Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uit jou verhaal herken ik het ook bij mij, ja je weerstand word lager erdoor hoe vaker je neemt hoe meer de kans is dat je sneller ziek word of niet lekker voelt het beste is ook vitamine c daarna te nemen en dat elke dag en veel gezonde dingen eten zodat je daarna wat fitter voelt en natuurlijk daarna ook veel water drinken of mulitivitaminesap/appelsap enz."
"Mustafa zei: reverb zei: Mustafa zei: ik ben ook van plan om het bij een keertje te houden Zo veel dingen maar drugs is ook eentje daarvan. Klik om te vergroten... Dat is goed om te horen en mijn complimenten dat je de sterkte van de pil kent (volgens mij de juiste dosis) en dat je dit zo goed hebt voorbereid! Nu je besluit is genomen. Laat je nog weten hoe het is verlopen? Snoep verstandig Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk dat het niet zonder risico is, en heel veel van die verhalen vertellen het ook :P Maar ze vertellen ook de positieve kan , een daar heb ik het weel voor over tanx voor de reactie Klik om te vergroten... Er is al genoeg gezegd wat ik eigenlijk ook wou zeggen maar ja dat staat er nu al eenmaal op wat ik je wel wil zeggen is zorg ervoor dat wanneer je het doet je 2 mooie dagen voor jezelf hebt en geen afspraken of iets want daar heb je daarna totaal geen zin, succes geniet er van hou het op een keer want mensen hebben hier gelijk na de keer als het goed gaat waar we wel vanuit gaan zal die keer altijd in je hoofd nog spoken hoe leuk je ervaring was en eerlijk mijn eeerste keer had ik ook gezegd ik ga het maar 1 of 2 keer in het jaar doen en dat is nu bijna elke maand gebeurd :$ dus hoe leuk de ervaring is de eerste keer zal je altijd aan denken ik hoop dat jij dan ook zo iemand bent die dan nee kan zeggen als je na die keer 1 maand later weer denkt ik heb er zin in dat je dan nee kan zeggen want geloof me na je ervaring gaat er deurtje open en als die deur geopend is.. jaa dat merk je wel succes iedergeval veel plezier en geniet maar niet te vaak gr miss anoniem"
"kunnen mensen mij ook helpen ik heb al een topic maar ik plaats mijn bericht ook even hier: Ik slik Mirtazapine 15 mg in per dag, alleen als ik XTC gebruik dan stop ik 2 dagen van te voeren met mijn medicijn zodat ik die stof 2 dagen niet in me heb en ik combineer het niet samen met xtc dus ik neem het echt niet in en dan ook nog xtc want ik weet dat het gevaarlijk is samen en dat je een serotonine syndroom kan krijgen en dat wil ik niet. Ik heb dus wel al ervaring met XTC en dat valt elke keer wel goed bij mij alleen wil op oud en nieuw speed gaan proberen maar, is dat een slechte combinatie samen met xtc als het dan ook nog eens mijn eerste keer is? Ik ga niet snuiven namelijk maar ik neem het in een capsule in en me vriend heeft er ook nie veel in gedaan gewoon een beetje"
"Beste mensen, ik had al een topic geplaatst over hoe lang ik anti antidepressiva neem en dat met xtc en dat ging tot nu toe altijd goed. Ik neem mijn medicatie niet samen in met de xtc en uit ervaring weet ik dat het goed gaat. Alleen heb ik nu een probleem bij mij is nu sinds kort ontdekt dat ik add heb en daarvoor slik ik nu ritalin begin dosis 5 mg dus niet hoog. Ik zou nu graag willen weten hoe het nu zal zijn als xtc zal nemen zal dat nu anders zijn omdat ik dagelijks ritalin in neem wat zijn de veranderingen en volgens een vriend van mij krijg je nog veel erge hartkloppingen in bed klopt dat? Bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen."
"fly-- zei: Ik kan niet zeggen hoe het i.c.m. werkt. Maar ik heb ook ADD, alleen ik slik mn ritalin niet meer, maar ritalin is wel iets wat je opzich wel 1 of 2 dagen niet kan nemen. Dus dat zou je kunnen doen voordat je aan de X gaat. Klik om te vergroten... Dankje wel maar je merkt niet heel erg veel verschil toch?"
"Beste mensen ik zou graag willen weten wat zit er in xtc dat ook in anti antidepressiva zit en is het heel erg schadelijk als je het dagelijks slikt maar ook elke maand ongeveer 3 pillen gebruikt op een feest? Ik combineer medicatie niet samen met xtc dan neem ik het die dag namelijk niet in."
"fly-- zei: xmissanoniemxx zei: fly-- zei: Dankje wel maar je merkt niet heel erg veel verschil toch? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Je bedoelt de werking van X i.c.m. het feit dat je ADD hebt? Nee ik merkte niet veel verschil t.o.v. anderen. Alhoewel dat wel lastig te zeggen is natuurlijk aangezien iedereen het op zijn eigen manier beleefd. Van xtc ging ik gewoon lekker hard, net als iedereen. Speed daarin tegen word ik niet echt leip van [of het moet écht goede zijn maar dan moet ik ook redelijk wat wegsnuiven]. Maar meestal word ik daar helder en licht van. Niet wazig en leip. Maar alsnog wel een lekker gevoel hoor (: Klik om te vergroten... Jaa ik heb laatst voor het eerst speed gebruikt in een capusule hoor en dat werkte rustig in en ik kon goed nadenken ging nie echt veel van spacen hoor maar was wel relaxed van pillen ga ik bijna nooit echt hard tenzij er weinig speed in zit maar ja omdat ik nu pas ritalin slik ben ik natuurlijk bang voor een andere werking maar zoals je al zei is voor iedereen anders maar volgensmij een vriend van mij die ook add heeft als hij dan xtc gebruikt en savonds op bed ligt heeft hij last van ziekelijke hartkloppingen dat zelfs zijn bed beweegt heb jij daar ook last van?"
"Bedankt voor de informatie, alleen kan ik helaas niet vinden wat er ook in xtc zit dat in anti antidepressiva zit weet wel van Serotonine maar wat nog meer?"
"fly-- zei: xmissanoniemxx zei: volgensmij een vriend van mij die ook add heeft als hij dan xtc gebruikt en savonds op bed ligt heeft hij last van ziekelijke hartkloppingen dat zelfs zijn bed beweegt heb jij daar ook last van? Klik om te vergroten... Ik wou eerst keihard 'nee' zeggen, maar moet zeggen dat ik dat toch 1x heb gehad. Niet zo erg dat mn hele bed bewoog [nouja sliep op een matras] maar wel dat mijn hart wel redelijk bonste. Maar dat heb ik ook 1x gehad, en dat was de 1e x dat ik XTC gebruikte, dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Daarna heb ik het nooit meer gehad. En ik zou ook niet zo goed weten waar dat aan ligt. Klik om te vergroten... Bedankt voor je advies ik ben alleen een beetje bang voor ziekelijke hartkloppingen maar dat is logisch ik ga het vrijdag gebruiken dus dan ik ook mijn ervaring op forum zetten. Nogmaals bedankt voor je advies"
"Realities zei: xtc oftwel mdma en antidepressiva samen nemen heeft totaal geen nut. zonde van je pillen, je voelt door de serotonineheropnameremmers namelijk niks van je pil. weggegooid geld. Best kan je als je het dan toch wil combineren, zeker 2-3 dagen je antidepressiva niet nemen voor je een avondje feesten op MDMA hebt gepland, want dan is de ad uit je bloed alleen prozac mee oppassen, als je dat een tijdje neemt moet je zeker 10 dagen ongeveer stoppen om iets van je pil te voelen spreek uit ervaring dus Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie laat dat ik reageer maar goed, ik heb indd ook dat ik altijd iets minder voel en daarom neem ik ook altijd paar dagen van te voren niet maar ik dacht dat het geen nut had maar dat heeft het dus wel he. Dan als je je medicatie samen neemt is dat dus zonde van je pil he"