Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chapeau! Beter kan je het niet uitleggen... Ik lees exact zoals het bij mijzelf ook is gegaan... Hardtimes (nog steeds) om het te laten liggen... Modedit: het word onoverzichtelijk om zo'n lange post te quoten. Hoewel het een goede duidelijke post is."
"Peppi en Coki zei: Tommie, sodeju hé,wat heeft die DOM met je gedaan joh. In één nacht heb je echt 50 posts erbij gekregen, en lijkt het alsof je niet meer weet hoe quoten werkt. Plus je gedraagt je echt als een schoft tegen MeejheM. Zijn bijna SirErick praktijken hiero. Klik om te vergroten... Helemaal eens! Om even te reageren op de vragen van MeejheM, het is alles behalve normaal dat je handen en voeten (echt) PIJN doen na een weekendje pep. Als je bedoelt dat je stijve spieren en pezen krijgt, dan kan dan hee goed kloppen, maar van minder dan één grammetje per week kan ik me dat eigenlijk niet voorstellen. Een paar vragen: Hoe is je algemene gezondheid en lichaamsgewicht? Drink je ruim voldoende als je gebruikt? Eet je gezond en gevarieerd doordeweeks? Slaap je goed en beweeg je voldoende (+20min per dag licht intensief minimum) Haal je de speed altijd bij dezelfde persoon en Heb je de speed laten testen? Er zijn nogals wat factoren van invloed, maar nogmaals lijkt het mij zeker niet normaal, dit soort verschijnselen."
"Kort vraagje: ik heb een zakje met enkele grammen speed. Deze is nu nog nat. Ik moet hem bij kamertemperatuur bewaren. Doe ik er slim aan deze eerst goed te drogen, of is hij langer houdbaar als ik 'm nat houd?[/quote] Beste Patrick, Als je speed wilt bewaren moet je het altijd nat houden. Wanneer je het langer dan een week wilt bewaren kan je het beste in de vriezer bewaren. Het drogen moet je nooit doen door het te verwarmen op bijv een bordje oid, dit gaat ten koste van de kwaliteit en dus de uitwerking. Het is kort gezegd doodzonde. Uiteraard kan je het bewaren in de kast of waar dan ook op kamertemp, maar je zal zien dat het (droog) na enkele dagen (nat) na een week, anderhalf, begint te verkleuren (vaak wat geelig) en erg smerig en muf gaat ruiken/smaken. Ook doodzonde dus. Best is drogen op glasplaatje of gladde tegel door uit te smeren een minuut of 10 wachten en dan hakken tot je het gewenste poeder hebt. Op deze manier gaat het minste verloren. Succes."