#1
+1
Als je in zijn en mij schoenen zou staan zou je wel snappen waarom. Je geeft gewoon zelf keihard het antwoord.Waarom steek je uberhaupt energie in het lezen van mijn bericht. En dan ook nog een non-functionele reactie.
Voor mij was dat niet zo logisch. Ik dacht dat eerst ook. Maar ik dacht sommige mensen gebruiken dagelijks. Dus dan heeft het dus wel een lekker effect dacht ik waarom ga je anders door als je toch niets van voelt?KoxBox zei:Ik trek mijn woorden zeker niet terug.
Het is toch logisch na zo een lange tijd dagelijks te gebruiken dat je zo goed als niets meer voelt van dezelfde hoeveelheid...
En ik heb al gemerkt dat speed zich aanpast aan de situatie waarin je gebruikt.
Doe in het vervolg wat meer research over de drug die je wil gaan gebruiken, misschien zal je het dan ook wat verantwoordelijker aanpakken.
Die mensen blijven dagelijks nemen om het brakke gevoel tegen te gaan, niet meer omdat ze het lekker vinden. Of omdat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze niet meer kunnen functioneren zonder. Besef dat speed totaal geen lichamelijke ontwenningsverschijnselen heeft. Het is de vermoeidheid van vorig gebruik en de automatische link in het hoofd van de gebruiker die speed als enige oplossing hiertegen ziet.unique zei:Voor mij was dat niet zo logisch. Ik dacht dat eerst ook. Maar ik dacht sommige mensen gebruiken dagelijks. Dus dan heeft het dus wel een lekker effect dacht ik waarom ga je anders door als je toch niets van voelt?KoxBox zei:Ik trek mijn woorden zeker niet terug.
Het is toch logisch na zo een lange tijd dagelijks te gebruiken dat je zo goed als niets meer voelt van dezelfde hoeveelheid...
En ik heb al gemerkt dat speed zich aanpast aan de situatie waarin je gebruikt.
Doe in het vervolg wat meer research over de drug die je wil gaan gebruiken, misschien zal je het dan ook wat verantwoordelijker aanpakken.
Verbeter me op dit stukje:
Wanneer iemand een week elke dag snuift dan voelt hij zich de volgende week niet meer zo opgewekt, blij, etc. En zal zich dan nooit meer zo voelen indien men een rust pauze van een aantal dagen neemt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."