#1
hallo ik had al een topic gelezen over speed hier maar ik stel liefst zelf nog is de vragen
Ik hoor vaak van vrienden zeggen dat het vuiligheid is maar ik wil graag uit mijn dak gaan
op Oud en nieuw... ik weet ook dat ik geen alcohol hierbij mag gebruiken , zou ik best eens speed gebruiken voor ik naar een fuif ga? Zodanig dat ik weet wat het is dat ik niet te hoogmoedig en zelfzeker word op de fuif zelf?
ik had ook gelezen wat een sleuteltopje was... kan iemand me daar meer uitleg over geven want ik twijfel nogal... Als ik dan plots wel te veel in neem en er gebeurd wat en mijn ouders komen dat te weten zou het slecht voor me aflopen zeer slecht... ik heb enkele keren wiet gebruikt ik ben nu ook 16 en ik wil eens experimenteren ik heb zeker genoeg karakter om niet verslaafd te worden ik blow zeer graag maar ik sport te veel om dus echt veel drugs te gaan gebruiken ik doe dit enkel 3x per jaar ofzo
er word me vaak gezegt dat party pillen (Q-Dance pillen en andere zware toestanden) zwaarder zijn dan speed... van die pillen kan je na het schijtn slechter zijn is dat zo?
geef me Aub alle informatie en ook wanneer ik ze beter neem zodat mijn ouder het niet zien bvb smorgens vroeg en ook, kan ik weten of het goed spul of slecht spul is of hangt dat aan het vertrouwen van je dealer?
ik dank jullie zeer... btw, ik was ook van plan om een party pil te nemen ik twijfel nogal maar ben enorm bang haha komt wel goed![:tongueout:]()
greetz
Ik hoor vaak van vrienden zeggen dat het vuiligheid is maar ik wil graag uit mijn dak gaan
op Oud en nieuw... ik weet ook dat ik geen alcohol hierbij mag gebruiken , zou ik best eens speed gebruiken voor ik naar een fuif ga? Zodanig dat ik weet wat het is dat ik niet te hoogmoedig en zelfzeker word op de fuif zelf?
ik had ook gelezen wat een sleuteltopje was... kan iemand me daar meer uitleg over geven want ik twijfel nogal... Als ik dan plots wel te veel in neem en er gebeurd wat en mijn ouders komen dat te weten zou het slecht voor me aflopen zeer slecht... ik heb enkele keren wiet gebruikt ik ben nu ook 16 en ik wil eens experimenteren ik heb zeker genoeg karakter om niet verslaafd te worden ik blow zeer graag maar ik sport te veel om dus echt veel drugs te gaan gebruiken ik doe dit enkel 3x per jaar ofzo
er word me vaak gezegt dat party pillen (Q-Dance pillen en andere zware toestanden) zwaarder zijn dan speed... van die pillen kan je na het schijtn slechter zijn is dat zo?
geef me Aub alle informatie en ook wanneer ik ze beter neem zodat mijn ouder het niet zien bvb smorgens vroeg en ook, kan ik weten of het goed spul of slecht spul is of hangt dat aan het vertrouwen van je dealer?
ik dank jullie zeer... btw, ik was ook van plan om een party pil te nemen ik twijfel nogal maar ben enorm bang haha komt wel goed
greetz