#1
Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".
Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.
Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.
KoxBox zei:Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".
Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.
Marla Singer zei:sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep.![]()
W.F.L. zei:Marla Singer zei:sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep.![]()
Goed dat je niet meer aan zelfmedicatie doet hoor, maar als je dexamfetamine neemt, of dat nou voorgeschreven is of niet, ben je niet echt clean van de pep hé.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."