#1
In 1x of over langere tijd?Denk te veel genome..
Fysiek slecht of mentaal?
In 1x of over langere tijd?Denk te veel genome..
Over langere tijd..voelde lichamelijk mij niet goed..raar gevoel..In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?

Ja hoor eet goed.,drink voldoende denk ik en slaap zo goed als elke nacht..gebruik wel inslapers..Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
gebruik wel inslapers..
Ja ik weet het maar zonder inslapers slaap ik niet..ja mss na zovele dage wakker of als het slechte speed is..Geen volle nachtrust dus. Beste nachtrust blijft de natuurlijke nachtrust uiteraard.
Ja of je gebruikt ff niet
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..Dit. Je weet wanneer je dagelijks gebruikt er negatieve bijwerkingen ontstaan.
Je kan ook kiezen om te stoppen en de onderliggende reden waarom je gebruikt aan te gaan en je leven te verbeteren.
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..Goed bezig! Houden zo en succes verder. Loopt de begeleiding goed?
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."