Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over eerste keer speed

Vragen over eerste keer speed

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Speed, was er niet echt naar op zoek, maar het kwam op m'n pad dus binnenkort is het van dat!

De kerel van wie ik het heb, had het reeds enkele dagen laten drogen op een bord bovenop een kast. Hij zei dat je dat altijd moest doen omdat speed altijd nat geleverd wordt. De speed is nu wel steenhard, maar ook spierwit. Ik ga ervan uit dat dit allemaal normaal/goed is?

Heb wel geen idee hoeveel je ervan moet gebruiken en op welke manier. De dealer zei "gewoon alsof je een lijn coke zou leggen maar dan maar een of twee lijnen op een avond".

Het in een sigarettenvlotje steken en inslikken lijkt me wel wat. 300mg had ik ergens gelezen, is dat niet veel?

Nog een laatste vraagje, is het echt nodig van het te "wassen" en is de aceton uit het kruidvat hiervoor geschikt?

Alvast bedankt voor de info!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Attimo zei:
De kerel van wie ik het heb, had het reeds enkele dagen laten drogen op een bord bovenop een kast. Hij zei dat je dat altijd moest doen omdat speed altijd nat geleverd wordt. De speed is nu wel steenhard, maar ook spierwit. Ik ga ervan uit dat dit allemaal normaal/goed is?
Klik om te vergroten...
Ja hoor.

Het in een sigarettenvlotje steken en inslikken lijkt me wel wat. 300mg had ik ergens gelezen, is dat niet veel?
Klik om te vergroten...
Als je kwaliteit hebt zou ik eens beginnen met 50-100mg. :P

Nog een laatste vraagje, is het echt nodig van het te "wassen" en is de aceton uit het kruidvat hiervoor geschikt?
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet persé nodig en op je tweede vraag durf ik geen antwoord te geven. Als het echte aceton i zal het wel snor zitten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten testen en als het zuiver is, bommetje van honderd milligram.

Drie is veel te veel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je dealer heeft wel gelijk over het drogen dit moet je altijd doen. Natte speed slikken of snuiven kan erg schadelijk zijn.

300mg is erg veel zeker voor een eerste keer. Ik zou je ook aanraden om te snuiven als je het niet erg vind om te doen. Slikken duurt het langer voor het werkt maar het duurt vooral hel erg lang voor je weer kan slapen. Geloof me als je denkt dat het is uitgewerkt en je moe bent en in bed gaat liggen is de kans erg groot dat je naar het plafond aan het staren bent. Dit heb ik al vaak zat met snuiven gehad.

Wassen is niet nodig maar het is een hele simpele vorm om je speed puur te maken en het kost je geen bal. Zoals Bee al zegt ze geven speed nog net niet gratis weg dus dat je wat verliest is niet zo erg.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.
Klik om te vergroten...
Gebruik je dagelijks en hoeveel betaal je per gram.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind persoonlijk als speed al zo lang ligt te droge niet goed en is ook niet plezant om te snuiven..en aceton van het kruidvat heb ik gekocht gehad en er bleef niks van mijn speed over..met andere aceton wel..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
lotske1984- zei:
Ik vind persoonlijk als speed al zo lang ligt te droge niet goed en is ook niet plezant om te snuiven..en aceton van het kruidvat heb ik gekocht gehad en er bleef niks van mijn speed over..met andere aceton wel..
Klik om te vergroten...
Ja nou weten we wel dat je kutspeed koopt.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik vind persoonlijk als speed al zo lang ligt te droge niet goed en is ook niet plezant om te snuiven..en aceton van het kruidvat heb ik gekocht gehad en er bleef niks van mijn speed over..met andere aceton wel..
Klik om te vergroten...
Ja nou weten we wel dat je kutspeed koopt.
Klik om te vergroten...
Mag ik mijn mening ook posten voor die persoon..en daarbij heb betere nu..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.
Klik om te vergroten...
Gebruik je dagelijks en hoeveel betaal je per gram.?
Klik om te vergroten...

Nee ik gebruik niet dagelijks, hooguit 1 keer per maand en eerder 1 keer in de twee maanden.

Prijzen noemen mag hier niet Lotske, dat zou je nou inmiddels toch wel moeten weten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Prijzen noemen mag hier niet Lotske, dat zou je nou inmiddels toch wel moeten weten.
Klik om te vergroten...
Prijzen zijn toch altijd hetzelfde. En zeker bij speed. Dus het is een belachelijke regel. Het is niet alsof ik reclame aan het maken ben, door te zeggen: Tweeduizend voor een kilo, driehonderdvijfenzeventig voor een ons en vijf tot tien voor een gram.

Right?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
300mg is belachelijk veel, dus dat zou ik maar laten. Maar waarom niet gewoon snuiven? Voordeel aan snuiven is dat je het binnen enkele minuten voelt en dan rustig de dosering kan opbouwen tot je het gewenste effect hebt bereikt. Daarbij duurt snuiven ook korter wat ik persoonlijk wel fijn vind want zelfs dan duurt het best lang. Met een bommetje lijkt er echt geen einde aan te komen.

Of wassen met aceton echt nodig is? Niet perse, maar sinds ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer ongewassen speed gebruiken. Die ik koop is ongewassen getest op ongeveer 57% zonder versnijdingsmiddellen met alleen wat restanten uit de productie. Door die restanten blijft het een beetje vettig en stinkt en brand het enorm, na verloop van tijd wordt het dan ook nog gelig. Als ik het was is het op 73% getest, volledig puur dus, dan stinkt het niet meer en brand een stuk minder. Daarbij voelt het effect ook nog eens schoner aan. Je verliest er wel redelijk wat mee, maar aangezien speed nog net niet gratis is vind ik dat niet zo erg.
Klik om te vergroten...
Gebruik je dagelijks en hoeveel betaal je per gram.?
Klik om te vergroten...

Nee ik gebruik niet dagelijks, hooguit 1 keer per maand en eerder 1 keer in de twee maanden.

Prijzen noemen mag hier niet Lotske, dat zou je nou inmiddels toch wel moeten weten.
Klik om te vergroten...
Sorry maar vergeet er altij aan te denke aan die regels..zal er probere op te lete..en als je dagelijks gebruikt is het toch niet zo goedkoop..tis hoe dat je het bezie..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bobsacamano zei:
[knip]Wassen is niet nodig maar het is een hele simpele vorm om je speed puur te maken en het kost je geen bal. Zoals Bee al zegt ze geven speed nog net niet gratis weg dus dat je wat verliest is niet zo erg.
Klik om te vergroten...

wassen met aceton is een makkelijke manier om bepaalde versnijdingsmiddelen er uit te halen, en evt. wat afval van de productie. maar zeker geen manier om je speed puur te maken. door er aceton bij te gooien weet je dat een aantal stoffen in de aceton opgelost worden, en daarmee uit je speed te halen zijn. wat je overhoud kan echter vanalles zijn.

aceton van de bouwmarkt of schilderswinkel is geschikt om mee te wassen, die van de kruidvat niet.

het wassen met aceton is in principe bij netjes droge speed niet perse nodig, alleen als je vermoed dat hij versneden is met bepaalde stoffen.

de eerste keer zou ik het zeker laten testen. als de uitslag boven de 60% is zou ik 50mg nemen, en misschien wat later nog eens 50mg. van daar af moet je maar kijken hoe het gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."