Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom merk ik het niet meer (TELL ME!!)

waarom merk ik het niet meer (TELL ME!!)

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
+1
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik trek mijn woorden zeker niet terug.

Het is toch logisch na zo een lange tijd dagelijks te gebruiken dat je zo goed als niets meer voelt van dezelfde hoeveelheid...

En ik heb al gemerkt dat speed zich aanpast aan de situatie waarin je gebruikt.

Doe in het vervolg wat meer research over de drug die je wil gaan gebruiken, misschien zal je het dan ook wat verantwoordelijker aanpakken.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond lieve mensen :grin:
Ik gebruik nu 7 weken speed en de laatste maand dagelijks. In die tijd heb ik 6 gram geslikt.
Ik weet dat ik nog te redden ben. Want vandaag gebruikte ik dus weer.(het is gelukkig bijna op en daarna kan ik er niet meer aan komen! :grin:). Maar na het gebruiken gespreid over de dag van 3 dikke lijntjes van 3cm word ik een soort van stoned en moe. Komt dit ook omdat ik gewoon thuis zit?

Is het zo dat als je nog meer neemt je dan wel weer dat gevoel krijgt wat ik eerst voelde?
Of kan je zoveel nemen als je wilt maar zal je niks merken?

En ik vind het niet meer leuk zo de speed. Dus heb ik ook niet echt zin om hier mee door te gaan want ik merk niks. Maar toch snap ik wel waarom mensen toch door gaan. Uit gebrek aan motivatie in het leven en beter of uit verveling.
Graag uitgebreide of gerichte antwoorden.

Afzender. Een meisje die stoned word van speed. Nouja stoned? Eerder: wazig, moe, dizzy in my head, non-active.


VANACHT 6,5 UUR GESLAPEN
KWARK TOETJE OP
3 BOTERHAMMEN
SLA STUKJE KIP EN AARDAPPELS

De dagen daarvoor heb ik bijna niet gegeten.Per nacht ongeveer 5 uur geslapen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: waarom merk ik het niet meer

Goed bezig, freek.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: waarom merk ik het niet meer

Waarom steek je uberhaupt energie in het lezen van mijn bericht. En dan ook nog een non-functionele reactie.

Het komt over ofdat je je niet wilt verplaatsen in een ander en zomaar oordelen zonder er bij na te denken hoe het mensen zou kunnen kwetsen. Gelukkig ben ik niet gekwets. Heb je niks te doen of zo dat je hier reageert?

Mijn reactie is geen aanval maar ik vraag het me gewoon af waarom je zo'n antwoord geeft Dit ben ik zo vaak op forums tegen gekomen. Mensen die elkaar afzeiken ech zo triest. Daarom kwam ik jaren niet op forums. Dit is de eerste weer sinds jaren.

(AUB laten we ONTOPIC HOUDEN VERDER).

Enkel reageren als je serieus bent en iets te zeggen hebt. Thank you :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom steek je uberhaupt energie in het lezen van mijn bericht. En dan ook nog een non-functionele reactie.
Klik om te vergroten...
Als je in zijn en mij schoenen zou staan zou je wel snappen waarom. Je geeft gewoon zelf keihard het antwoord.

Toch maar serieus: Na veel gebruik raakt je dopamine en noradrenaline steeds meer op. Je receptoren hebben ook steeds meer nodig. Na lange tijd gebruik heb je jouw lichaam zou uitgeput dat je speed nodig hebt om nog een beetje normaal te voelen. You're brains are fucked now, gewoon even stoppen, doe jezelf nou niet tekort, jij bent echt ALLES waard en niet deze ongein!
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dach genoeg research te hebben gedaan. Ik wist gewoon niet dat het ook eens ophoud. Wel logisch eigenlijk. Want ik begreep niet waarom men elke dag door gaat als je toch niet meer dat toffe gevoel hebt. Dus puur omdat je lichaam het denkt nodig te hebben?

Nou saai. Elke dag speed gebruiken maar geen euforische gevoelens hebben en blij etc.
Dus mensen die bv. 4 maanden elke dag doen zullen zich al lang niet meer zo chill er door voelen? Enkel eerste paar dagen als je poosje niet hebt gedaan?

Bedankt voor de antwoorden.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Ik trek mijn woorden zeker niet terug.

Het is toch logisch na zo een lange tijd dagelijks te gebruiken dat je zo goed als niets meer voelt van dezelfde hoeveelheid...

En ik heb al gemerkt dat speed zich aanpast aan de situatie waarin je gebruikt.

Doe in het vervolg wat meer research over de drug die je wil gaan gebruiken, misschien zal je het dan ook wat verantwoordelijker aanpakken.
Klik om te vergroten...
Voor mij was dat niet zo logisch. Ik dacht dat eerst ook. Maar ik dacht sommige mensen gebruiken dagelijks. Dus dan heeft het dus wel een lekker effect dacht ik waarom ga je anders door als je toch niets van voelt?

Verbeter me op dit stukje:
Wanneer iemand een week elke dag snuift dan voelt hij zich de volgende week niet meer zo opgewekt, blij, etc. En zal zich dan nooit meer zo voelen indien men een rust pauze van een aantal dagen neemt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
unique zei:
KoxBox zei:
Ik trek mijn woorden zeker niet terug.

Het is toch logisch na zo een lange tijd dagelijks te gebruiken dat je zo goed als niets meer voelt van dezelfde hoeveelheid...

En ik heb al gemerkt dat speed zich aanpast aan de situatie waarin je gebruikt.

Doe in het vervolg wat meer research over de drug die je wil gaan gebruiken, misschien zal je het dan ook wat verantwoordelijker aanpakken.
Klik om te vergroten...
Voor mij was dat niet zo logisch. Ik dacht dat eerst ook. Maar ik dacht sommige mensen gebruiken dagelijks. Dus dan heeft het dus wel een lekker effect dacht ik waarom ga je anders door als je toch niets van voelt?
Klik om te vergroten...
Die mensen blijven dagelijks nemen om het brakke gevoel tegen te gaan, niet meer omdat ze het lekker vinden. Of omdat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze niet meer kunnen functioneren zonder. Besef dat speed totaal geen lichamelijke ontwenningsverschijnselen heeft. Het is de vermoeidheid van vorig gebruik en de automatische link in het hoofd van de gebruiker die speed als enige oplossing hiertegen ziet.

Verbeter me op dit stukje:
Wanneer iemand een week elke dag snuift dan voelt hij zich de volgende week niet meer zo opgewekt, blij, etc. En zal zich dan nooit meer zo voelen indien men een rust pauze van een aantal dagen neemt.
Klik om te vergroten...

Liever een paar weken. Je merkt een duidelijk verschil in euforie tussen 1x per week nemen en 1x per maand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."