#1
Re:
het wazige zicht krijg je door een suikertekort, wat ook vaak te zien is bij speedgebruikers ( aangezien je weinig eet)
als je dit niet meer wil tegenkomen, gewoon regelmatig wat eten en een glaasje cola drinken![:wink:]()
Deranged zei:Dat wazige zicht heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee waar het door kwam. Baalde er wel van, kon ik niet typen enzo.
het wazige zicht krijg je door een suikertekort, wat ook vaak te zien is bij speedgebruikers ( aangezien je weinig eet)
als je dit niet meer wil tegenkomen, gewoon regelmatig wat eten en een glaasje cola drinken