#1
Wat zeg jij nou weer? Honderd milligram afwegen, 's ochtends innemen. 's Avonds slapen.ooscaar zei:Oraal: op gevoel wat in een bommetje doen, beginnen met weinig
Wat zeg jij nou weer? Honderd milligram afwegen, 's ochtends innemen. 's Avonds slapen.ooscaar zei:Oraal: op gevoel wat in een bommetje doen, beginnen met weinig
Helemaal welExceptional Insight zei:Wat zeg jij nou weer? Honderd milligram afwegen, 's ochtends innemen. 's Avonds slapen.ooscaar zei:Oraal: op gevoel wat in een bommetje doen, beginnen met weinig
Je gaat toch oraal niet 'op gevoel' doen?! Ik zou megod niet weten hoeveel 50 of 150mg eruit ziet. En als ik 100mg oraal zou nemen, zou dat al way too much zijn.ooscaar zei:Helemaal welExceptional Insight zei:Wat zeg jij nou weer? Honderd milligram afwegen, 's ochtends innemen. 's Avonds slapen.ooscaar zei:Oraal: op gevoel wat in een bommetje doen, beginnen met weinig
Benzoboss zei:Ik zou beginnen met lijntjes van 50mg om de sterkte in te schatten vanuit die 50 mg kan je verderkijken wat jij pretig vind maar ik zou niet veel meer als een halve gram pakken de eerste keer.
Ik heb nog een foto toegevoegd om het doseren wat makkelijker te maken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."