Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif problemen

Snuif problemen

48 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
En als je geen speed gebruikt?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Ik doe niet bijdehand.

Ik vind het gewoon dom wat je doet. Je gebruikt elke dag, gaat naar de arts voor je ogen, die zegt dat er daar niets mis mee is, en vervolgens ga je eerst hier vragen of mensen daar ook last van hebben?

Zo nee, ga je dan door met gebruiken, of niet? Zo ja, wat doe je dan?
Klik om te vergroten...

haha nee want:
' het is te leuk om te stoppen' .
toch?

OMG!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
dallandra zei:
OMG!
Klik om te vergroten...
Welke omgeving?
Klik om te vergroten...

haarlem
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
dallandra zei:
OMG!
Klik om te vergroten...
Welke omgeving?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi station daar hoor ik.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
met mooie winkels
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ontopic gaarne.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had laatst een snuifprobleem op het werk. Het was namelijk te verdacht om weer naar de wc te gaan en ff snel wat snuiven als niemand kijkt kreeg ik bijna geen kans voor. Uiteindelijk besloot ik ff snel m'n pen het zakje te steken om snel wat naar binnen te trekken. Uiteindelijk schoot bijna het hele zakje ineen keer naar binnen, gezien wat ik over hield was het minimaal 1 gram wat ineen keer gelanceerd werdt. Was niet zo fijn eigenlijk, neus raakte nogal van slag en begon te lopen als een gek. Was de derde keer snuiven op werk, wederom geen succes. Het komt gewoon te vaak voor dat ik eigenlijk wat bij moet snuiven en hier geen kans voor krijg. Volgende keer maar eens de orale inname proberen. :stoned:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja lijkt me een stuk makkelijker :) gewoon van te voren van die bommetjes maken. kan je niet zo'n ding zoals mac gebruikt(e) kopen? ben de naam ff kwijt .. zo'n snuifapparaatje zeg maar.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja een bullet, die moet ik ook nog eens aanschaffen. Daar kun je wel ff snel een haal uit nemen als niemand kijkt lijkt me.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja dat lijkt me toch een stuk leuker dan een bommetje maken, omdat het snuiven zelf ook een leuke bezigheid is :wink:
wat voor werk doe je dat het zo opvalt als je naar de wc gaat btw?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Werk bij een te groot transportbedrijf waar ze zich vooral bezighouden met het lossen van zeecontainers, lange zware dagen dus vandaar dat speed af en toe best eens zou kunnen helpen. Als ik naar de wc moet dan moet ik helemaal naar via buiten naar de kantine lopen waar ook de baas op z'n dikke reet zit. Vandaar dat vaak naar de wc gaan best op zou vallen.

Vond het ook vrij ongemakkelijk toen iemand een keer zei dat er iets wits bij mn neus zat, het was nog waar ook tot mijn grote verbazing kwam het zooitje gewoon weer naar buiten. Ik zei dat ik weereens was uitgeschoten met de tandpasta toen zei hij dat niemand dat verhaal nog geloofde. Toen reageerde ik boos en verontwaardigd omdat hij het lef had me van zoiets te beschuldigen, dat resulteerde al snel in excuses.

Was dezelfde persoon tegen wie ik ook eens een keer onder invloed aan het uitleggen was waarom speed op het werk heel dom en onverstandig is en dat ik me nooit tot zoiets zou verlagen. :stoned:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahah dat helpt wel inderdaad, als je toch al zegt dat je er niets tegen hebt dan verwachten ze het toch vrij snel. en beter opletten met snuiven dan, goed doorsnuiven en je neusgaatjes checken :)
werkt het trouwens niet lang bij jou dan?
ik heb 1x om half 5 een paar fikse lijnen genomen. moest om kwart voor 5 beginnen en was om uurtje of 12 klaar en stond nog steeds best strak.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
slikkuuuuuhhhhh

flauw flauw flauw
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op mijn werk werkt het nooit lang nee, na een uurtje of drie zonder znuiven ben ik meestal best brak.
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#17
wrom pakte dan nie gewoon speedpillen???
dan hedde da gezijk toch niet??
pilleke, en hupla, probleem weg!!

grtzzz
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja pillen of bommetjes meenemen lijkt me beter te werken
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaaa laten we lekker met zn allen op ons werk/school speed gaan gebruiken :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo ongeveer 1 keer per maand vind ik best dat ik eens op een Vrijdag een speed dagje op t werk kan houden, maar meer ook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."