Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed werking

Speed werking

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..
Klik om te vergroten...

Hoe gaat het nu? Nog steeds van de drugs af?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Susanne zei:
Hoe gaat het nu? Nog steeds van de drugs af?
Klik om te vergroten...
Met mij gaat het wel met jou.?ja momenteel nog altijd clean..:blush:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychedelic23 zei:
Hoe gaat het nu met je Lotske? Mag je al binnen gaan !
Veel succes alvast ! Het is geen pretje om in die pep te blijven hangen , spreek uit ervaring .
Heb het nu al 13 maand niet meer aangeraakt .
Hopelijk sta jij volgend jaar waar ik nu sta groetjes
Klik om te vergroten...

update : 1 week clean zucht , zonde , had hier beter mijn bek gehouden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
psychedelic23 zei:
update : 1 week clean zucht , zonde , had hier beter mijn bek gehouden.
Klik om te vergroten...
Oei wa scheelt er.?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
Oei wa scheelt er.?
Klik om te vergroten...

Hey Lotske, een kleine terugval gehad met pep door dat ik ook een terugval heb gehad met benzo's eind juni begin juli.
Door de verminderde angsten van benzo's en door dat ik ze vroeger vaak samen nam speed en benzo's brengt het een het ander mee.
Ben dus nkleine week hervallen na 14 maanden clean , nu weer clean en veel spijt.
Nuchter heb ik geen trek maar medicatie kan een valkuil zijn , wees behoedzaam.
Hoe gaat het met u?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
psychedelic23 zei:
Hey Lotske, een kleine terugval gehad met pep door dat ik ook een terugval heb gehad met benzo's eind juni begin juli.
Door de verminderde angsten van benzo's en door dat ik ze vroeger vaak samen nam speed en benzo's brengt het een het ander mee.
Ben dus nkleine week hervallen na 14 maanden clean , nu weer clean en veel spijt.
Nuchter heb ik geen trek maar medicatie kan een valkuil zijn , wees behoedzaam.
Hoe gaat het met u?
Klik om te vergroten...
Oei das minder..maar ben blij dat je jou terug herpakt heb..met mij gaat het wel he..ik neem eigenlijk ook nog benzo's lometezepam om te kunne slapen..
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ff vraagje. Kun je ook een amfetamine intolerantie opbouwen? Heb vandaag in een keer een dosering van 70mg zuivere dextro-amfetamine op en merk er helemaal niets van! Vroeger ging ik nog wel eens van 30mg uit me dak.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugslover43 zei:
Ff vraagje. Kun je ook een amfetamine intolerantie opbouwen? Heb vandaag in een keer een dosering van 70mg zuivere dextro-amfetamine op en merk er helemaal niets van! Vroeger ging ik nog wel eens van 30mg uit me dak.
Klik om te vergroten...
Dat heet juist tolerantie wat je hier beschrijft...

En als je uberhaupt met doseringen van 70mg dex aan de slag gaat kun je het beter een lange tijd laten liggen. 20 a 30mg zou zonder tolerantie meer dan genoeg moeten zijn inderdaad.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Dat heet juist tolerantie wat je hier beschrijft...

En als je uberhaupt met doseringen van 70mg dex aan de slag gaat kun je het beter een lange tijd laten liggen. 20 a 30mg zou zonder tolerantie meer dan genoeg moeten zijn inderdaad.
Klik om te vergroten...

Thanx voor de reactie . Heet inderdaad tolerantie ik was verkeerd. Ik weet dat t best onverantwoorde hoeveelheden zijn maar t blijft vreemd dat ik niks meer merk na inname. Ik zal inderdaad ff proberen de Dex te laten staan ik heb ook al 200mg Oxycodon per dag vraag me af of dat misschien ook de werking van de Dex blokkeert.
L
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Amaai ben slecht aan het gaan op de speed dat ik nu heb pfffffff..voel mij klote amaai..
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm, hoevaak gebruik jij speed?

Ik vraag dit omdat ik in een ander topic gelezen had dat jij je emoties onderdrukt met speed.
Ik denk daarom ook niet dat het de speed is die je slecht laat gaan maar eerder de frequentie waarme jij speed gebruikt. Maar hier kan ik geen conclusie over trekken voor ik weet hoeveel en hoe vaak jij speed gebruikt.

https://drugsforum.nl/threads/werking-speed-vergeleken-met-jaren-geleden.53968/
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Voel mij al terug beter..halve lormetazepam genome..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Liefhebbertje zei:
Is het de speed?
Of ligt het aan de :

1 hoeveelheid?
2 fysieke gesteldheid
3 mentale gesteldheid
4 hoelang ben je al bezig?
Klik om te vergroten...
Denk te veel genome..
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het de speed?
Of ligt het aan de :

1 hoeveelheid?
2 fysieke gesteldheid
3 mentale gesteldheid
4 hoelang ben je al bezig?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Denk te veel genome..
Klik om te vergroten...
In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefhebbertje zei:
In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?
Klik om te vergroten...
Over langere tijd..voelde lichamelijk mij niet goed..raar gevoel..
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je moet gewoon afkicken. Is beter voor je. :rolleyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt niet best lotske.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
Klik om te vergroten...
Ja hoor eet goed.,drink voldoende denk ik en slaap zo goed als elke nacht..gebruik wel inslapers..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."