#1
Vraag me dit over een kleine week nog eens, zal ik dan een avondje verkwisten aan rondneuzen. :P
En toch voel ik aan mijn benen dat die redelijk strak staan..raar maar waar..maja ben niks gewoon he..en dan dagelijks speed..MeejheM zei:10 of 11 minuten is wel snel voor zere benen. ik fiets eigenlijk 5 dagen per week meestal zo'n uurtje. 2 x een half uur naar mijn werk en weer naar huis. en meestal zo'n 2 uur in de week als sport, al haal ik dat niet altijd.
1 uurtje mountainbiken lukt elke week wel een keer. ik zie het een beetje als intervaltraining, want vaak ben je bij een moeilijk stuk(hoogtemeters/mul zand) al buiten adem, en probeer je daarna weer genoeg op adem te komen om normaal te kunnen praten met je fietsmaten.
10 minuten is wel erg matig. helemaal op de tacx.
Fool zei:Als je aan je conditie wilt werken kun je beter stoppen met de speed. :')
Ja maar kan dat stillekes opbouwen he..MeejheM zei:10 of 11 minuten is wel snel voor zere benen. ik fiets eigenlijk 5 dagen per week meestal zo'n uurtje. 2 x een half uur naar mijn werk en weer naar huis. en meestal zo'n 2 uur in de week als sport, al haal ik dat niet altijd.
1 uurtje mountainbiken lukt elke week wel een keer. ik zie het een beetje als intervaltraining, want vaak ben je bij een moeilijk stuk(hoogtemeters/mul zand) al buiten adem, en probeer je daarna weer genoeg op adem te komen om normaal te kunnen praten met je fietsmaten.
10 minuten is wel erg matig. helemaal op de tacx.
Ja daar heb je gelijk in..Dunnetjess33 zei:Fool zei:Als je aan je conditie wilt werken kun je beter stoppen met de speed. :')
Het enige echte juiste advies...
Ja idd voor het hart is het niet goed..maar ben aan mijn conditie aant werken daarom de vraag..elke dag fiets ik op rollen maar nog niet echt lang..stilletjes aan naar boven werken..Fool zei:Als je elke dag gebruikt kun je beter niet gaan sporten, lijkt mij. Het zal je lichaam hoofdzakelijk extra belasten.
Das ook en oplossing..Fool zei:Als je aan je conditie wilt werken kun je beter stoppen met de speed. :')
lotske1984- zei:Das ook en oplossing..Fool zei:Als je aan je conditie wilt werken kun je beter stoppen met de speed. :')
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."