#1
Wat ik me afvroeg is wat werkt beter in. Ik weet wel dat snuiven sneller werkt, alleen heeft het hetzelfde effect. Of is het effect met snuiven anders dan met een bommetje?
Svali zei:Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer.
Svali zei:Snuiven voel je bijna direct en ik vind het een beter gevoel. Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer. In mijn ervaring gaan de meeste voor snuiven, maar er zijn ook mensen die meer van bommetjes houden, maar dat heeft er vaak ook mee te maken omdat ze niet willen snuiven.

SpeedyGonzalis zei:Als je voor de eerste keer speed gebruikt, raad ik je aan om gewoon te snuiven. Amfetamine is een stof die jou lichaam nog niet kent, en als je een bommetje slikt heb je dan dus de kans dat je maag er heel fout op reageert. Het is en blijft een chemisch goedje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."