Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het echt veel doet wordt je er meestal niet oud mee, is mijn ervaring van wat ik in mijn omgeving gezien heb. Vanaf 50 beginnen mensen echt af te takelen van langdurig speedgebruik en gaan dan dood. Zelf zou ik graag toch 75-80 ofzo worden."
"Ik ben in principe eigenlijk een niet-gebruiker van coke. Maar als het in mijn vriendenkring rondgaat doe ik voor de gezelligheid meestal wel een lijntje mee. Vind het gevoel eigenlijk niet zo denderend. Kan er langer van drinken dat dan weer wel."
"Heb iets raar voor. Ben 42, heb van mijn 14 geblowd en dit van mijn 16 tot mijn 32 zo goed als dagelijks.. Dan in een relatie terecht gekomen met iemand die het daar niet zo mee had en dan gestopt. Die relatie is nu al een half jaartje ten einde en doe nu terug wel eens een blow. Probleem is dat ik er totaal niet meer tegenkan.. Ben alleen nog maar in staat wat in de sofa te liggen na een paar teugen, terwijl ik vroeger zelfs stoned ging werken en autoreed enzo.. 5 weken geleden had ik enkele zware bieren gedronken, en een paar teugen van een joint gedaan op een feestje. Ben dan even buiten westen gegaan, met als gevolg een kin en kaakbreuk.. Denk dat het niet meer voor mij weggelegd is.. Iemand die zich hierin herkent, want vroeger toen ik dagelijks blowde zou ik nooit geloofd hebben dat hier iemand zo heftig op kan reageren als ik nu. Het lijkt wel of Nederwiet echt 10x zo sterk geworden is als vroeger. Met een licht Marokkaans Hasje kan ik goed verdragen, maar probleem is dat ik daar niet kan aangeraken in Belgie waar ik woon, hier is alleen Amnesia enzo te krijgen, ben niet meer zo mee met de namen van de verschillende wietsoorten.. Denk erover zelf wat plantjes te gaan zetten, zodat ik wiet met een licht THC gehalte kan roken, maar heeft iemand een idee wat voor zaden je daarvoor best gebruikt? Want als ik Amnesiazaden heb, gaat dat weer te heftig zijn denk ik. Misschien gewoon kempzaad, waar men mee gaat vissen?"
"Ben van mn 20 tot 30 een speedfreak geweest die zo goed als wekelijks bgebruikte waarvan 2 jaar aan een stuk dagelijks... De laatste 12 jaar alles bij elkaar nog maar een keer of 5 gedaan.. Ben echter een slechte slaper en ik stond soms op met captagon of een goede vetverbrander om wakker op mn werk te kunnen verschijnen.. Het eerste is echter al een tijd uit de handel gehaald, en het 2e maakt mijn apotheker niet meer. (vermoed dat hij er efedrine indeed, maar dat dit te link geworden is. Hij heeft nooit willen vertellen wat er in die burners zat). Denken jullie dat het schadelijk is als je eens 1-2x per week opstaat met een lijntje speed.. Dagelijkse gebruikers worden meestal niet oud, ben al 42 en echt niet van plan er terug een dagelijkse gewoonte van maakte.. Maar is er iemand die speed gebruikt om de reden zoals ik het nu voor ogen heb? En lukt dat goed om er verder af te blijven? Wil het echt niet laten escaleren, maar heb smorgens een boost nodig, koffie en die pepdrankjes dat werkt bij mij echt niet.."
"Als je het nog maar 4x gedaan hebt en je hebt geen ADHD, dan heb je geen echte amfetamine gehad, of misschien zwaaaaar versneden lijkt me.. Kan bijna niet anders."