#1
Dan heeft het toch niks mee tolerantie te maken..

Oh ja goed punt haha, geen idee. Moest niet richting jou inderdaad :PFool zei:Van de meeste pillen krijg je inderdaad een interval, maar hoezo is dat een reactie op wat ik vertel? :P

De laatste keer dat ik heb laten testen, heb ik 3 samples van dezelfde batch ingeleverd en ik kreeg 3 verschillende uitslagen. Dus blijkbaar kan dat wel.ooscaar zei:Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.
Ohw okay, dat geloof ik wel inderdaad. Alleen ik denk dat de kans heel klein is dat mvemattheus het meerdere keren heeft laten testen, met het niveau van hem zou me het al verbazen als hij een keer heeft laten testen. En ik bedoelde dat je bij het inleveren van een batch geen interval uitslag krijgt. Bij meerdere batches kan het natuurlijk verschillen door wat onnauwkeurigheid.Exceptional Insight zei:De laatste keer dat ik heb laten testen, heb ik 3 samples van dezelfde batch ingeleverd en ik kreeg 3 verschillende uitslagen. Dus blijkbaar kan dat wel.ooscaar zei:Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.
Heel betrouwbaar moet ik zeggen test centrum haha..Exceptional Insight zei:Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
Exceptional Insight zei:Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
mvematthaus zei:Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Als de ghb niet goed gemaakt is dan werkt hij ook niet..het zelfde mee speed..maar ga er over ophouden..mvematthaus zei:Exceptional Insight zei:Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
hahaha belgendingetje
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
Fool zei:mvematthaus zei:Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Bron?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."