Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsamfetamine reden voor stelen?

amfetamine reden voor stelen?

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kasia1500 zei:
Het rare is dat ze niet eens met geld problemen zit, ze verdient genoeg.. :confused:
Klik om te vergroten...
Speed is dan ook bijna gratis, dus dat kan het probleem niet zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alhoewel het op genoeg plekken voor 10 of 15 euro per gram word verkocht.
Dan word het gratis al iets minder, gezien het vaak ook nog eens tussen de 15 en 45 % ofzo hangt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugs de schuld geven, lekker makkelijk. Je nichtje is gewoon een onbetrouwbaar mens.
K
Kasia1500Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn nichtje heeft een paar dingen van mij gestolen toen ze bij me op bezoek was hier in Nederland. Zij heeft dit nog nooit eerder gedaan. Ik was erg boos geworden en heb om een verklaring gevraagd. Zij zegt dat ze amfetamine heeft gebruikt en geeft hier de schuld aan; dat ze dingen meeneemt en de volgende dag niet meer weet.. Kan dit wel?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet dat ze het niet meer weet .... misschien had ze geld nodig voor speed te betalen?!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bullshit.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan is het gewoon een zeikwijf.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is veel waarschijnlijker dat bier zo een gedrag veroorzaakt dan speed.

Ook als het is om het te kunnen betalen is het waarschijnlijker dat het om bier gaat dan om speed. Voor de prijs van 1 biertje heb je genoeg speed om de hele nacht wakker te blijven.

oftwel:

Exceptional Insight zei:
Bullshit.
Klik om te vergroten...
K
Kasia1500Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Bullshit.
Klik om te vergroten...

That's what i thought.

Het rare is dat ze niet eens met geld problemen zit, ze verdient genoeg.. :confused:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeft ze een geestelijke beperking toevallig?
Het lijkt net alsof ze aandacht probeert te zoeken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hooguit een reden voor prostitutie. Maar stelen, nee.

Dat gaat dan weer iets te ver.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kasia1500 zei:
Mijn nichtje heeft een paar dingen van mij gestolen toen ze bij me op bezoek was hier in Nederland. Zij heeft dit nog nooit eerder gedaan. Ik was erg boos geworden en heb om een verklaring gevraagd. Zij zegt dat ze amfetamine heeft gebruikt en geeft hier de schuld aan; dat ze dingen meeneemt en de volgende dag niet meer weet.. Kan dit wel?
Klik om te vergroten...

Blame canada!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Blame canada!
Klik om te vergroten...

With all their beady little eyes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."