#1
In Tsjechie en daar in de omgeving wordt die pervitin gemaakt en zo komt het hier terecht. Werd toen ook wel poolse speed genoemd denk dat het meekomt met de gastarbeiders uit Polen. Toentertijd was ik jong en moest meer en altijd nog meer maar nu is mijn rikketik wel na de klote 1 puntje pep en ik krijg direct steken en het gevoel dat ik doodga. Het probleem met die pep is dat je na elke lijn een rush echte rush krijgt waardoor je bij blijft nemen. Maar het ziet er niet uit als de glas meth in Amerika. Het zag er ook gewoon uit als normale pasta wat wel vaker gezegd was dat mensen speed en pervitin deden mixen om de speed beter te maken. Maar weet het allemaal niet in hoeverre dat was weet wel dat het een effect gaf wat ik nooit maar dan ook nooit meer zal vergeten.
Maar ik denk dat weinig mensen wisten dat het wat anders was dan gewone pep omdat het gewoon als pep werd of zelfs nog wordt verkocht. En op het moment dat ik het kocht noemde ze het pervetine maar ik wist niet wat het was dus dacht dat gewoon pep was. En als ik dan een keer gewoon goeie witte pasta had 60% amfetamine dan was het effect gewoon anders. En met gewone amfetamine blijf ik dat snuiven voor een rush die niet komt. En had ook een hoop van dat spul uitgedeeld/verkocht want was trots dat ik zo goed product op zak had, om even terug te komen op het bericht hiervoor.
Maar ik denk dat weinig mensen wisten dat het wat anders was dan gewone pep omdat het gewoon als pep werd of zelfs nog wordt verkocht. En op het moment dat ik het kocht noemde ze het pervetine maar ik wist niet wat het was dus dacht dat gewoon pep was. En als ik dan een keer gewoon goeie witte pasta had 60% amfetamine dan was het effect gewoon anders. En met gewone amfetamine blijf ik dat snuiven voor een rush die niet komt. En had ook een hoop van dat spul uitgedeeld/verkocht want was trots dat ik zo goed product op zak had, om even terug te komen op het bericht hiervoor.
