Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje of snuiven.

Bommetje of snuiven.

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik me afvroeg is wat werkt beter in. Ik weet wel dat snuiven sneller werkt, alleen heeft het hetzelfde effect. Of is het effect met snuiven anders dan met een bommetje?
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Svali zei:
Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer.
Klik om te vergroten...

Dus het gevoel van een bommetje blijft langer, maar het duurt wel langer tot je het gevoel krijgt?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat klopt. Maar toch vind ik het minder lekker dan snuiven.
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon snuiven :)
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil het heel graag nog een x doen, met wat vrienden die het wel vaker gebruiken. Alleen is de eerste x verstandiger om bommetje of te snuiven ?
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als snuiven jou niet uitmaakt dan zou ik het snuiven. Dan kan je het namelijk steeds in stapjes opbouwen. Bij een bommetje moet je gewoon gokken en dan zie je wel waar het schip strand.

Moet wel zeggen als je een bommetje doet dat het langer duurt voor dat je het merkt en dat het heel geleidelijk op komt :wink:
d
d-ketaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Svali zei:
Snuiven voel je bijna direct en ik vind het een beter gevoel. Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer. In mijn ervaring gaan de meeste voor snuiven, maar er zijn ook mensen die meer van bommetjes houden, maar dat heeft er vaak ook mee te maken omdat ze niet willen snuiven.
Klik om te vergroten...

Ja snuiven vind ik maar niks, die gemische smaak in me mond bah en ik kots ervan :kots:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je voor de eerste keer speed gebruikt, raad ik je aan om gewoon te snuiven. Amfetamine is een stof die jou lichaam nog niet kent, en als je een bommetje slikt heb je dan dus de kans dat je maag er heel fout op reageert. Het is en blijft een chemisch goedje.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpeedyGonzalis zei:
Als je voor de eerste keer speed gebruikt, raad ik je aan om gewoon te snuiven. Amfetamine is een stof die jou lichaam nog niet kent, en als je een bommetje slikt heb je dan dus de kans dat je maag er heel fout op reageert. Het is en blijft een chemisch goedje.
Klik om te vergroten...

En waar denk je dat speed terecht komt als je het snuift?
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet in je maag lijkt me.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet helemaal waar, het grootste gedeelte gaat via je neusslijmvliezen naar je bloed, maar het gedeelte dat blijft "hangen" slik je door waardoor er altijd wel een gedeelte in je maag terecht komt. Zeker naarmate je vaker gebruikt gaat er steeds meer naar je maag.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan niet anders dan je gelijk geven, zo had ik er nog niet over nagedacht. Zo leren we allemaal weer wat :)
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn ervaring is dat snuiven veel sneller effect geeft, en wat meer een lichamelijke kick geeft dan slikken. Ik vindt snuiven vooral geschikt voor op stap ofzo.

Slikken geeft bij mij een veel langer effect (soms wel 15 uur) maar is minder lichamelijk. Deze manier vind ik vooral geschikt voor gebruik om bij te studeren of werken.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
niets beter dan speed door je neus voelen gaan

grtzz
{
{(PeP-Lord)}Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zelf snuif het gewoon altijd, nog nooit ergens last van gehad (nouja, een beetje brandend gevoel in mn neus dan :P)

een aantal vrienden van me kunnen hier echter niet tegen, sommige begginnen al bijna te kotsen als ze de geur nog maar ruiken. Die slikken bommetjes en mijn ervaring is dat het met snuiven toch het makkelijkst gaat.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven voel je bijna direct en ik vind het een beter gevoel. Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer. In mijn ervaring gaan de meeste voor snuiven, maar er zijn ook mensen die meer van bommetjes houden, maar dat heeft er vaak ook mee te maken omdat ze niet willen snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."