Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergie?

Energie?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,

Heb nu al 4 keer pep gedaan maar ik vraag mij af of het normaal is dat ik er niet echt energie van krijg. Mentaal ben ik altijd klaarwakker en helder (slaap nooit na pep).
Ik weet dat het jereserves aanspreekt maar krijg je normaal ook echt een energieboost?

Greetz
Siemen23
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zou wel een energieboost moeten krijgen als je genoeg reserves hebt en je pep van voldoende kwaliteit is en genoeg neemt. Hoeveel neem je en heb je je amfetamine getest?
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hem niet getest en heb op 3 avonden tijd 2 gram gedaan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt alsof je nogal kutpep had, anders zou je sowieso nooit zoveel gebruiken. Valt aan te raden om het eventjes te laten testen, als je nieuwe gaat scoren. :wink:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je op de dagen dat je pep nam wel genoeg gegeten? Pep geeft geen energie, het zorgt ervoor dat je reserves aangesproken worden. Weinig gegeten is weinig reserves.

Verder kan het zoals Fool al zei aan de kwaliteit liggen.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Met het risico dat ik als een nitwit ga klinken, maar speed werkt toch ook tegenovergesteld als iemand ADHD/ADD heeft ?
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat heb ik zeker niet :tongueout: en nee eet de laatste tijden nogal slecht ligt mss daaraan.
G
Gringo1972Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het nog maar 4x gedaan hebt en je hebt geen ADHD, dan heb je geen echte amfetamine gehad, of misschien zwaaaaar versneden lijkt me.. Kan bijna niet anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."