#1
Het leek je een goed idee om een maand lang elke dag amfetamine te gebruiken omdat je het druk had?
Fool zei:Diabetus
fgamer zei:Danku.
Trouwens jongens, ik heb expres 1 maand dagelijks gebruikt.
Ik had examens, stage en een eindproject waarvan de stage en eindproject al één deel van moest afzijn. Drukke maand geweest. Ik heb geen probleem met het middeltje weg te laten.
Ik was gewoon even verschrokken van hoe mijn lichaam reageerde.
MusicIsLife zei:Nog steeds vraag ik me af hoezo jullie serieus blijven reageren op fgamer. Hoe vaak heeft deze grapjas nou al bewezen dat hij het IQ van een stoeptegel heeft?
MeejheM zei:ps: probeer stoeptegels niet te beledigen, of in een kwaad daglicht te stellen, voor je het weet struikel je het ziekenhuis in.
Ik heb ook heel lang overmatig koffie op werk gedronken, maar kreeg na een tijd wel last van de zogenaamde weekendmigraines. Simpelweg gewoon ontwenningsverschijnselen van de caffeine. Doordeweeks had ik echter nergens last van.MeejheM zei:ik vraag me af hoe ze dat in hun vakantie ofzo doen, wanneer je niet zo makkelijk elk uur je bakkie(of 2) ken krijgen.
Psychedelibee zei:Ik heb ook heel lang overmatig koffie op werk gedronken, maar kreeg na een tijd wel last van de zogenaamde weekend migraine. Simpelweg gewoon ontwenningsverschijnselen van de cafeïne. Doordeweeks had ik echter nergens last van.MeejheM zei:ik vraag me af hoe ze dat in hun vakantie of zo doen, wanneer je niet zo makkelijk elk uur je bakkie(of 2) ken krijgen.
Hehe hier had ik nooit last van omdat m'n speed altijd met cafeïne versneden wasPsychedelibee zei:Ik heb ook heel lang overmatig koffie op werk gedronken, maar kreeg na een tijd wel last van de zogenaamde weekendmigraines. Simpelweg gewoon ontwenningsverschijnselen van de caffeine. Doordeweeks had ik echter nergens last van.MeejheM zei:ik vraag me af hoe ze dat in hun vakantie ofzo doen, wanneer je niet zo makkelijk elk uur je bakkie(of 2) ken krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."