Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed werking

Speed werking

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
Denk te veel genome..
Klik om te vergroten...
In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefhebbertje zei:
In 1x of over langere tijd?
Fysiek slecht of mentaal?
Klik om te vergroten...
Over langere tijd..voelde lichamelijk mij niet goed..raar gevoel..
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet gewoon afkicken. Is beter voor je. :rolleyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt niet best lotske.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Zorg je, buiten je gebruik om, nog wel goed voor je lichaam? Blijf je eten naar binnen gooien, goed drinken, regelmatig slapen?
Klik om te vergroten...
Ja hoor eet goed.,drink voldoende denk ik en slaap zo goed als elke nacht..gebruik wel inslapers..
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
gebruik wel inslapers..
Klik om te vergroten...

Geen volle nachtrust dus. Beste nachtrust blijft de natuurlijke nachtrust uiteraard.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Platina zei:
Geen volle nachtrust dus. Beste nachtrust blijft de natuurlijke nachtrust uiteraard.
Klik om te vergroten...
Ja ik weet het maar zonder inslapers slaap ik niet..ja mss na zovele dage wakker of als het slechte speed is..
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja of je gebruikt ff niet
Zomaar een suggestie
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Liefhebbertje zei:
Ja of je gebruikt ff niet
Klik om te vergroten...

Dit. Je weet wanneer je dagelijks gebruikt er negatieve bijwerkingen ontstaan.
Je kan ook kiezen om te stoppen en de onderliggende reden waarom je gebruikt aan te gaan en je leven te verbeteren.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Platina zei:
Dit. Je weet wanneer je dagelijks gebruikt er negatieve bijwerkingen ontstaan.
Je kan ook kiezen om te stoppen en de onderliggende reden waarom je gebruikt aan te gaan en je leven te verbeteren.
Klik om te vergroten...
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Klik om te vergroten...

Je moet niet hopen. Je moet het doen. Draai die knop in je hoofd om en ga ervoor! Niet hopen maar doen! :wink:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
Ik sta op een wachtlijst om af te kicken..hopen dat het mij deze keer wel gaat lukken..
Klik om te vergroten...

Vervelend om te horen dat het minder goed met je gaat. Wel heel erg goed dat je je hebt ingeschreven om te stoppen! Heel veel succes! Hou je ons op de hoogte? Weet dat we je altijd steunen en het fijn vinden om te horen hoe het met je gaat! :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe gaat het nu met je Lotske? Mag je al binnen gaan !
Veel succes alvast ! Het is geen pretje om in die pep te blijven hangen , spreek uit ervaring .
Heb het nu al 13 maand niet meer aangeraakt .
Hopelijk sta jij volgend jaar waar ik nu sta groetjes
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Klik om te vergroten...

Goed bezig! Houden zo en succes verder. Loopt de begeleiding goed?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Ik ben nu bijna 2 weken claen..moet zegge dat het mij goed lukt..maar ja mee het mooie weer gaat het allemaal makkelijker he..
Klik om te vergroten...

Goed zo Lotske! Hou vol!
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed bezig Lotske! Vol houden he!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
Goed bezig! Houden zo en succes verder. Loopt de begeleiding goed?
Klik om te vergroten...
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Valt mee wij hebben super weinig terapiejen..dus veel vrije tijd..kom geregeld naar huis is wel leuk..beter dan mij daar te zitten te vervelen..
Klik om te vergroten...

Hoe gaat het nu? Nog steeds van de drugs af?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."