Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToppunt Tolerantie ?

Toppunt Tolerantie ?

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan heeft het toch niks mee tolerantie te maken..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoezo loop ik dan te zwetsen? :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op de ADE xtc van laatst na dan natuurlijk, bedenk ik me :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van de meeste pillen krijg je inderdaad een interval, maar hoezo is dat een reactie op wat ik vertel? :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Van de meeste pillen krijg je inderdaad een interval, maar hoezo is dat een reactie op wat ik vertel? :P
Klik om te vergroten...
Oh ja goed punt haha, geen idee. Moest niet richting jou inderdaad :P

Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.

Edit: wat toch erop kan duiden dat de mvemattheus wat achterhoudt (niet getest?) wat weer dit hele topic kan verklaren.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar misschien als mvemattheus nog drie keer zegt dat dit een topforum is, dat wij allemaal helden zijn en nog even wat alinea's in dikgedrukte letters neergooit, dat ik dan overtuigd ben om hem weer van advies te voorzien. :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.
Klik om te vergroten...
De laatste keer dat ik heb laten testen, heb ik 3 samples van dezelfde batch ingeleverd en ik kreeg 3 verschillende uitslagen. Dus blijkbaar kan dat wel.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
ooscaar zei:
Het ging erom dat onze bekende topicstarter beweerd dat zijn SWIM persoon de boel getest had en een uitslag kreeg van 70-73%. Het testcentrum geeft geen interval voor poedertjes, voor pillen is het mogelijk.
Klik om te vergroten...
De laatste keer dat ik heb laten testen, heb ik 3 samples van dezelfde batch ingeleverd en ik kreeg 3 verschillende uitslagen. Dus blijkbaar kan dat wel.
Klik om te vergroten...
Ohw okay, dat geloof ik wel inderdaad. Alleen ik denk dat de kans heel klein is dat mvemattheus het meerdere keren heeft laten testen, met het niveau van hem zou me het al verbazen als hij een keer heeft laten testen. En ik bedoelde dat je bij het inleveren van een batch geen interval uitslag krijgt. Bij meerdere batches kan het natuurlijk verschillen door wat onnauwkeurigheid.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me prima mogelijk als iemand de shit niet goed gemixt heeft? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja, als hij niet goed gemixt heeft zal het geheel niet te vertrouwen zijn. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat die spreiding in testresultaten inderdaad zat in het niet goed mixen van de batch. Ik heb wel eens 3 LSD zegels van dezelfde batch ingeleverd en daar zaten echt minimale verschillen in. Poeders heb ik zelf nog nooit meerdere keren ingeleverd van 1 batch.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat bedoelen julie met niet goed mixen? Van mijn kant, de producent of het lab?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat de dealer de cafeïne/w.e. niet goed door de pep heengeroerd heeft. :P

Of in ieder geval, dat de hoeveelheid amfetamine niet gelijk verdeeld is over de hoeveelheid restanten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Ik weet sowieso niet meer hoe betrouwbaar dat testen nou is. De spreiding was 63, 65, 68. Een verschil van 5% vond ik al veel, maar iemand die ik ken heeft ook van diezelfde batch ingeleverd (bij een ander inleverpunt, maar ik ga er vanuit dat het naar hetzelfde lab gaat) en die kreeg een uitslag van ergens in de 50. Dat is dus een verschil van +/- 10%. Dat hoort toch niet te kunnen..
Klik om te vergroten...
Heel betrouwbaar moet ik zeggen test centrum haha..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iedereen,

Hartelijk bedankt voor de reacties.

Heeft zeker verder geholpen, en hij heeft besloten om tenminste de komende 4 maand helemaal van de harddrugs af te blijven, en het een tijd alleen bij blowen te laten, vanwege de nare dingen die hij al meegemaakt heeft met harddrugs. Ik denk zelf ook dat het verstandig is dat hij er een tijdje mee kapt.

Jullie zijn super, en dit forum ook ! :grin:


Fijne avond allemaal.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mvematthaus zei:
Exceptional Insight zei:
Zal wel weer een Belgendingetje zijn. Weet je wat tolerantie betekent?
Klik om te vergroten...

hahaha belgendingetje

Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.

Dit is echter niet het geval bij andere drugs. Misschien dat je daarom niet gelooft dat het bij speed wel echt kan.
Klik om te vergroten...
Als de ghb niet goed gemaakt is dan werkt hij ook niet..het zelfde mee speed..maar ga er over ophouden..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
mvematthaus zei:
Lotske, tolerantie kan bij amfetamine helaas dusdanig oplopen dat je echt geen enkele effecten meer voelt ervan.
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...

dat zou bij mij in de praktijk meer dan 10 jaar 1,5g of meer 60+% per dag betekenen. ik ben een paar jaar gestopt ivm justitionele maatregelen, maar anders zou ik 15 jaar gerust durven neerzetten.

dus loop aub niet te zwetsen, om mijn antwoord kort te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."