Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe speed-user: geen gevoel.

Nieuwe speed-user: geen gevoel.

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In principe zul je het wel behoorlijk bont moeten maken voordat je bij amfetamine op een overdosis zit dus maak je daar niet al teveel zorgen om. Houd je lichaamstemperatuur en vocht-inname in de gaten.

Wees bescheiden met bijpakken, je hoeft echt niet zo vaak een nieuwe lijn bij pep. Probeer in ieder geval niet om telkens bij te blijven pakken op zoek naar de euforie die je aan het begin van de avond had. Die komt niet terug en je belast het lichaam er alleen maar extra mee.
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is nu bijna precies 24 uur geleden dat ik het heb geprobeerd, en moet zeggen dat tot op dit moment ik me alleen erg sloom en wazig voelde. Ook voelde m'n ledematen erg zwaar aan (...maar dit kan ook komen doordat ik ging uittesten hoe lang ik sit-ups en push-ups ik kon doen vergeleken met normaal).
Maar sinds een half uurtje zijn de depressieve gedachten ingekicked, en ik begrijp waarom veel anderen op dit soort momenten het weer nemen.

Oh well, waarschijnlijk zal een nacht goed slapen het wel weer oplossen :)

Anyway, allemaal erg bedankt voor de info en tips!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt ook door je naam, hou je het gewoon bij cocaïne :P

The G zei:
(...maar dit kan ook komen doordat ik ging uittesten hoe lang ik sit-ups en push-ups ik kon doen vergeleken met normaal).
Klik om te vergroten...

Dom.. :P Wat wou je dan bereiken? Misschien kon je wel sit-ups en push-ups doen tot je hart het ging begeven.

The G zei:
en ik begrijp waarom veel anderen op dit soort momenten het weer nemen
Klik om te vergroten...

Dat soort momenten zijn voor mij juist een reden om het niet wéér te nemen of iig niet te vaak. Het is maar hoe je het ervaart :grin:
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Komt ook door je naam, hou je het gewoon bij cocaïne :P
Klik om te vergroten...

Wat is het verband tussen m'n naam en cocaïne?

W.F.L. zei:
Dom.. :P Wat wou je dan bereiken? Misschien kon je wel sit-ups en push-ups doen tot je hart het ging begeven.
Klik om te vergroten...

Ten eerste was er nog iemand bij, die me goed in de gaten hield (just in case, als ik iets nieuws test zorg ik dat er zo min mogelijk risico factoren zijn), en ik test dit soort dingen om mezelf en anderen beter te leren begrijpen, bijvoorbeeld in dit geval prof. sporters.

W.F.L. zei:
Dat soort momenten zijn voor mij juist een reden om het niet wéér te nemen of iig niet te vaak. Het is maar hoe je het ervaart :grin:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde meer van, omdat mensen zich zo brak voelen nemen ze eerder weer een shot zodat ze zich weer goed voelen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
The G zei:
Ten eerste was er nog iemand bij, die me goed in de gaten hield (just in case, als ik iets nieuws test zorg ik dat er zo min mogelijk risico factoren zijn), en ik test dit soort dingen om mezelf en anderen beter te leren begrijpen, bijvoorbeeld in dit geval prof. sporters.
Klik om te vergroten...
Al waren er honderd anderen bij, dit was inderdaad gewoon dom. Beter doe je dat niet meer.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerste keer word bij de meeste niet gevoeld, maar paar uurtjes later bellen ze op ; ik kan niet slapen. :tongueout:
Ga iets doen wat je normaal graag doet (tekenen, schrijven etc.) dan merk je wel dat je scherp staat, als je gwn zit zal het effect ook kleiner zijn
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
The G zei:
Ten eerste was er nog iemand bij, die me goed in de gaten hield (just in case, als ik iets nieuws test zorg ik dat er zo min mogelijk risico factoren zijn), en ik test dit soort dingen om mezelf en anderen beter te leren begrijpen, bijvoorbeeld in dit geval prof. sporters.
Klik om te vergroten...
Al waren er honderd anderen bij, dit was inderdaad gewoon dom. Beter doe je dat niet meer.
Klik om te vergroten...

Ik deed bewust precies hetzelfde aantal sit and push ups als dat ik normaal doe (om de 2 dagen). Ik was alleen benieuwd of ik net zo moe zou zijn, wat ik dus niet was.
Hieruit kon ik opmaken dat ik nog een stuk meer kon doen (maar dus niet deed). Ik geef toe dat ik dit beter had kunnen verwoorden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
The G zei:
Ik deed bewust precies hetzelfde aantal sit and push ups als dat ik normaal doe (om de 2 dagen). Ik was alleen benieuwd of ik net zo moe zou zijn, wat ik dus niet was.
Hieruit kon ik opmaken dat ik nog een stuk meer kon doen (maar dus niet deed). Ik geef toe dat ik dit beter had kunnen verwoorden.
Klik om te vergroten...
Nee. Daar gaat het niet om. Lichamelijke inspanning tijdens drugsgebruik is gewoon stom. Je lichaam heeft het al zwaar genoeg as it is.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
The G zei:
en ik test dit soort dingen om mezelf en anderen beter te leren begrijpen, bijvoorbeeld in dit geval prof. sporters.
Klik om te vergroten...

Die gebruiken tegenwoordig liever andere dingen die minder gevaarlijk zijn :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, schrijf eens een antwoord op een forum en merk ineens dat je 2 a4 bladzijden volgeschreven hebt, of speel een simpel flash spelletje en merk ineens dat het 4 uur verder is :tongueout:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
Inderdaad, schrijf eens een antwoord op een forum en merk ineens dat je 2 a4 bladzijden volgeschreven hebt, of speel een simpel flash spelletje en merk ineens dat het 4 uur verder is :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha ja :tongueout:
Zo heb ik eens hele nachten naar filmpjes liggen te zoeken (ben er zeker van dat ze bestaan)
Heb ze nog steeds niet gevonden xd
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voordat ik begin, wil ik erop wijzen dat ik wel heb gezocht naar vergelijkbare topics zodat ik niet een nieuwe hoefde te maken, en kwam op de 2 volgende terecht:

viewtopic.php?f=4&t=28656
viewtopic.php?f=4&t=28582

De reden dat ik toch een nieuwe topic heb gemaakt is omdat deze 2 topics persoonlijk zijn, en ik ze niet wil hijacken. Ik heb niet verder gekeken dan pagina 2 omdat ik geen topics van pagina 3 en verder wil reviven.

Mijn excuses als ik de verkeerde keus heb gemaakt.



On to the main subject!


Op het moment ben ik onder invloed van Speed, voor de eerste keer, dermate van snuiven (geen lijntjes gelegd, maar via klein apparaatje waar ik de naam niet van weet).
Na 25 minuten voelde ik nog niks, dus na geïnformeerd te hebben bij een 'professional' (...m'n zusje, ahem), een 2de shot genomen.

Ik voel op het moment een heel licht effect, en zie een soort van lichte waas om mijn gezichtsveld heen. Ook trilde m'n handen, maar dit komt waarschijnlijk door te weinig gegeten te hebben, en heb hier nu geen last meer van.
Ik merk helemaal niks van waar ik op hoopte: Verhoogde concentratie, snellere reactie snelheid, etc. Ook voel ik me erg rustig, maar dit komt meer omdat ik relaxed naar muziek (Rammstein :rockband: ) zit te luisteren en huiswerk aan het maken ben.




Hoe komt het dat ik verder niet veel hier van merk? Een beetje background-info, waaruit jullie misschien een oorzaak kunnen herleiden:

-Lengte: 1.83m, gewicht: 67 kilo.

-Door meerdere betrouwbare bronnen bevestigd dat de Speed die ik gebruik goede kwaliteit is.

-Ik heb ervaring met wiet en hasj, maar heb erg hoge dosis nodig om er wat van te voelen, as in bijna een gram in een joint.

-Ook heb ik ervaring met Magic Truffles (meerdere soorten), en dit werkt geweldig bij me. Latijnse zinnen op m'n plafond die veranderen in een 3D tunnel, muziek verplaatst me naar een totaal andere plek (muziek met waterachtige geluiden laat me bijvoorbeeld voelen alsof ik onder water ben), etc.

-Ik voel niks van caffeïne (wordt er zelfs slaperig van).

-Ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD (ik verwacht dat dit een belangrijke reden is). Dit is zo goed als zeker, maar het moet alleen nog officieel worden gediagnostiseerd.

-Ik ben al wel gediagnostiseerd met het Syndroom van Asperger.


Ik zou graag nog meer background info willen geven, maar vanwege bepaalde, hopelijk begrijpelijke redenen (zoals opleiding), geef ik liever niet al te veel info.
Dit betekent natuurlijk niet dat ik dit forum en z'n leden niet vertrouw, want anders had ik dit nooit gepost.
Ik hoop dus ook van ganzeharte dat mijn prive gegevens hier goed beveiligd zijn :)



Dus mijn vragen concreet:

1. Waarom voel ik niks?
2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er wel wat van voel? (zonder nog meer te hoeven nemen zo mogelijk)


Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord, en alvast hartelijk dank!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt ongetwijfeld uit een bullet gesnoven.

The G zei:
1. Waarom voel ik niks?
Klik om te vergroten...
Omdat je te weinig hebt genomen.

The G zei:
2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er wel wat van voel? (zonder nog meer te hoeven nemen zo mogelijk)
Klik om te vergroten...
Meer nemen.

Een hit uit een bullet zal zo'n 20 mg zijn, dus dan heb je 40 op. Laten we ervan uitgaan dat de kwaliteit hoog is, dan zou ik persoonlijk drie keer jouw dosis nemen. Om mee te beginnen.
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt voor de snelle reactie, Exceptional Insight.

'Bullet' zal het inderdaad zijn aangezien de vorm ervan.

Ik moet zeggen dat 120 mg wel als erg stevig klinkt, aangezien ik werd aangeraden niet meer dan 2 shots te nemen, en dat minimaal 30 mins uit elkaar.

Moet er inderdaad een bepaalde tijd tussen de shots door zitten, of kan ik (volgende keer, als ik dat wil) direct 120 mg innemen?


P.S.: Heb net 3de shot genomen, dus zit nu aan de 60 mg, als het klopt dat een zo'n shot 20 mg is. Nog steeds niks.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Persoonlijk heb ik het snuiven een beetje afgeleerd. Ik neem bommetjes van 100-120 mg, maximaal 3 op 24 uur. Het is sowieso niet aan een ander om jou een dosis aan te raden. Je moet zelf een beetje aftasten, kijken wat voor jou het beste werkt.

Ik kan je wel adviseren om bommetjes van 100 mg te nemen omdat dat voor mij het beste werkt, maar dat zegt niets.
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zit nu aan de 80mg (ja, ik ben een snelle leerling als ik iets interresant vind).

Nog een vraagje: Hoeveel mg is gemiddeld een overdosis? Met de info die je me al hebt gegeven ben ik hier niet bang voor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en toch een soort voorzichtigheid omdat dit volledig nieuw voor me is.
Ik heb dit al geprobeerd op te zoeken via google, maar geen concrete antwoorden kunnen vinden.

Nogmaals: erg bedankt voor je snelle en nuttige replies!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
The G zei:
Zit nu aan de 80mg (ja, ik ben een snelle leerling als ik iets interresant vind).

Nog een vraagje: Hoeveel mg is gemiddeld een overdosis? Met de info die je me al hebt gegeven ben ik hier niet bang voor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en toch een soort voorzichtigheid omdat dit volledig nieuw voor me is.
Ik heb dit al geprobeerd op te zoeken via google, maar geen concrete antwoorden kunnen vinden.

Nogmaals: erg bedankt voor je snelle en nuttige replies!
Klik om te vergroten...
Google LD50 amfetamine. Dat zal een grammetje of 5,5 - 6 op 24 uur zijn, afhankelijk van je lichaamsgewicht. Maar het kan met veel minder ook bijzonder onaangenaam worden. Don't push it :)
T
The GLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even een update: zit nu aan de 120mg, en voel het nu inderdaad. Voel me erg euphorisch, erg licht, en al m'n moeheid is verdwenen. Ik begrijp waarom mensen hieraan verslaafd zouden kunnen raken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
The G zei:
Ik begrijp waarom mensen hieraan verslaafd zouden kunnen raken.
Klik om te vergroten...
Zeg dat nou niet! Hop! Weg met dat begrip!

Wees wel consequent met het doseren, zodat je niet morgen de hele dag naar de klote moet uitzitten.

En welkom thuis :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
The G zei:
Even een update: zit nu aan de 120mg, en voel het nu inderdaad. Voel me erg euphorisch, erg licht, en al m'n moeheid is verdwenen. Ik begrijp waarom mensen hieraan verslaafd zouden kunnen raken.
Klik om te vergroten...

Haha. Déjà-vu. Dat had ik ook luvz. Dat hadden veel mensen bij de eerste (paar) keer. :grin: Pep leer je appreciëren. Of dat goed is, dat laat ik aan jezelf over!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."