Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan iemand mij vertellen hoeveel er ongeveer in zit ik heb deze gebruikt en het leek wel of ik beter (harder) ging als mijn eerste keer? lijkt me niet echt sterk dusja ik dacht meschien zit hier geneens MDMA in? of en trouwens de pil kom uit de regio arnhem. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } mvg, d-keta"
"nee ik heb de pic reupped het zijn deze: als ik IMG tag doe dan zie je 'm niet.... link: http://i54.tinypic.com/2dj2cdc.jpg"
"Elessar zei: Mijn dealer had het over 140 mg, wat redelijk kan kloppen, gezien het effect. Heb m pas dus geprobeerd. Effect is goed maar niet zo heel bijzonder. Iig geen keta-effect gehad, heb ik ook meteen de dealer maar vermeld, hij bleek t nog maar net te hebben, en had van anderen ook al gehoord dat er echt geen keta in zit. P.S. Drugsgebruiker he, die zijn soms wat pannenkoekerig Klik om te vergroten... Ik zelf voel ook nouwelijks wat van de keta als ik MDMA op heb dus er kon wel keta in zitten."
"heb beide keta's gehad, nu is mijn vraag bij de laatse keta kreeg ik wel closed eye visuals en andere k-hole's en bij de andere keta niet nu is de vraag wat is 't verchil tussen de S en de R keta. nu hoorde ik dat de eerste keta die we hebben gehad een stofje mist en dat daarom je daarvan geen eye visuals krijgt een geen K-hole kan krijgen is dit waar? mvg, d-keta"
"Ja, keta is zeker mijn favo drug. KETA!"
"groen-rokende-planten"
"heb wel eens Wiet gesnoven eerst gecrusht maar het werkt niet en het blijft in je neus zitten echt niet lekker ik zal 't gewoon blowen."
"Svali zei: Snuiven voel je bijna direct en ik vind het een beter gevoel. Bommetje duurt iets langer voordat het inslaat, maar duurt wel langer. In mijn ervaring gaan de meeste voor snuiven, maar er zijn ook mensen die meer van bommetjes houden, maar dat heeft er vaak ook mee te maken omdat ze niet willen snuiven. Klik om te vergroten... Ja snuiven vind ik maar niks, die gemische smaak in me mond bah en ik kots ervan"