#1
Zie dat er wat mensen online zijn en hoop dat deze mensen mij op dit moment kunnen helpen..
Ik hbe een hele droge keel en tegelijkertijd heel dik slijm in mijn keel zitten... voelt heel vervelend.. kan het niet wegslikken...Drink de hele avond door...vocht kan het probleem niet zijn.. ben daar heel secuur in...
Heb hier nog niet eerder last van gehad... miss hebben jullie een tip of een huismiddeltje dat het dikke slijm afbreekt..?
Heb er nog niet echt heel veel last van, maar merk dat het steeds erger word..
hopenlijk zijn er mensen met ervaringen of goede ideeën!
Liefs Reza
Ik hbe een hele droge keel en tegelijkertijd heel dik slijm in mijn keel zitten... voelt heel vervelend.. kan het niet wegslikken...Drink de hele avond door...vocht kan het probleem niet zijn.. ben daar heel secuur in...
Heb hier nog niet eerder last van gehad... miss hebben jullie een tip of een huismiddeltje dat het dikke slijm afbreekt..?
Heb er nog niet echt heel veel last van, maar merk dat het steeds erger word..
hopenlijk zijn er mensen met ervaringen of goede ideeën!
Liefs Reza