maar naarmate later op de avond nam het wel af.. waarschijnlijk de uitwerking...

heeft iemand enige ervaring gehad met dit probleem? en zo ja, wat is/was het probleem dan?
thx
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan cafeïne zijn ofzo.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Test de speed die je hebt gebruikt, misschien dat je daar wijzer uit wordt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
airrmail zei:
- hoe bedoel je cafeine?

- de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup.
nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag...
Klik om te vergroten...
Dan lag het aan jou.
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#9
- hoe bedoel je cafeine?

- de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup.
nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Te sterk of teveel caffeine denk ik als ik dat zo lees, gok meer op caffeine
a
airrmailLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
airrmail zei:
- hoe bedoel je cafeine?

- de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup.
nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag...
Klik om te vergroten...
Dan lag het aan jou.
Klik om te vergroten...
hmm zou ik toch raar vinden, heb al bijna een jaar ervaring met pep... en dat het nu pas zou blijken dat ik er niet tegen kan? weird...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."