#1
Voordat ik begin, wil ik erop wijzen dat ik wel heb gezocht naar vergelijkbare topics zodat ik niet een nieuwe hoefde te maken, en kwam op de 2 volgende terecht:
viewtopic.php?f=4&t=28656
viewtopic.php?f=4&t=28582
De reden dat ik toch een nieuwe topic heb gemaakt is omdat deze 2 topics persoonlijk zijn, en ik ze niet wil hijacken. Ik heb niet verder gekeken dan pagina 2 omdat ik geen topics van pagina 3 en verder wil reviven.
Mijn excuses als ik de verkeerde keus heb gemaakt.
On to the main subject!
Op het moment ben ik onder invloed van Speed, voor de eerste keer, dermate van snuiven (geen lijntjes gelegd, maar via klein apparaatje waar ik de naam niet van weet).
Na 25 minuten voelde ik nog niks, dus na geïnformeerd te hebben bij een 'professional' (...m'n zusje, ahem), een 2de shot genomen.
Ik voel op het moment een heel licht effect, en zie een soort van lichte waas om mijn gezichtsveld heen. Ook trilde m'n handen, maar dit komt waarschijnlijk door te weinig gegeten te hebben, en heb hier nu geen last meer van.
Ik merk helemaal niks van waar ik op hoopte: Verhoogde concentratie, snellere reactie snelheid, etc. Ook voel ik me erg rustig, maar dit komt meer omdat ik relaxed naar muziek (Rammstein
) zit te luisteren en huiswerk aan het maken ben.
Hoe komt het dat ik verder niet veel hier van merk? Een beetje background-info, waaruit jullie misschien een oorzaak kunnen herleiden:
-Lengte: 1.83m, gewicht: 67 kilo.
-Door meerdere betrouwbare bronnen bevestigd dat de Speed die ik gebruik goede kwaliteit is.
-Ik heb ervaring met wiet en hasj, maar heb erg hoge dosis nodig om er wat van te voelen, as in bijna een gram in een joint.
-Ook heb ik ervaring met Magic Truffles (meerdere soorten), en dit werkt geweldig bij me. Latijnse zinnen op m'n plafond die veranderen in een 3D tunnel, muziek verplaatst me naar een totaal andere plek (muziek met waterachtige geluiden laat me bijvoorbeeld voelen alsof ik onder water ben), etc.
-Ik voel niks van caffeïne (wordt er zelfs slaperig van).
-Ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD (ik verwacht dat dit een belangrijke reden is). Dit is zo goed als zeker, maar het moet alleen nog officieel worden gediagnostiseerd.
-Ik ben al wel gediagnostiseerd met het Syndroom van Asperger.
Ik zou graag nog meer background info willen geven, maar vanwege bepaalde, hopelijk begrijpelijke redenen (zoals opleiding), geef ik liever niet al te veel info.
Dit betekent natuurlijk niet dat ik dit forum en z'n leden niet vertrouw, want anders had ik dit nooit gepost.
Ik hoop dus ook van ganzeharte dat mijn prive gegevens hier goed beveiligd zijn
Dus mijn vragen concreet:
1. Waarom voel ik niks?
2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er wel wat van voel? (zonder nog meer te hoeven nemen zo mogelijk)
Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord, en alvast hartelijk dank!
viewtopic.php?f=4&t=28656
viewtopic.php?f=4&t=28582
De reden dat ik toch een nieuwe topic heb gemaakt is omdat deze 2 topics persoonlijk zijn, en ik ze niet wil hijacken. Ik heb niet verder gekeken dan pagina 2 omdat ik geen topics van pagina 3 en verder wil reviven.
Mijn excuses als ik de verkeerde keus heb gemaakt.
On to the main subject!
Op het moment ben ik onder invloed van Speed, voor de eerste keer, dermate van snuiven (geen lijntjes gelegd, maar via klein apparaatje waar ik de naam niet van weet).
Na 25 minuten voelde ik nog niks, dus na geïnformeerd te hebben bij een 'professional' (...m'n zusje, ahem), een 2de shot genomen.
Ik voel op het moment een heel licht effect, en zie een soort van lichte waas om mijn gezichtsveld heen. Ook trilde m'n handen, maar dit komt waarschijnlijk door te weinig gegeten te hebben, en heb hier nu geen last meer van.
Ik merk helemaal niks van waar ik op hoopte: Verhoogde concentratie, snellere reactie snelheid, etc. Ook voel ik me erg rustig, maar dit komt meer omdat ik relaxed naar muziek (Rammstein
) zit te luisteren en huiswerk aan het maken ben.Hoe komt het dat ik verder niet veel hier van merk? Een beetje background-info, waaruit jullie misschien een oorzaak kunnen herleiden:
-Lengte: 1.83m, gewicht: 67 kilo.
-Door meerdere betrouwbare bronnen bevestigd dat de Speed die ik gebruik goede kwaliteit is.
-Ik heb ervaring met wiet en hasj, maar heb erg hoge dosis nodig om er wat van te voelen, as in bijna een gram in een joint.
-Ook heb ik ervaring met Magic Truffles (meerdere soorten), en dit werkt geweldig bij me. Latijnse zinnen op m'n plafond die veranderen in een 3D tunnel, muziek verplaatst me naar een totaal andere plek (muziek met waterachtige geluiden laat me bijvoorbeeld voelen alsof ik onder water ben), etc.
-Ik voel niks van caffeïne (wordt er zelfs slaperig van).
-Ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD (ik verwacht dat dit een belangrijke reden is). Dit is zo goed als zeker, maar het moet alleen nog officieel worden gediagnostiseerd.
-Ik ben al wel gediagnostiseerd met het Syndroom van Asperger.
Ik zou graag nog meer background info willen geven, maar vanwege bepaalde, hopelijk begrijpelijke redenen (zoals opleiding), geef ik liever niet al te veel info.
Dit betekent natuurlijk niet dat ik dit forum en z'n leden niet vertrouw, want anders had ik dit nooit gepost.
Ik hoop dus ook van ganzeharte dat mijn prive gegevens hier goed beveiligd zijn
Dus mijn vragen concreet:
1. Waarom voel ik niks?
2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er wel wat van voel? (zonder nog meer te hoeven nemen zo mogelijk)
Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord, en alvast hartelijk dank!
