Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb enkele maanden geleden antibiotica geslikt tegen blaasontsteking. Heb toen op een feestje ook gewoon XTC gepakt, nergens last van gehad"
"Hoi allemaal, Naar een enkele tijd stille meelezer te zijn geweest, open ik nu ook maar eens een topic. Heb gebruik gemaakt van de zoekfunctie maar heb niet echt iets kunnen vinden wat gelijk is aan mijn probleem. Ik zal van voorafaan beginnen.. Ben een meisje van 18 jaar oud die zo 1/2 keer in de maand wel eens naar een Hardcore feestje gaat. Ook worden er dan de nodige ''snoepjes'' genuttigd, dit doe ik nu ongeveer 1 jaar. Maandag ging ik naar Bloody Christmas, wou eigenlijk niks pakken omdat ik de dag erna ook naar Pokke Kerst Herrie ging, maar toch kon ik het weer niet laten en heb er toen toch maar 1 op. Alles ging goed, dag erna bijna nergens last van gehad en toen die avond gegourmet (goed gegeten dus) en daarna naar Pokke Kerst Herrie. Op de heenweg 1 pil gepakt en nadat we een uur binnen waren voelde ik nog niks.. Een aantal vrienden hadden pep/speed bij (ik had dit verder nog nooit gebruikt) en ik heb toen 1 klein sleutelpuntje op omdat ik het anders nooit vol zou houden. Heb hier weinig van gevoeld en heb er naar een uur nog maar een gepakt. Ook hier voelde ik weinig van en er volgde toen nog een. Het laatste uur kon ik echt niet meer, heb hier normaal ook nooit last van. Ben toen gaan zitten en op de terugweg bijna in de trein in slaap gevallen. Thuis viel ik ook meteen in slaap, iets wat normaal toch best gek is als je pep pakt? Volgende dag, voelde ik me zo klote, depressief, emotioneel en noem maar op.... En heb hier nu nog steeds last van.. Huilen om dingen die nergens op slaan, zelfs om reclame's. Heb het nu wel iets minder als eergisteren maar het is er nog steeds. Zijn er meer mensen die hier ooit last van hebben gehad? En ging het vanzelf over? Groetjes"