Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEten na inname van een bommetje

Eten na inname van een bommetje

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
Geen enkele wetenschappelijke onderbouwing, maar mijn (redelijk)gezond verstand zegt:
Het verslechterd, aangezien je op een nuchtere maag je van veel drugs minder nodig hebt.

Volgens mij gaat het zich dan hechten aan het eten en word het dus zo langzamer opgenomen in je bloed.
D
DopezillaLid
Het inslaan zal misschien wat langer op zich laten wachten, maar uiteindelijk zal het beter werken. Eten voordat je je bommetje neemt is misschien makkelijker. Halverwege je maaltijd opeens een droge pepbek krijgen schiet ook niet op.

Maar goed blijven eten voegt wel iets toe aan de werking van pep. In plaats van op je reserves te teren, teer je gewoon op wat je binnenkrijgt. Werkt prettiger, en is nog een stukje gezonder ook.

Helpt ook tegen katers.

Olle
I
ImmoLid
Ik vind het altijd wel fijn om een bommetje voor ik ga eten te nemen, zodat als de speed begint te werken mijn maag voor een tijdje goed gevuld is.
k
knolselderijLid
Immo zei:
Ik vind het altijd wel fijn om een bommetje voor ik ga eten te nemen, zodat als de speed begint te werken mijn maag voor een tijdje goed gevuld is.
Klik om te vergroten...

dit dus
W
WinehouseLid
Jonge dat is hier al zo veel gevraagd.

Nog een keer dan:

Als je wat eet onder invloed van speed voel je je alleen maar beter. Dat gevoel in je maag, draaierigheid en misselijkheid verminderd dan drastisch.
N
NocturnalJohnnyLid
Nou vermindert of versterkt de werking van de Pep/Speed als je eet na een inname van een bommetje?
Ik vraag me dit af aangezien beide naar de maag gaan.

Greets,
NorthEnglishGabber aka Gabberkopje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."