#1
is straatspeed speed die op straat ligt of zo? Of speed die je bij een onbekende op straat koopt?
Dat laatste raad ik af.
Dat laatste raad ik af.

) gewassen met aceton. Van het weekend eens kijken of het er beter op is geworden. Het eerste positieve resultaat is er al in ieder geval, van geel is de pep naar mooi sneeuwwit gegaan. Het oog wil ook wat.. Acon zei:Ik was al topics tegen het lijf gelopen waarin de acetone wash werd besproken voor het voornamelijk verwijderen van Cafeine uit "Straatspeed".
Hier zal ik mijn werkwijze voor de Acetone Wash & voor een Dual Solvent Recrystallisation beschrijven en in mate van mogelijk ook extra uitleg verschaffen.
Het kan zijn dat ik enkele fouten/niet optimale keuzes in mijn methoden heb.
Commentaar en verbetering is altijd welkom.
-------------------------
Acetone Wash
-------------------------
- 10gr "product"
- 100ml Aceton
- Koffiefilters (3x 2)
- 2x Glazen Beker/Glas
- RVS Lepel/Mengstaaf
- Trechter
1. Doe de 10gr "product" in het glas/beker
2. Giet hier de 100ml Aceton over
3. Roer dit een 2-3minuten met de lepel/mengstaaf
4. Steek 2 koffiefilters in elkaar in de trechter, en plaats de trechter in het tweede glas
5. Schep de gebleven massa over in de filters
6. En giet de resterende inhoud van het glas ook door de filters
7. Spoel eventueel de filterinhoud na met een 20-30ml Aceton
7. Bewaar de overblijvende Aceton in een oude Aceton fles/bus, optioneel.
8. Herhaal dit process 2-3 keer voor een optimaal resultaat
- Verwijdert Cafeïne
- Verwijdert Manitol & Inositol NIET
- Verwijdert ?? // Verwijdert ?? NIET
-------------------------------
Dual Solvent Recrystallisation
-------------------------------
- 10gr "product"
- 100ml Aceton
- 5ml Methanol
- 5ml/10ml Spuit, liefst een pipet/druppelaar!
- Koffiefilters (3x 2)
- 2x Glazen Beker/Glas
- RVS Lepel/Mengstaaf
- Trechter
- Afsluitbare glazen pot/beter/glas
- Warmtebron (GEEN OPEN VLAM!) - Ik maak meestal gebruik van de microgolfoven
- Koelkast & Vriezer (Koelkast die koud genoeg kan worden, is bruikbaar in het geval er geen toegang is tot een vriezer zoals in mijn geval het probleem is)
1. Giet de aceton in een glass/beker (Moet hittevast zijn!).Vul de spuit met 3ml methanol en laat deze even afkoelen in de koelkast.
2. Verwarm de aceton, tot kookpunt (67 Celsius)
3. Voeg het "product" hieraan toe, blijvend roeren
4. Voeg de Methanol in "Kleine stappen" toe, nog steeds roerend.
* Zo min mogelijk Methanol gebruiken, maar genoeg om de amfetamine op te lossen, blijf hierbij roeren.
5. Steek 2 koffiefilters in de techters, de trechter in de pot/glas/etc.
6. Giet de oplossing door de filters
8. Wat overblijft in de filters is ROTZOOI
9. Laat het mengsel in afgesloten glas/pot, en laat dit afkoelen tot kamertemperatuur
10. Hierna verder afkoelen in Koelkast ----> Vriezer
11. Kristalvorming begint na enkele uren.
12. Minstens 6h wachten!, maar 16-24h het de tijd geven kan ik aanraden.
13. Filtreer het overblijvend solvent of laat dit vervliegen
--------
Versie 1.1 op 10/05/2013
Nog te doen:
- //
----------
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."