Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van speed

Effect van speed

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".

Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik pep neem dan voel ik me wel energiek, maar niet hyper of druk. Ook word ik eigenlijk heel rustig en tevreden in mijn hoofd. (Als ik me tenminste niet helemaal volsnuif) Is dit gebruikelijk of heeft pep een wat andere werking op mij dan op de gemiddelde gebruiker.

Ik vraag me namelijk af of ik mischien niet een milde vorm van ad(h)d heb. Want toen ik ergens las wat voor effect dex op adhdpatienten heeft herkende ik daar ook veel effecten bij mezelf in.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zou zomaar kunnen. Maar het effect verschilt sowieso per persoon heb ik het idee. Ook werd ik er nooit echt druk van als ik het in een rustige omgeving tot me nam. Op een feest voor de speakers werd ik er uiteraard wel weer zo hyper als een klein kind met minstens zes gedragsstoornissen van.

Olle
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm ja ik denk toch wel dat de omgeving heel erg veel uit maakt. Ik kan op speed lekker mn vrienden op de bank zitten, of helemaal wild worden met een lekker hardcore nummer. Ik heb speed nu het vaakst gebruikt buiten feesten, vandaar :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
De meeste mensen kunnen wel gewoon rustig blijven op speed, normale gesprekken voeren. Van een klein beetje pep wordt ik ook rustig.
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".

Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.
Klik om te vergroten...

ja inderdaad, maar als je veel heb gesnoven en je zit in het gras moet ik af en toe toch wel opstaan of een rondje lopen omdat mijn benen dan wel beginnen te tintelen :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou heel goed kunnen! Ik heb zelf ADD en ik ervaar ook altijd dat ik rustig in mijn hoofd word van stimulanten. Ik heb lange tijd ook speed gebruikt om deze reden, maar sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)
Klik om te vergroten...

Goed dat je niet meer aan zelfmedicatie doet hoor, maar als je dexamfetamine neemt, of dat nou voorgeschreven is of niet, ben je niet echt clean van de pep hé.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)
Klik om te vergroten...

Goed dat je niet meer aan zelfmedicatie doet hoor, maar als je dexamfetamine neemt, of dat nou voorgeschreven is of niet, ben je niet echt clean van de pep hé.
Klik om te vergroten...

Ik zie zo'n pilletje nou niet echt hetzelfde als de speed in poedervorm, die ik jarenlang door mijn neus geboord heb. Het effect is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds een heel klein beetje nam, merkte ik qua gevoel toch wel een wezenlijk verschil!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
5 of 10mg pillen?

Of je nou een cap neemt met 73% dexamfetamine van 5 of 10 of een pil met bindmiddelen is niet echt een verschil vind ik. Maar goed, al snatste je nog pep, dat maakt geen fuck uit, zolang je je er maar goed bij voelt. Vind ik dan. Maar toch, beetje ironisch is het niet? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."