Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrampen in benen?

Krampen in benen?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
magnesium tabletten helpen inderdaad vrij goed tegen de kramp. De oorzaak van kramp heeft Marla hier boven al beschreven
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Is het geen teken dat je te veel hebt genomen als je krampen krijgt? Ik heb geloof ik nog maar één keer last van kramp gehad onder invloed van pep, en toen stond ik ook wel wat te strak naar mijn smaak.

Olle
Klik om te vergroten...

Dat verschilt gewoon per persoon... Als je van te voren al een beetje te kort aan magnesium in je lichaam hebt en je gaat dan pep nemen, dan kan die kramp al na een paar lijntjes opkomen. Ook zijn sommige mensen er gewoon veel gevoeliger voor.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik er dan niet zo gevoelig voor ben. Echt een gezond diëet heb ik namelijk niet. :P

Sowieso heb ik zelden kramp, en als ik het heb is het kuitkramp in mijn slaap. En slapen doe ik natuurlijk het liefst niet onder invloed van pep. :grin:

Olle
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg vaker kramp als ik in bed ga liggen (met speed op), dan neem ik een valiumachtige.
E
Ezra-LLid
01-01-2024, 00:00
#5
De simpelste en de beste oplossing is gewoon een lagere dosering gebruiken.
Dus als je de volgende keer iets minder speed gebruikt, zullen je spieren ook iets minder strak staan.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo strak als een bos uien!

Gewoon een benzo droppen, hoevaak moet ik dat nou nog zeggen ?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soms heb ik wel eens als ik een nachtje uitga op speed, met xtc erbij of niet, dat ik spierkrampen krijg in mijn benen terwijl ik aan het dansen ben, dit is echt fucking pijnlijk, sta ik dan op de dansvloer, en plots enorme pijn in men been, en proberen normaal mogelijk te doen, en daar gewoon blijven staan, doet echt zo'n fucking pijn.

Heb dit soms als ik echt uren na elkaar sta te dansen, maar ook na gewoon een tijdje wakker, dat ik plots een kramp krijg, maar die is meestal nooit zo erg, en heb dit ook soms op andere plaatsen.

hebben julie dit ook? en kan je er iets tegen doen? :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat je van speed krampen krijgt is logisch, want je spieren gaan ook strak staan. Het is een van de minder leuke bijwerkingen van pep, want die krampen kunnen idd behoorlijk pijnlijk zijn. Het schijnt dat magnesium of zout goed werken tegen de kramp! Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd met magnesium, maar een zoute bouillon (bijvoorbeeld die Opkikkers van Maggie) helpt bij mij soms wel een beetje...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het geen teken dat je te veel hebt genomen als je krampen krijgt? Ik heb geloof ik nog maar één keer last van kramp gehad onder invloed van pep, en toen stond ik ook wel wat te strak naar mijn smaak.

Olle
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
magnesium tabletten helpen inderdaad vrij goed tegen de kramp. De oorzaak van kramp heeft Marla hier boven al beschreven
Klik om te vergroten...

thx heb daarjuist eentje genomen
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb de volgende dag spierpijn:confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spierpijn komt altijd later he :wink:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad magnesium altijd bij de hand als ik naar een feest ga.

maar anders werkt een shotje sterke drank ook wel.
V
VageVogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
klinkt misschien raar, maar en banaan werkt verbazingwekkend goed tegen kramp
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lespaul zei:
inderdaad magnesium altijd bij de hand als ik naar een feest ga.

maar anders werkt een shotje sterke drank ook wel.
Klik om te vergroten...

Haha, inderdaad.. De beste oplossing om je vaten weer wat te verwijden :grin:

Effe gaan neerzitten of een rondje lopen als je kramp krijgt van het zitten helpen ook wel om je bloedtoevoer naar de desbetreffende ledematen weer een beetje in gang te krijgen. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."