Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voordelen speed Zuiveren? wat zijn de voordelen als je je speed zuiverd met aceton? werkt het dan lekkerder met wat minder nawerking bv hoge hartslag?"
"doet phenibut eigenlijk het zelfde als ghb met je dopamine?"
"ik vroeg mij af, ik ben wederom bijna klaar met afbouwen, en dat gaat makkelijk gelukkig met baclofen. de snelheid hangt bij mij af van me nierfunctie, ga ik te snel dan houd ik vocht vast(nierdisfunctie) dus er gaat meer vocht in dan dat er uit gaat, met als gevolg bolle buik. WIE WEET of baclofen net als ghb de lichaams functies in stand houd? naar mijn idee wel, mits goed gedoseerd. zit nu op 1 ml per 2 uur, stop ik, dan plas ik de hele dag niet meer.neem ik bv 0,5ml dan een beetje en met aanvulling van baclofen lijkt dat beter te gaan. ook bloeddruk blijft stabiel, al wacht ik 4 uur met innemen ghb. baclofen neem ik nu om de ong 5uur 20mg afbouwsnelheid ghb 0.3- 0.4ml per dag, dus wat ze ook in de kliniek doen."
"JA dus, zelf uitgeprobeerd(niet nadoen!) evt ter info van 1.0,naar ,05 ml gegaan om de 2 uur(tis niks maar na jaren lange verslaving en tig keer afgebouwd te hebben, vraagd je lichaam ook om de laatste kleine beetjes. dus een halfe ml omlaag en elke 5 uur 25mg balofen, geen afkicks, nieren draaien goed, bloeddruk goed en stabiel, aank dagen de baclofen nog ff aanhouden 5x per dag 25 mg, en dan die afbouwen."
"ok, maar ik lees niks over dopamine, had zelf ook al het e.e.a gegoogled. iid baclofen en phenibut,binden niet op de ghb receptor.met phenibut en baclofen samen kun je het wel ff overleven,zonder ghb. zelf al meer dan 10x afgekickt, in zowel kliniek en thuis. hoge dosis phinebut 4gram. helpt goed,zeker icm baclofen. totaal geen afkick,lichaamsfuncies blijven ook goed, psygisch alleen raar dat je niet om de 2 uur moet nemen. maar wel doen! kleine beetjes bv 1,5ml. maar ja beter is natuurlijk. als je bv van de 5 ml afkomt. zo veel mogelijk met Alleen ghb af te bouwen. met 0.3- 0.5 ml per dosis, per dag."
"ik vroeg me af, ik kijg binnenkort een urine test op ghb. nu ben ik daar mee klaar(afbouwen thuis)maar zit nog wel aan de baclofen. als ze je tesen op ghb, zien ze dan ook baclofen in je urine? omdat het ong het zelfde is?"
"super. bedankt voor je antwoord! weet je het zeker haha? komt door steeds afkicken ghb en weer beginnen, komen me nieren maar traag op gang en plas ik heel weinig(gaat langzaam beter) komen toch die stofjes te kort(een keten van hormonen wat weer goed moet komen te staan) met baclofen hou ik het meer draaiende(als het goed is) omdathet lichamelijk het zelfde doet?"
"zoals je bij ''verslavingen kunt lezen ben ik 'klaar' met de ghb, heb div merken diazepam geprobeerd, dus daar zal het niet aan liggen,maar slapen lukt totaal niet, ik weet het, bekend probleem, ook als ik voor het slapen 15mg neem doet het bijna niks, ja een beetje draaierig,maar slapen nee, zal ik dan de dosis verhogen naar 20mg, of 15mg combineren met bv lormatazepam of temazepam? mirtazepine had ik al een poosje ivm me slaappproblemen die ik al had de afgelopen 5 jaar, ik wil graag een uurtje of 5 aan 1 stuk door slapen, en dan zo gauw mogelijk de benzo''s afbouwen, iemand tips? wat is jullie diazapam slaap dosering en van evt overdag? alle huis tuin en keuken middeltjes heb ik in de afgelopen 5 jaar al geprobeerd, en div slaap oderzoeken, als ik een paar keer per week een uur of 5 kan slapen ben ik al tevreden"
"ik ben er al achter denk ik, ik dacht te kunnen stoppen bij 1ml,maar nee me bloeddruk is dan nog 120/150, 1 ml ingenomen, na 25 min was me bloeddruk 85/110, toch nog ff een dagje doorgaan tot o,5ml per 2 uur.en dan zal het slapen ook wel beter gaan, ik neem alleen smorgens 10mg diazepam, en voor het slapen 10(1x15mg geprobeerd) ik denk dus nog deze dag afbouwen voor het slapen een combi van 10mg diazapam en een andere benzo, dan wel klaar denk ik, slapen blijft de komende weken toch niet goed, dokter weet van niks en wil ik houden zo, ik ben al een heel eind, vandaag van 1 naar 0,5ml afbouwen moet wel lukken v.a 6u smorgens tot 12u snachts."
"is dat wat? maakt het wat uit of ze daar vandaan komen, iemand ervaring mee? bedankt gr ideetje"