Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep en pijn in handen voeten benen na weekend

pep en pijn in handen voeten benen na weekend

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LivinlavidalocaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey dfers,


Ik heb de laatste weken last van pijn in handen voeten en armen en benen. Ik gebruik bijna ieder weekend iets minder dan n gram.

Mn vingers en voeten lijken op te zwellen en doen zeer. Ook last van veel zweet in gezicht. Ben al onderzocht in zh maar niks aan de hand. Zelfs vitaminewaardes zijn oke.

Meer mensen met dit probleem of weet iemand iets? Ga sws minderen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
veel stilgezeten of stilgestaan toevallig?
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Livinlavidaloca zei:
Hey dfers,


Ik heb de laatste weken last van pijn in handen voeten en armen en benen. Ik gebruik bijna ieder weekend iets minder dan n gram.

Mn vingers en voeten lijken op te zwellen en doen zeer. Ook last van veel zweet in gezicht. Ben al onderzocht in zh maar niks aan de hand. Zelfs vitaminewaardes zijn oke.

Meer mensen met dit probleem of weet iemand iets? Ga sws minderen.
Klik om te vergroten...

Het is gewoon niet gezond om drugs te gebruiken. Ook de gevolgen van een lange tijd een gram pep per weekend ga je merken. Stop er een tijd mee, zal je merken dat het beter gaat.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je gebruikt best flink al is het verspreid over het weekend. Daarnaast kun je van speed ongemerkt behoorlijk gespannen spieren krijgen. Het kan zijn dat dit nog niet opgelost is door doordeweeks niks te doen.

Ik zou sowieso niet ieder weekend gebruiken en let is op je lichaam terwijl je gebruikt.

Livinlavidaloca zei:
Hey dfers,


Ik heb de laatste weken last van pijn in handen voeten en armen en benen. Ik gebruik bijna ieder weekend iets minder dan n gram.

Mn vingers en voeten lijken op te zwellen en doen zeer. Ook last van veel zweet in gezicht. Ben al onderzocht in zh maar niks aan de hand. Zelfs vitaminewaardes zijn oke.

Meer mensen met dit probleem of weet iemand iets? Ga sws minderen.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
De posts van simon en bob is niets mis mee, en dat advies opvolgen is altijd slim.

Toch vind ik je klachten niet helemaal normaal, en vermoed ik dat jij anders reageert op speed dan anderen. Medisch gezien lijkt het me best interessant te weten waarom je deze klachten hebt, en de meeste anderen niet.

Als je gebruik beperken de klachten doet verdwijnen is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou mijzelf wel afvragen of ik geen medisch probleem zou hebben wat zich toevallig openbaart wanneer ik snuif.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re; je bloedscirculatie is waarschijnlijk niet op niveau met al die speed. Daarnaast is er zeer waarschijnlijk sprake van chronische overbelasting, mogelijk in combinatie met een minder dan ideaal voedingspatroon, slaapgebrek en perioden van :wink: dehydratie :wave:

Rust, gezond eten, veel thee drinken, sport, beweging, seks, slaap. Daar knappen de voetjes van op.


Mn vingers en voeten lijken op te zwellen en doen zeer.
Klik om te vergroten...

Uhuh. Overbelast. Maar dat snap je zelf ook wel.

Je beschrijft vrij typsiche klachten voor mensen in jouw situatie.

Je lichaam is overbelast en heeft rust nodig. En een paar fatsoenlijke maaltijden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ga je ongeveer wel te ver wat mij betreft Tommie.

Om te beginnen heb ik een hoofd, en drink ik uit een kop. Ook vind ik opgezwollen ledematen helemaal niet typisch voor (chronisch?) amfetamine gebruik. Ik snap niet waar je die informatie vandaan haalt.

Waarom je mij persoonlijk niet mag boeit me niet, maar deze post hoort niet in dit topic thuis, maar in mijn inbox.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand klaagt hier over pijn aan zijn armen en benen na een weekend pep. Een ander over pijnlijke ledematen.

Antwoord: chronische overbelasting. RUST GEVEN.

Weggehaald: boze woorden over nepdiagnose.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
deze post hoort niet in dit topic thuis, maar in mijn inbox.

" deze post hoort niet in dit topic thuis, maar in mijn inbox."

Nee. Ik reageer op wat jij hier zegt. Het hoort hier wel degelijk.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tommie, sodeju hé,wat heeft die DOM met je gedaan joh. In één nacht heb je echt 50 posts erbij gekregen, en lijkt het alsof je niet meer weet hoe quoten werkt. Plus je gedraagt je echt als een schoft tegen MeejheM. Zijn bijna SirErick praktijken hiero.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Peppi en Coki zei:
Tommie, sodeju hé,wat heeft die DOM met je gedaan joh. In één nacht heb je echt 50 posts erbij gekregen, en lijkt het alsof je niet meer weet hoe quoten werkt. Plus je gedraagt je echt als een schoft tegen MeejheM. Zijn bijna SirErick praktijken hiero.
Klik om te vergroten...


Hm ok dank voor de tip. Ik ben allergisch voor medische kletspraatjes, vandaar mijn felle antireacties.

Ik zal t een beetje bijpoetsen
c
curiuslionLid
01-01-2024, 00:00
#12
Peppi en Coki zei:
Tommie, sodeju hé,wat heeft die DOM met je gedaan joh. In één nacht heb je echt 50 posts erbij gekregen, en lijkt het alsof je niet meer weet hoe quoten werkt. Plus je gedraagt je echt als een schoft tegen MeejheM. Zijn bijna SirErick praktijken hiero.
Klik om te vergroten...

Helemaal eens!

Om even te reageren op de vragen van MeejheM, het is alles behalve normaal dat je handen en voeten (echt) PIJN doen na een weekendje pep. Als je bedoelt dat je stijve spieren en pezen krijgt, dan kan dan hee goed kloppen, maar van minder dan één grammetje per week kan ik me dat eigenlijk niet voorstellen. Een paar vragen:
Hoe is je algemene gezondheid en lichaamsgewicht?
Drink je ruim voldoende als je gebruikt?
Eet je gezond en gevarieerd doordeweeks?
Slaap je goed en beweeg je voldoende (+20min per dag licht intensief minimum)
Haal je de speed altijd bij dezelfde persoon en Heb je de speed laten testen?

Er zijn nogals wat factoren van invloed, maar nogmaals lijkt het mij zeker niet normaal, dit soort verschijnselen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je een maraton gelopen?
L
LivinlavidalocaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga jullie advies opvolgen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."