#1
Hallotjes,
Ik heb een vraagje ivm een heel gemengd gevoel wat ik niet zo lang geleden kreeg,
Ik zat gewoon achter de computer, msn, muziek, je kent het wel.
En niet zo heel lang geleden (Half uurtje tot een uurtje zoiets) had ik nog een dun lijntje genomen, zelfde dosis als normaal gwn.
En ik was een nummer aan het luisteren maar die stond 2 keer achter elkaar in playlist,
Hij was afgelopen en toen begon die opnieuw, op dat moment voel ik complete ergernis gevolgd door een complete waanzin van gedachten.
Er liepen mensen op de achtergrond in de woonkamer en die waren nogal hard aan 't praten,
Toen kwam weer die ergernis gevolgd door puinhoop van gedachten.
Ik bewoog voor zo'n half uur amper voor zover ik weet en ook had ik echt irritante druk op m'n voorhoofd.
ik merkte ineens dat mn voorhoofd ook bezweet was dus ik meteen water gedronken voor een tijdje, nu is die waanzin weg en ben ik terug rustig in mijn hoofd (een beetje druk nog)
Ik ben 2 nachten wakker nu, zoals ik om de 1 week/2 weken doe (nu was het wel 4 weken geleden)
ik heb niet hoger gedoseerd ofzo, ook heb ik gegeten.
De speed is volgens mij van sterkere kwaliteit want de dealer had betere gehaald. (68 %)
Kan dit alles daardoor komen?
Alvast bedankt!
Ik heb een vraagje ivm een heel gemengd gevoel wat ik niet zo lang geleden kreeg,
Ik zat gewoon achter de computer, msn, muziek, je kent het wel.
En niet zo heel lang geleden (Half uurtje tot een uurtje zoiets) had ik nog een dun lijntje genomen, zelfde dosis als normaal gwn.
En ik was een nummer aan het luisteren maar die stond 2 keer achter elkaar in playlist,
Hij was afgelopen en toen begon die opnieuw, op dat moment voel ik complete ergernis gevolgd door een complete waanzin van gedachten.
Er liepen mensen op de achtergrond in de woonkamer en die waren nogal hard aan 't praten,
Toen kwam weer die ergernis gevolgd door puinhoop van gedachten.
Ik bewoog voor zo'n half uur amper voor zover ik weet en ook had ik echt irritante druk op m'n voorhoofd.
ik merkte ineens dat mn voorhoofd ook bezweet was dus ik meteen water gedronken voor een tijdje, nu is die waanzin weg en ben ik terug rustig in mijn hoofd (een beetje druk nog)
Ik ben 2 nachten wakker nu, zoals ik om de 1 week/2 weken doe (nu was het wel 4 weken geleden)
ik heb niet hoger gedoseerd ofzo, ook heb ik gegeten.
De speed is volgens mij van sterkere kwaliteit want de dealer had betere gehaald. (68 %)
Kan dit alles daardoor komen?
Alvast bedankt!