Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare ervaring.

Rare ervaring.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bjorn21Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Forumleden,

Ik heb gister avond een leuk feestje gehad, lekker op de speed! Ging heerlijk, aardig wat keer bijgenomen eigenlijk omdat ik niet voelde dat ik meer effect kreeg (73% speed).

Op het moment dat we naar huis gingen en eenmaal waren gestopt bij een tankstation om een pakje sigaretten te halen leek het wel of die als een bom insloeg, ik werd heel draaierig, niet meer stil kunnen zitten, misselijk & klappertanden.

Ik heb een klein bommetje aan het begin van de avond gedaan, de rest gesnoven. Dit zal ongeveer 0,3gr zijn.

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? :rock:

Groeten,
Bjorn21
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo, 73% is een mooie zuiverheid! Misschien was dit de oorzaak, teveel goede speed op een avond. Het kan ook vermoeidheid zijn, uitputting, dehydratatie.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een gevalletje teveel. 300milligram van 73% speed is een behoorlijk hoge dosering!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop niet dat je autoreed met speed in je mik....?
v
vitamineCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Klinkt als een gevalletje teveel. 300milligram van 73% speed is een behoorlijk hoge dosering!
Klik om te vergroten...
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Ik hoop niet dat je autoreed met speed in je mik....?
Klik om te vergroten...
Doen zat mensen helaas...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helaas wel ja... Randdebielen zijn dat! Net als zuipen, blowen en autorijden. En dan onder het mom van: " ik rij echt beter dan hoor" ! Yeah right.....
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon te veel in een korte tijd.. Dat héle chille gevoel krijg je toch alleen de eerste paar uurtjes, net als bij alle drugs is 't gewoon 't leukst in 't begin. Dat gevoel krijg je daarna niet meer terug, dus bijnemen heeft ook geen zin. Put je alleen maar je lichaam nog meer mee uit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."