#1
En als je geen speed gebruikt?
Bal0n zei:Ik doe niet bijdehand.
Ik vind het gewoon dom wat je doet. Je gebruikt elke dag, gaat naar de arts voor je ogen, die zegt dat er daar niets mis mee is, en vervolgens ga je eerst hier vragen of mensen daar ook last van hebben?
Zo nee, ga je dan door met gebruiken, of niet? Zo ja, wat doe je dan?
Deranged zei:Welke omgeving?dallandra zei:
Welke omgeving?dallandra zei:


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."