Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal meth

Crystal meth

31 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
In Tsjechie en daar in de omgeving wordt die pervitin gemaakt en zo komt het hier terecht. Werd toen ook wel poolse speed genoemd denk dat het meekomt met de gastarbeiders uit Polen. Toentertijd was ik jong en moest meer en altijd nog meer maar nu is mijn rikketik wel na de klote 1 puntje pep en ik krijg direct steken en het gevoel dat ik doodga. Het probleem met die pep is dat je na elke lijn een rush echte rush krijgt waardoor je bij blijft nemen. Maar het ziet er niet uit als de glas meth in Amerika. Het zag er ook gewoon uit als normale pasta wat wel vaker gezegd was dat mensen speed en pervitin deden mixen om de speed beter te maken. Maar weet het allemaal niet in hoeverre dat was weet wel dat het een effect gaf wat ik nooit maar dan ook nooit meer zal vergeten.

Maar ik denk dat weinig mensen wisten dat het wat anders was dan gewone pep omdat het gewoon als pep werd of zelfs nog wordt verkocht. En op het moment dat ik het kocht noemde ze het pervetine maar ik wist niet wat het was dus dacht dat gewoon pep was. En als ik dan een keer gewoon goeie witte pasta had 60% amfetamine dan was het effect gewoon anders. En met gewone amfetamine blijf ik dat snuiven voor een rush die niet komt. En had ook een hoop van dat spul uitgedeeld/verkocht want was trots dat ik zo goed product op zak had, om even terug te komen op het bericht hiervoor.
V
Vant-HoekieLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee joh je rikketik is nie na de klote anders benje dood, zit allemaal tussen de oren een menselijk lichaam is een wonder en hersteld zich gewoon! sporten en gezond eten! voor wat hoort wat.
kben nou zo nieuwsgierig na da effect! kldacht ook dat echte meth iets bruiner is dan pep ja..
en ik snap je ik heb hetzelfde met pep je voelt je wel lekker en this wel handig maar je zoekt eigenlijk toch zon rush effect ja! en kdenk wel meer mensen, hellaas kenik geen scheikunde zoals Mr white dat kan in breaking bad!!
E
EksterVenrayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vanochtend me meth binnen gekregen. Dit gaat voor mij pas de 2e keer worden. De vorige keer had ik een poedervorm vanuit de VS en daar was ik helemaal euforisch van. Deze die ik vannochtend heb gekregen komt rechtstreeks vanuit Leipzig. Hoe vinden de kenners van het forum deze uitzien?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan iedereen die hier zin in heeft:
Blijf aub van dat goedje af, het is inmiddels al wel bekend wat voor narigheid het kan/zal meebrengen toch?
Gebruik jullie verstand en laat deze voor wat het is.

Grts
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ziet er als glas uit maar het is een ticket naar de klote waar pep ophoudt gaat meth gewoon door! Verder ziet het er uit zoals je verwacht dat het eruit ziet als je over meth praat. Veel plezier dan maar..

Vant-Hoekie zei:
nee joh je rikketik is nie na de klote anders benje dood, zit allemaal tussen de oren een menselijk lichaam is een wonder en hersteld zich gewoon! sporten en gezond eten! voor wat hoort wat.
kben nou zo nieuwsgierig na da effect! kldacht ook dat echte meth iets bruiner is dan pep ja..
en ik snap je ik heb hetzelfde met pep je voelt je wel lekker en this wel handig maar je zoekt eigenlijk toch zon rush effect ja! en kdenk wel meer mensen, hellaas kenik geen scheikunde zoals Mr white dat kan in breaking bad!!
Klik om te vergroten...

En mijn hart heeft wel flinke optaters gehad hoe kun jij weten of ik nu wel of niet iets aan mijn hart heb. Ik heb een paar jaar teveel gesnoven en op een bepaald moment was het versneden met iets waar ik beroerd van werd. Ben ermee doorgegaan en kreeg allemaal extreme lichamelijke symptomen. Hartkloppingen, steken waren niet gek en deze zijn gebleven nadat ik gestopt ben met die versneden pep. Daarna ben ik doorgegaan en de klachten zijn op gewoon goeie pep langzaam steeds erger geworden tot het zo erg was dat mijn psychiater me bij elke speedterugval valium moest voorschrijven. Bleef doorgaan en ben op de hartbewaking belandt met een extreem hoge pols en onregelmatige snelheid van 120 slagen per minuut naar 190 slagen dan weer 150. Dus ik naar de hartbewaking met steken en pijn had ook wat heroine bij heb dat genomen en de klachten namen af.

Dus dat ik hartklachten van de speed krijg is zeker zo en sporten en goed eten heeft hier in mijn geval geen invloed op. Aangezien ik 2 a 3 keer per week krachttraining doe en gewoon dagelijks goed eet, vitamine. overvloed aan eiwitten en eet 5 keer per dag. En de klachten zaten zeker niet tussen de oren. En een menselijk lichaam herstelt zich zeker wel maar tot op bepaalde hoogte maar wie ben jij om over mij te zeggen dat het tussen de oren zit. Ik ken mezelf het beste en ik wordt niet naar de hartbewaking doorverwezen als het tussen de oren zit. Er is meerder keren door een huisarts, psychiater en cardioloog gezegd dat ik met deze klachten een grotere kans maak om een infarct te krijgen dan iemand die geen klachten heeft. Het is wel gebleken dat wanneer ik geen speed er in principe niets aan de hand is maar zodra ik weer aan de pep ga dan komt het in een paar minuten opzetten.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#6
EksterVenray zei:
Ik heb vanochtend me meth binnen gekregen. Dit gaat voor mij pas de 2e keer worden. De vorige keer had ik een poedervorm vanuit de VS en daar was ik helemaal euforisch van. Deze die ik vannochtend heb gekregen komt rechtstreeks vanuit Leipzig. Hoe vinden de kenners van het forum deze uitzien?
Klik om te vergroten...

Veel plezier er mee, wat mij betreft hebben ze de campagne om van meth af te blijven goed uitgevoerd. Echt deze drugs staat totaal niet in mijn intresse.
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja meth-amfetamine heb ik ooit een lange tijd geleden gehad in Praag. Het werd daar aangeboden onder de naam speed. Een grammetje van gehaald terwijl ik dacht dat het "normale" speed was. Naar 1 dik lijntje kwam ik er echter achter dat dit geen amfetamine kon zijn, het was een soort van super speed. Veel kan ik mij niet herinneren maar in iedergeval kon ik die nacht niet slapen en het gevoel was gewoon TE lekker. Gevaarlijke troep die m-amfetamine hoor :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wawa zei:
Veel plezier er mee, wat mij betreft hebben ze de campagne om van meth af te blijven goed uitgevoerd. Echt deze drugs staat totaal niet in mijn intresse.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat anderen ook die instelling hebben, gebruik alsjeblief jullie gezond verstand.
Het is toch duidelijk hoe verwoestend deze drug is, heb je al gezien in welke omstandigheden het gefabriceerd word...in van die amateuristische huislabjes, ken je de gronstoffen van deze drug?

Je leven kan in een neerwaartse spiraal terecht komen na 1x meth-gebruik, veels teveel risico's en negatieve rompslomp, denk eens voor jezelf of dit goedje het wel echt waard is....
b
batmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meth is een van de duurste drugs die in Nederland verkrijgbaar is en dus ook schaars. Afhankelijk van de kwaliteit tussen 40 en 120 euro per gram). Veel Nederlandse gebruikers kopen meth in Duitsland of laten het per post vanuit de VS verzenden. Meth gebruik kan een behoorlijke afhankelijkheid veroorzaken.
In de Londonse gayscene is het shotten van meth de laatste jaren enorm toegenomen, met allerlei gezondheidsrisico's van dien: onveilige seks en/of het delen van naalden en shotattributen (soa, hiv, hepatitis C). Vanuit de gayscene is de drug overgewaaid naar de afterparty scene en ook in Amsterdam is het spul in bepaalde subscenes bezig met een gestage opmars.
Naar mijn idee is het slechts een kwestie van tijd voordat het spul ook hier makkelijker voorhanden is. Mijn eerste en laatste ervaring met meth was heel negatief. Extreem paranoia, totaal stuk gekauwde wangen, slapeloosheid en de vreselijkste drugskater die ik ooit heb gehad. Toen begreep ik die dat veel meth gebruikers eerst een snuif/hijs/shot nodig hebben om de dag op te starten.
Dus succes met je experiment, maar ik nooit weer. Breaking bad is een fantastische serie, maar meth een vreselijk linke drug.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat schijnt ik weet er het fijne niet van is dat Nederland een grote producent is van meth maar voor een Oost-Europese markt. Weet niet in hoeverre dat waar is heb dat een tijd terug op een nieuwssite gelezen.
A
ACAB93Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vraag me eigenlijk altijd af wat het ergste is. is het nou crack ,heroine of crystal meth
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ACAB93 zei:
ik vraag me eigenlijk altijd af wat het ergste is. is het nou crack ,heroine of crystal meth
Klik om te vergroten...

Heroïne is denk ik het verslavendste.
Terwijl meth en crack ook heel verslavend zijn.
Maar toch denk ik dat een methverslaafde die elke dag gebruikt harder gesloopt word dan een heroïne junk.

Dus het is maar net wat je onder ergste definieert

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."