#1
Sublimo zei:Smokey046 zei:Sublimo zei:Waarschijnlijk had je gewoon wat last van peppara.![]()
Had het liedjes afgezet toen he !![]()
Haha ja, maar ik wist dat die dubbel erin stond dat is het gekste![]()
En dan nog, klik met je muis gewoon op pauze.![]()
Haha had ik gedaan, toen waren de mensen op de achtergrond het probleem